Klaag hier over het weer #2

Kleed je niet te dik aan want als je terug naar huis fietst is het waarschijnlijk veel te warm! Ik maakte dezelfde fout vanochtend

3 likes

het is echt heerlijk inderdaad! Wou dat het altijd zulk weer was

2 likes

Vind het wel echt moeilijk kleden omdat de temperatuur door de dag heen zo verschilt

4 likes

Mijn vriend en ik zeggen dan altijd tegen elkaar: ga stofzuigen! Want altijd als we stofzuigen klagen we dat je het daar zo mega warm van krijgt haha.

9 likes

Hahaha, dat is eigenlijk best een goeie.

Of doe Nederland in beweging haha krijg je het ook (een beetje) warm van

4 likes

Ik wil de verwarming aan… maarja :woman_shrugging:t4: energiecrisis hahaha janken met de pet op.

1 like

Ik wilde vandaag naar kantoor, maar werd wakker en hoorde hoe hard het regende. Laat maar. Wat een kutweer zeg :sob::sob:

Zit al twee dagen met 16 graden thuis. En mijn was droogt niet. Zit dus thuis te werken in Siberische toestanden in een groot wasrokwahalla.

2 likes

Hier 18 maar mijn was droogt ook gewoon niet? Tis niet eens vochtig ofzo maar gewoon al een hele dag of het net uit de machine is. Vind de was gewoon stinken omdat zo lang nat is. Hoop dat die geur eruit gaat als het droog is… anders kan het ik nog een keer wassen. Nog nooit eerder gehad.

2 likes

Soms moet je wel gewoon de verwarming aan doen. Juist om vocht uit je juis te krijgen e.d.

4 likes

Ja ik heb gisteren toch ook de verwarming maar aangedraaid, het is 16 graden. Had gehoopt om het nog iets langer uit te kunnen stellen maar met dit super geĆÆsoleerde tochthok /s is het niet anders.

3 likes

Er lag gewoon een 10 cm dikke laag sneeuwachtige substantie op de straat net omdat het zo hard had gehageld :rage:

Hier schijnt sinds 3 uur de zon en is t zelfs warm buiten. Ja nu niet meer omdat de zon onder is, maar het is weer lekker verdeeld merk ik. Elk dorp een eigen klimaat.

2 likes

En het gaat alleen maar eerder donker worden straks. Om 17:00 al de gordijnen dicht moeten doen en lampen aan. Niks aan :sob:

3 likes

nu breekt mn klomp, lees op AD dat het volgende week 25 graden kan worden.

WAT

4 likes

Met deze energie prijzen kan ik dat niet erg vinden :joy:

2 likes

Heb net m’n zomerkledij opgeborgen en winterkledij in de kast gehangen. Ugh.

Komt omdat ik de zon meeneem als souvenier.

1 like

Kom maar door :grin::sunny:

4 likes