Klaag hier over het weer #2

Misschien zie je die wel deze week voor je deur staan

Echt zo uitgemolken. Ik vind het echt niet erg maar er is toch niks grappigs meer aan :joy:. Maar dat is sowieso heel vaak met grappen op het forum. Dat gaat soms eeuwig door. Dus ik vrees dat het nog niet over is.

7 likes

Wind vind ik echt het allerergste. Ik haat alles eraan en wordt er mega onrustig van altijd.
Vind het alleen chill tijdens een korte zomerstorm als het de hele dag bloedheet is geweest.

2 likes

Sneeuw en ijzel absoluut

1 like

Vandaag leuk haar gewassen en gestyled omdat het droog zou blijven… gewoon keihard natgeregend. Teleurgesteld in buienradar, die vond het gewoon droog :frowning:

Ik wil je de app buienalarm aanraden! Die is 9 van de 10 keer heel accuraat. Kan 2,5 uur vooruit voorspellen, vaak op de minuten af. Heeft me vaak gered van een verpest kapsel.

11 likes

Dit klinkt fantastisch, dank!

3 likes

Omg waarom is het 15 gaden??? Ik zweet me de tering

12 likes

Ik wilde dit ook komen posten!
Het ziet er buiten dramatisch uit dus ik in mn winterjas boodschappen doen, na 10 minuten was ik al doordrenkt van t zweet. Gatverdamme🤮
Je hebt er ook geen reet aan, als t nou droog en windstil was kon je nog in een dunne jas lekker naar buiten ofzo.

3 likes

Jezus wat een ongekend kutweer zeg
Al de hele week eigenlijk maar vandaag is het toppunt

10 likes

Wat is dit voor apocalyps :slightly_smiling_face: ik fiets normaal in 8 minuten naar mijn werk, nu 2x zo lang door deze terror wind + ik heb alleen een regenjas dus van de onderkant zie ik er uit alsof ik met mijn kleren aan heb gezwommen :ok_hand:

7 likes

Dit is kut. Er was een kut persoon die door een plas water water reed en ik kreeg alles over me heen. Bovenop de regen die er al viel. Ik ga weer terug in bed.

4 likes

Stupid walks for my stupid mental health door de regen doen, is echt een dieptepunt.

14 likes

Wel echt goed van je. Bij mij zou het nu averechts werken eerlijk gezegd, zou heel chag worden haha

1 like

wat een miserabel weer ugh

3 likes

Haha ik werd er ook errug chagrijnig van, maar het effect op je hersenen etc. blijft wel goed, of het nou regent of niet haha.

Voor mn gevoel regent het al 2 weken non stop. Heb deze vakantie nog bar weinig gedaan buiten de deur omdat het steeds zo’n kakweer is…

3 likes

Ik haat januari zo erg, precies om deze reden. Leuke feestdagen zijn voorbij maar de donkere depressieve dagen nog niet. Wat een klote weer. Laat het ajb snel lente zijn

20 likes

Wat een verschrikkelijk weer zeg, heb echt geen zin om naar buiten te gaan voor boodschappen gatver.

Geef mij maar kou en zon…

6 likes