Vorig jaar heeft het in begin april nog een beetje gesneeuwd. En in februari waait het idd veel. Ik vind het dit jaar nog meevallen.
Ik heb ook een keer een bbq gehad op 28 februari dus niks is zeker
Hier ook al hagel! Ben er klaar mee
Ik kwam ook met klagen. Ga weg met je vieze natte sneeuw, ik wil lente.
Sorry, de randstad heeft alle zon vandaag gekaapt
Nope, hier ook grijs en regen
O, dan heb ik alle zon gekaapt
Haaat aan die koude wind steeds
Naah, hier begint de zon nu ook.
Is nog wel mega koud
Ik kan het ook echt niet meer aan, ik heb het zo koud de hele tijd. Het is ook echt een misvatting om te denken dat je al wat meer voorjaarsachtige kleding aan kan brrrrrrrr, ik heb spijt van het piepklein stukje blote been vandaag
Ja achter het raam in de zon is het lekker zweten, dat vind ik ook altijd oncomfortabel. Dan gaat je kleding ook zo kriebelen, vooral wol. Maar ik wou echt dat ik vandaag een wollen trui aan had getrokken, verwarming op werk deed het niet goed. En ik kwam thuis en het was 14 graden in mijn huis
Tot eind volgende week regen waaar blijft die lente?
Heel de dag regen/natte sneeuw
Ja gadver ik kijk uit het raam en zie natte sneeuw.
Hier ook
En natte sneeuw en regen daar tussendoor.
Ik wil of goede sneeuw, of gewoon droog weer.
ik heb andere mascara en wist niet of ie überhaupt een beetje tegen regen kon, maar tegen sneeuw kan ie in ieder geval niet. Ik was echt helemaal een panda toen ik aankwam op kantoor. Gelukkig nog gecheckt voor ik een volle afdeling op liep op zoek naar een plek
Je zal nu meer een hond hebben en een paar keer per dag door die graf kou en sneeuw moeten.
Ach volgende week wordt het alweer 14 graden
Nog steeds geen sneeuwvlok gezien en echt koud is het ook al niet.
Vind het echt bizar ( en zorgelijk) dat we gewoon een hele winter hebben overgeslagen. Het is echt idioot “warm” geweest.