Klaag hier over het weer #2

Gister scheen hier zo lekker de zon, het was zelfs ‘warm’ als je in de zon stond. De merels die vloten, musjes vlogen af en aan, spreeuwen op het dak enz. Eindelijk het idee van: oh de lente komt er aan! :sunny: :hatching_chick:

En dan vandaag weer dat saaie, grauwe kutweer!! :rage:

16 likes

Ik vind de tuin er ook zo verschrikkelijk uit zien met dit weer. De bomen zijn kaal, de tegels nat en de struiken ogen zo dood dat je je niet voor kunt stellen dat die over 3 maanden weer groen worden.

Troos-te-loos weerbeeld.

10 likes

Huh echt? Welke app? Bij mij zitten we dan weer tegen het vriespunt aan :cold_face:

2 likes

Helpt een elektrische deken niet?

1 like

Wat een heerlijk weer is het!! De vogels fluiten ook echt zo hard! Zit nu buiten in de zon mn kopje koffie te drinken :heart_eyes::heart_eyes:

11 likes

Aansluitend hierop: vanaf donderdag weer wind, regen en geen zon🤬

Ik haat wind nog het allermeest.

2 likes

Nou je had gelijk. Wat een zeikweer vandaag. Hier de hele dag grauw, vanmiddag ieeets zon (voor 15 min ofzo :smiling_face_with_tear:) en regen. Had avonddienst (wijkverpleging) en letterlijk mn hele dienst alleen maar regen gehad :angry::angry:

Tegenwind vooral. Als ik wind in mijn rug heb, heb ik niks te klagen

1 like

Ik vind de kou niet eens heel erg of wind, maar regen IS THE WORST.

2 likes

Jaa nu je het zegt. Wind vind ik eigenlijk vooral kut in combinatie met regen. Dan helpt een paraplu niks want die waait alle kanten op. En zelfs met een storm paraplu worden dan je benen ofzo nat.

Jaaaa, dat! Kom echt net thuis en het begint nu keihard te regenen, heb net alleen maar een beetje last gehad van de wind. Halleluja.

3 likes

Ik heb het zo koud, maar zo koud is het qua temperatuur helemaal niet

5 likes

Ik haat het echt als de zon onopgemerkt opkomt omdat de lucht er zo uitziet:
image
Ik ben er echt zo klaar mee, zo’n behoefte aan meer zon

35 likes

Vanaf zaterdag! :sun_with_face:

1 like

Nee :tired_face:

1 like

Schiet mij maar lek.

1 like

WAAR IS DE ZON???

2 likes

Hier (in Zeeland)! Geen overtuigende zon, maar hij is er wel.

1 like

15 graden is echt niet normaal in maart.

2 likes