Dit is een plaatje van wat het Europese weermodel voor over ongeveer 10 dagen denkt in te schatten… Datum was er afgeknipt, maar heb hem ook gezien… Maar wil nog echt niets zeggen… (maar van mij mag het wel…)
Zou leuk zijn voor de kinderen maar ik geloof er niks van hahah. Eerst zien dan geloven. Is elk jaar vgm zoiets.
Ja same, zie het ook wel op sommige nieuwssites maar goed. Of het klopt zullen we moeten afwachten haha!
i’m readyyyyy
Neeeee opzouten hoor echt geen zin in
Is het echt de hele maand ijskoud en dan zodra de kerstdagen in zicht komen gaat de temperatuur opeens 10 graden omhoog.
Shit ik ben totaal vergeten om iets van isolatie oid om m’n buitenkraan te doen en nu is die leiding buiten de muur natuurlijk volledig bevroren met dit weer. De haspel die ik dom buiten had laten staan is ook volledig bevroren, oeps.
Ik zal met de temperatuurstijging maar goed moeten checken of er niks lekt, maar ik ben zo weinig kou gewend dat ik hier totaal niet over na heb gedacht.
Ik kan echt niet met dit weer. Heb ook t idee dat il hier slomer van word. Voor mn idee ren ik dan om ergens warm naar binnen te gaan. Maar in realiteit schuivel ik omdat bewegen te veel moeite kost met dit weer. Ik leef pas echt bij 20+ graden. Ik ben nu meer in winterslaap modus.
Ik vond het vandaag juist super! Vooral rond 12 was het koud maar scheen de zon super fel, leek net alsof ik op wintersport was
wij hebben hetzelfde probleem helaas. Heb je wel de watertoevoer stop gezet? als die dan knapt dan heb je niet een mega probleem.
Ik weet niet waar de binnenkraan zit voor die buitenkraan, want ik kan op de logische plek (aan de binnenkant muur haha) niks vinden. Dus dan zou ik de hoofdkraan moeten afsluiten.
Zoooo het is echt mega glad buiten
Die van ons zit in de meterkast! Is je kraan er met de bouw al opgezet? Vaak zit hij of in de meterkast of onder de gootsteen van je keuken.
Ik ga morgen nog eens goed zoeken, bedankt voor de tip! Ik heb geen idee hoe het met de bouw is gegaan, het huis komt uit de jaren 60. Ik had m’n vader al half in paniek gebeld en hij wilde ook wel even komen helpen haha.
Ging net al bijna op mijn bek van auto naar voordeur.
En glijdend de bocht door in de wijk.
Huh ik ben net naar huis gereden en het was helemaal niet glad?
Precies dat. Ik heb geen zin meer om naar buiten te gaan of uberhaupt om op te staan van de bank of stoel oid omdat ik het dan gelijk weer koud heb, of douchen vreselijk gewoon kippenvel onder de hete douche. voel me letterlijk bevroren met dit weer
-6 en bevroren fiets remmen
Oh shit heeft t nog zin om die uit te zetten?
Wow inderdaad super glad, even spannend met kind achterop de fiets, maar gelukkig was er buiten onze straat om wel goed gestrooid tot aan school. Daarna naar mijn werk dan weer niet, ik ben maar gaan lopen Om deze reden ook hopelijk geen sneeuw, allemaal mooi hoor, maar ik moet er gewoon doorheen met mijn fietsie.