Klaag hier over het weer #2

Ik haat wind nog het allermeest.

2 likes

Nou je had gelijk. Wat een zeikweer vandaag. Hier de hele dag grauw, vanmiddag ieeets zon (voor 15 min ofzo :smiling_face_with_tear:) en regen. Had avonddienst (wijkverpleging) en letterlijk mn hele dienst alleen maar regen gehad :angry::angry:

Tegenwind vooral. Als ik wind in mijn rug heb, heb ik niks te klagen

1 like

Ik vind de kou niet eens heel erg of wind, maar regen IS THE WORST.

2 likes

Jaa nu je het zegt. Wind vind ik eigenlijk vooral kut in combinatie met regen. Dan helpt een paraplu niks want die waait alle kanten op. En zelfs met een storm paraplu worden dan je benen ofzo nat.

Jaaaa, dat! Kom echt net thuis en het begint nu keihard te regenen, heb net alleen maar een beetje last gehad van de wind. Halleluja.

3 likes

Ik heb het zo koud, maar zo koud is het qua temperatuur helemaal niet

5 likes

Ik haat het echt als de zon onopgemerkt opkomt omdat de lucht er zo uitziet:
image
Ik ben er echt zo klaar mee, zo’n behoefte aan meer zon

35 likes

Vanaf zaterdag! :sun_with_face:

1 like

Nee :tired_face:

1 like

Schiet mij maar lek.

1 like

WAAR IS DE ZON???

2 likes

Hier (in Zeeland)! Geen overtuigende zon, maar hij is er wel.

1 like

15 graden is echt niet normaal in maart.

2 likes

Meestal is het in februari fijn zonnig winterweer. En dan maart nog best vaak regen.

Het is koud en het regent. Ik wil gewoon weer terug in mijn holletje met elektrische warmtedeken en verder gaan met mijn winterslaap

3 likes

Ja zo kregen we vorig jaar nog sneeuw toch in april :smiling_face_with_tear:

1 like

In mijn herinnering zijn die stormen afgelopen twee jaar in maart geweest ja

In mijn herinnering juist februari haha. In ieder geval die Ciara was begin februari 2020, want toen heb ik nog gevlogen. En Eunice was februari vorig jaar.

3 likes

Ik word echt gek als het nog gaat sneeuwen in maart :cry: Op de een of andere manier denk ik eind feb. altijd dat het alweer lente wordt, maar helaas.
En die WIND ook steeds. Ligt het aan mij of waait het echt heel veel de laatste tijd? Ik fiets ook elke dag langs het IJ nu, dus misschien daarom, maar er staat ook zo vaak een :wind_face: plaatje in mijn weer-app!

7 likes