Klaag hier over het weer #2

Holy shit wat een workout om een stuk tegen de wind in te fietsen :hot_face:

1 like

Ik word zooooo chaggie van dit weer, net voor de 7e dag op een rij zeiknat geregend. Rot op met deze tweede herfst

7 likes

Vanochtend scheen hier eeeeven de zon. Maar die was ook snel weer vertrokken helaas :pensive:

Ben deze regen zooo zat, kom net weer doorweekt thuis
Maar nu zie ik dit:

Janken :slightly_smiling_face:

3 likes

Fietste net door die kutregen en toen reed er een auto door een plas en was ook de binnenkant van mijn schoenen nat :angry:

1 like
10 likes

Jezus die regen, het gáát maar door

9 likes

Voor het eerst deze week droog op werk aangekomen 🥹

3 likes

Gisteren ben ik zowel op de heen- als terugweg letterlijk van mijn fiets gewaaid. Wat eng! Ik ben nog best groot en zwaar en fiets elektrisch sinds kort dus ik had niet gedacht dat dit zou gebeuren :skull:

Wanneer is het godverredomme eens afgelopen met dit takkeweer

17 likes

Zo inderdaad. Ik had vandaag helemaal het idee om op de fiets naar de stad te gaan en verschillende dingen te doen, maar heb er bijzonder weinig zin in zo

2 likes

Hier vanaf dinsdag! Dan wordt het wat kouder maar met zon! Ik kan niet wachten. Ben hier zo klaar mee. Elke werkdag helemaal nat in dat kut regenpak.

1 like

Wat een kutweer. Ik haat mijn werk met dit soort dagen. :cry:

1 like

Ik wilde weer eens gaan boksen maar ik blijf mooi nog even binnen. Wat een schijtweer elke keer.

2 likes

Nog een paar dagen en dan verwachten ze sneeuw😅

2 likes

Mijn motivatie om naar de sportschool te gaan is ook hélemaal weg met dit schijtweer!

Ik had me vanochtend voorgenomen om op een droog moment een stuk te gaan wandelen, maar na zeiknat terugkomen van het boodschappen doen heb ik net besloten dat ik de rest van de dag in bed door ga brengen. Hoeft de verwarming tenminste ook niet aan.

6 likes

Het houdt je ok gewoon niet op hè. Wat een schijtweer.

10 likes

Hier staan ook al de hele dag lampen aan in huis.
Vre se lijk

Hond uitlaten met dit weer :cry: :cry:
Hond zelf vindt er ook niks aan

1 like