Zo ik ben ook weer bijna onderuit gegaan met m’n fiets toen ik wilde remmen om een bochtje te maken. Kon er semi smooth vanaf stappen terwijl mn fiets een stukje doorgleed waardoor ik zelf niet op het asfalt lag, maar het scheelde niet veel
Ik vond het deze week echt prachtig weer met die zon en die kou maar vandaag is het zo koud! Super gure wind brrrrrr
Ik kan ook wel zonder die gladde wegen
Ik ook… Al 3 dagen de deur niet uit geweest, alle stoepen zijn hier nog steeds spekglad.
Als de dood dat ik mijn enkel bezeer, half jaar geleden gebroken, en nog steeds last ervan.
Oh ik ben echt wel klaar met de kou nu. Gelukkig wordt het morgen weer warmer alleen balen van de regen die eraan komt.
Ik vind die kou op zich wel oké en echt geen zin in komende week… alleen maar regen. Ik ben alleen bang dat het morgenochtend nog heel glad gaat zijn. En ik moet fietsen. Maar vannacht gaat het niet meer vriezer en regenen dus gaat het dan niet al dooien?
Zou kunnen, maar de grond is vaak nog heel koud, en dat zorgt er vaak voor dat het opvriest en glad word!
Het is verschrikkelijk deprimerend flutweer, maar heel eerlijk, nu het toch zo vroeg donker is ben ik wel blij dat de kou compleet uit huis is verdwenen. Het verschil is zo drastisch dat ik geen eens meer hoef te verwarmen en dat vind ik wel ff lekker.
Ik ben die regen echt zat.
Lente.
Hadden we dit jaar niet warmste 1 januari ooit? Zal dit keer ook wel weer in de buurt komen.
Ik waai alle kanten op met mijn werk.
Waaide net al bijna van een brug af het water in
Ik denk dat ik van alle weertypen wind het meest haat. Kou zonder wind te doen, regen zonder wind te doen. Wind is gewoon kut
Welk weertype haat je het meest
- Wind
- Regen
- Zon
0 stemmers
Hagel
Je moet hieruit kiezen en anders een eigen poll aanmaken godvrdomm
Nou deze wil ik nog wel doen vooruit
- Anders
0 stemmers
Moet @Jumpsuit je een cursus poll maken geven? Ik denk dat ze tegen betaling dat heus wel wilt doen.
Nee laat me met rust
De Jumpsuit-poll grap is na 300 keer eigenlijk ook niet echt grappig meer
Ik heb liever een miljoentje of 25 van jou dan huur ik iemand in die polls voor me maakt