Klaag hier over het weer #2

Bij mij maar 18,5 dus ik zit in de tuin te werken want daar is het warmer :joy:

1 like

Had vandaag vrij en heb de hele dag in de tuin gezeten met korte mouwen, het was zo klam en benauwd en het stikt opeens ook weer van de wespen en vliegen.
Vond t opzich wel chill weer ff n dagje buiten, maar lekker is t niet echt. Vooral vies plakkerig.

2 likes

Ja hier ook zoiets, en 24 buiten. Vies plakkerig zweetweer iig :confounded:

1 like

Iedereen heeft het over warm weer maar daar merk ik dus echt niks van. Ik draag al dagen een flinke trui. In mijn hoofd is oktober gewoon fris en de werkelijke temperatuur verandert daar schijnbaar niks aan.

2 likes

Morgenochtend 2 graden :cold_face:

Ruim 16 graden in De Bilt: warmste 12 november ooit gemeten - Ruim 16 graden in De Bilt: warmste 12 november ooit gemeten

Maar dan toch ook dit

2 likes

Ja ik had gisteren een tussenjas aan en ik was nat van het zweet (goor). :sweat_smile:
Gisteren dus eigenlijk zomerjassen weer en ben net snel op zoek gegaan naar een muts voor morgenochtend

1 like

Dat het maar snel Maart zal worden.

5 likes

Toen het nog een graad of 12 was en een lekker zonnetje, vond ik het echt perfect. Ook icm wandelen, waardoor je je niet meteen de pleuris zweet :sweat_smile:
Maar die KOU van nu, grauwe dagen en regen vind ik echt he-le-maal niks :sob:

Het is echt koud! Ik heb overwogen om tegen fashion in mijn winterjas dicht te doen.

Maar ik ben te fancy, dus ik heb kou geleden. :nail_care:

1 like

3 uur buiten aan het werk geweest em ik word nu gewoon niet meer warm joh. :sob: Had ook echt ijsvoeten. En dan moet de echte winter waarschijnlijk nog komen.

Ik ook! 2 uurtjes buiten gewerkt en echt wat een omschakeling opeens. Ik had gisteren m’n mouwen nog opgerold omdat ik het zo heet had en vandaag zat ik echt te rollen op de fiets. Had zelfs m’n handschoenen alweer van zolder gehaald. :upside_down_face:

3 likes

:sweat_smile: Ja, hier een beetje hetzelfde. Handschoenen draag ik al wel langer, maar nog niet tijdens werk. Wel 2 mutsen vanmorgen in mijn tas gepropt. Mijn wijk is ook in het buitengebied, dus nog wat kouder.

haha ja dat laatste heb ik ook last van, omdat er zo weinig huizen staan. Weet ook altijd als het laatste huis voorbij is en dan er alleen maar weilanden nog zijn dat er echt zo’n klap wind komt :frowning:

2 likes

Nou ja op zich wordt t niet veel kouder toch. Dit is gewoon even een uitschieter en de rest wordt gewoon weer tien graden met regen.
Hoop dat je inmiddels een beetje warmer bent.

2 likes

Knap dat jij het weer voor de hele winter al kan voorspellen :joy: terwijl die nog niet eens begonnen is

8 likes

Ja, zelfde hier! Ik heb ook best veel bos, maar ook een treinstation en hockeyvelden. Die laatste 2 zijn echt koud altijd.

Ja echt waterkoud
Sorry ik probeerde het tegen te houden om te zeggen maar het is echt zo

14 likes

Echt niks aan dit weer. Deze kou zou al heel anders “voelen” als er tenminste nog een zonnetje scheen. Maar niets van dat :sob:

Same! Ook echt totaaal geen zin om naar buiten te gaan met dit weer

3 likes