Klaag hier over het weer #2

Nou ja ook al draag ik dikke wollen sokken en wollen pantoffels dan nog zijn m’n voeten koud.

Het enige dat ik nog niet heb uitgeprobeerd is zo’n elektrische voetenwarmer maar dat kan alleen thuis natuurlijk.

Als ik ergens op bezoek ga neem ik in de winter vaak m’n pantoffels mee trouwens, misschien nog een tip voor anderen!

3 likes

Ben die regen goed zat. Afgelopen week heeft het iedere dag geregend en da’s niet tof voor mijn geestelijke gesteldheid

2 likes

Ik kwam toevallig dit vanochtend tegen toen ik zocht op handschoenen dragen binnen. (dat ziet er natuurlijk niet uit maar mijn handen zijn zo koud steeds)

https://www.skafit.nl/zilvergare

Geen idee of het werkt maar het klinkt aannemelijk. Misschien iets voor je koude voeten?

2 likes

Ja ik heb deze! De handschoenen vind ik fijn, kan ik ook gebruiken icm toetsenbord. Bij de sokken merk ik niet echt verschil ten opzichte van wollen sokken.

1 like

Heatholders sokken zijn echt mijn redding als het koud is! Ze zijn wel heel dik dus ze passen niet in al mijn schoenen, maar sinds ik deze draag + winterlaarzen in de winter heb ik eindelijk geen ijsklompen meer.

Groetjes van iemand die ook altijd sloffen meeneemt als ze op visite gaat :grin:

5 likes

Echt genoten van die regen en grijze dagen maar nu denk ik weer: Ik mis de zomer, ik wil om 10 uur s’ avonds nog naar buiten in mijn korte broek en hoe ga ik me door de komende 6 maanden heen struggelen.
vorige week lag ik nog weg te zweten in bed en vervloekte ik de zomer. Het is werkelijk nooit goed in dit land :joy:

11 likes

Alle kleine kut dingentjes voelen 10x kutter met dit weer. Met mooi weer is het " Ah trein heeft vertraging nja vervelend " maar nu " Ah trein heeft vertraging sta ik hier dan in dit koude grauwe kut weer te wachten. En het blijft nog maanden zon kutweer en meh meh meh."

22 likes

Voel nu al die winterdepressie weer, ben zo ontzettend moe heb echt de helft van de energie en die is normaal al niet veel, en nergens zin in alles voelt nutteloos met dit weer ofzo

3 likes

Misschien een daglichtlamp proberen? Ben er ook gevoelig voor. Dit jaar toch besloten om zo’n lamp te kopen. Gebruik het nu al zo’n twee-drie weken en merk dat humeur en energie nog soort van op peil blijven ondanks het gure weer.

1 like

Vitamine d schijnt ook te helpen.

1 like

Hier ook team winterdepressie :grimacing: Deze zomer echt volop genoten van de warmte en hitte. Nu afzien tot het voorjaar, zo voelt het echt.

Het seizoen met nutteloze opmerkingen van “oh meid wat heb je koude handen” is begonnen. En de “gaat het wel goed met je, je hebt helemaal blauwe handen/lippen” gaat ook weer op de bingokaart.

Ben begonnen met vitamine D en overweeg ook een daglichtlamp. Dan nog de kou overwinnen, bleh.

6 likes

Als ik koude voeten heb in bed moet ik er om de haverklap uit om te plassen. Hele zomer natuurlijk geen last van gehad maar vannacht begon het weer, dus het sokken-in-bed seizoen is weer begonnen :cry:

4 likes

Ja goeie!! Had ik vorige winter bedacht maar nu was het even uit m’n hoofd ofzo. Ga gelijk kijken zo :slight_smile:

2 likes

Welke lamp heb jij gekocht? Ik wil me er ook eens in verdiepen en eentje aanschaffen.

3 likes

Ik heb de Beurer TL30!

1 like

Ik heb al jaren een Philips daglicht lamp en bevalt me erg goed.

2 likes

Ik vind het irritant dat het sochtends koud is en smiddags fucking warm, loop ik weer met m’n jas onder m’n arm en m’n sjaal in m’n hand :triumph:

4 likes

Ik vind het irritant van mezelf dat ik vandaag (na zo’n mooie zomer) nog steeds enorme fomo heb als het lekker weer is en ik binnen dingen moet doen.

Even heel offtopic maar we bevinden ons vandaag en de komende dagen blijkbaar in dat zeldzame territorium van zon, 20 graden en s’avonds lekker fris. Geniet ervan want dit duurt niet lang vermoed ik.

21 likes

Ik zie net dat het morgenochtend 7 graden is als ik op de fiets naar werk moet :weary:. Zo koud! Ik heb mijn winterjassen nog niet gepakt. Ik kan ook bijna handschoenen aan

1 like