Jaa niks aan dit. Morgen weer zo’n dag maarrr eind volgende week zon en kou (laten we het hopen)
Morgen schijnt het droog (en met zon!!) te worden, ein-de-lijk!
Werd wakker en het hagelde buiten. Dat was niet de afspraak
Fucking hagel en kapot koud ik haaat het.
Het sneeuwt nu in Utrecht maar het blijft niet liggen tot nu toe. Laat dat pleaaaase zo blijven. Kutsneeuw.
Vreselijk die kou. “Ja kou kun je je op kleden”
Neen ! 100 lagen vind ik niet comfi en het is uberhaubt niet fijn warm met dikke kleren aan. Of je hebt het toch een beetje koud of je zweet je dood. Echt een kut seizoen dit.
Het is echt alleen een leuk seizoen als je van saaie dingen houd en niet graag naar buiten gaat.
Ja kou kun je op kleden en ik had 5 lagen aan in het noorden van Finland, leek op michelinmannetje maar was wel prima. Maar mn neus was gewoon open en bloot, bevroren en rood.
Nee
Jaa dit dus eigenlijk. Er is altijd wel een stukje dat het koud heeft. Vreselijk.
Verschrikkelijke activiteiten. De enige activiteit die ik leuk vind met kou en sneeuw is van binnen uit naar buiten kijken, en zelfs dat is nu kut omdat je het binnen niet warm kan krijgen zonder een nier te moeten verkopen.
Helemaal klaar voor die kuthitte deze zomer.
Een koude neus is echt verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik erger vind dat of een jeukende kleine teen.
Ondertussen heb ik de hele dag hoofdpijn door die kou.
Vind het koud buiten
Wordt ook helemaal stijf van die kou
Brr ik ben ook helemaal klaar met de kou Nog een paar dagen en dan wordt het geloof ik weer wat warmer!
Gister scheen hier zo lekker de zon, het was zelfs ‘warm’ als je in de zon stond. De merels die vloten, musjes vlogen af en aan, spreeuwen op het dak enz. Eindelijk het idee van: oh de lente komt er aan!
En dan vandaag weer dat saaie, grauwe kutweer!!
Ik vind de tuin er ook zo verschrikkelijk uit zien met dit weer. De bomen zijn kaal, de tegels nat en de struiken ogen zo dood dat je je niet voor kunt stellen dat die over 3 maanden weer groen worden.
Troos-te-loos weerbeeld.
Huh echt? Welke app? Bij mij zitten we dan weer tegen het vriespunt aan
Helpt een elektrische deken niet?
Wat een heerlijk weer is het!! De vogels fluiten ook echt zo hard! Zit nu buiten in de zon mn kopje koffie te drinken
Aansluitend hierop: vanaf donderdag weer wind, regen en geen zon🤬