Als het bij die warme temperaturen ook gewoon zonnig zal zijn vind ik t best.
Ja precies, vandaag was echt superlekker, beetje fris maar niet heel koud en een zonnetje, en het koelt 's nachts dan flink af. Na morgen staat er dan weer volle bak regen voor de komende dagen maar wel 17/18 graden. En omdat het zo bewolkt is blijft het 's nachts ook warmer, echt niet fijn. Ik heb dan liever regen terwijl het 12 graden is ofzo.
Ik wil mijn dikke truien weer aan anders heb ik ze voor niets van zolder gehaald.
Ja eigenlijk geen klacht over het weer zelf, maar meer over m’n outfit. Sjaal, wollen jas, lange mouwen. Is t opeens 18 graden
En m’n sjaal past niet in mijn tas. Dat is de druppel.
Kun je je sjaal niet aan je tas knopen?
Het is echt raar weer. En bedoel meer: veel warmer dan ik had verwacht, had gister een best dunne trui aan en een regenjas. En was zo druk in de trein
Maar hert wordt alsnog wel 20+ graden binnenkort. Dat zijn temperaturen waar we meestal blij mee zijn als het in de lente komt. Vind het helemaal prima maar het blijft vreemd en alarmerend.
Wat is het belachelijk warm. Ik dacht even dat vannacht de verwarming had aangestaan. Laat me gewoon in de kou genieten van mijn winterdekbed
En dan die vreselijke wind erbij. Heb ik een keer m’n haar gekruld en wil ik het los dragen, moet ik door die wind heen. Echt, waarom doe ik nog moeite.
Wat een goor weer is het. Walgelijk warm en plakkerig.
Meen me te herinneren dat we voorgaande jaren altijd één warmere uitschieter hadden eind oktober, maar dit is gewoon een volle week 18+… Echt bizar.
Hoe graag ik ook gewoon 13 graden wil hebben of wat dan ook normaal is voor deze tijd van het jaar, mijn gasrekening is met dit warme weer wel blij
Ja! Vorig jaar oktober 117 m3 gas (kwam ook omdat er stuc moest drogen), dit jaar nog maar 15m3 gas verbruikt. Verwarming heeft enkel aangestaan voor het vullen van de CV ketel en verder nog helemaal niet.
Hier leef ik voor. Ik ga mn zomer kleding weer tevoorschijn halen.
whoeps ik heb het nu al koud in mijn huis hoor
Ik heb m’n ventilator nog maar ff aangezet, gelukkig had ik die nog niet opgeruimd. Ben in een hemdje een beetje in huis bezig en het is zo warm, bah
Hahaha is dit een grap??
Eh, nee?
Het is 22 graden bij mij binnen