Ik haat wind nog het allermeest.
Nou je had gelijk. Wat een zeikweer vandaag. Hier de hele dag grauw, vanmiddag ieeets zon (voor 15 min ofzo ) en regen. Had avonddienst (wijkverpleging) en letterlijk mn hele dienst alleen maar regen gehad
Tegenwind vooral. Als ik wind in mijn rug heb, heb ik niks te klagen
Ik vind de kou niet eens heel erg of wind, maar regen IS THE WORST.
Jaa nu je het zegt. Wind vind ik eigenlijk vooral kut in combinatie met regen. Dan helpt een paraplu niks want die waait alle kanten op. En zelfs met een storm paraplu worden dan je benen ofzo nat.
Jaaaa, dat! Kom echt net thuis en het begint nu keihard te regenen, heb net alleen maar een beetje last gehad van de wind. Halleluja.
Ik heb het zo koud, maar zo koud is het qua temperatuur helemaal niet
Ik haat het echt als de zon onopgemerkt opkomt omdat de lucht er zo uitziet:
Ik ben er echt zo klaar mee, zo’n behoefte aan meer zon
Vanaf zaterdag!
Nee
Schiet mij maar lek.
WAAR IS DE ZON???
Hier (in Zeeland)! Geen overtuigende zon, maar hij is er wel.
15 graden is echt niet normaal in maart.
Meestal is het in februari fijn zonnig winterweer. En dan maart nog best vaak regen.
Het is koud en het regent. Ik wil gewoon weer terug in mijn holletje met elektrische warmtedeken en verder gaan met mijn winterslaap
Ja zo kregen we vorig jaar nog sneeuw toch in april
In mijn herinnering zijn die stormen afgelopen twee jaar in maart geweest ja
In mijn herinnering juist februari haha. In ieder geval die Ciara was begin februari 2020, want toen heb ik nog gevlogen. En Eunice was februari vorig jaar.
Ik word echt gek als het nog gaat sneeuwen in maart Op de een of andere manier denk ik eind feb. altijd dat het alweer lente wordt, maar helaas.
En die WIND ook steeds. Ligt het aan mij of waait het echt heel veel de laatste tijd? Ik fiets ook elke dag langs het IJ nu, dus misschien daarom, maar er staat ook zo vaak een plaatje in mijn weer-app!