Klaag hier over het weer #2

KNMI - Winter 2022-2023 (december, januari, februari).

vond dit wel een interessante recap

3 likes

Huilen. Het sneeuwt en de bussen rijden niet.

Het regent hier al ongeveer 24 uur

4 likes

En de regen is ook nog eens ijskoud

2 likes

Ik heb gewoon weer m’n kerst playlist aangezet en nu vind ik die sneeuw best te doen

8 likes

Warme chocolademelk met slagroom, dekentje en een serie/boek/haakwerk en ik ben tevreden.
Moet morgen wel weer weg zijn want ik moet werken

3 likes

Gister (natte) sneeuwde het voor het eerst hier en ik ben er nu al helemaal klaar mee. Wat een tyfusweer.

Ohja ik ben vandaag nog niet eens buiten geweest, maar moet straks wel. Zie er zoooo tegenop

3 likes

Helemaal klaar met die kutsneeuw. Ik wil zon! En lente :cry:

4 likes

Op deze dagen vind ik het minder leuk om een hond te hebben, helaas vind hij de regen geweldig :sweat_smile: Hoort erbij natuurlijk maar kijk zo uit naar de lente

2 likes

Meine gute het is geloof ik de laatste 48u nog niet droog geweest. De sloot hier tegenover loopt bijna over :smiling_face_with_tear:

1 like

Weer die kut sneeuw. Meteen uitgestorven in de stad :smiling_face_with_tear:

1 like

Hier is het na aaaal die uren regen over gegaan in sneeuw… wat blijft liggen ook nog!!:scream:

2 likes

Hier ook van het een op andere moment sneeuw ipv keiharde regen. Blijft godzijdank niet liggen.

Echt een verschrikking dit weer, ik kan er niet meer tegen

11 likes

Waar hebben we dit weer aan te danken

5 likes

Ik denk Mark Rutte

33 likes

SNEEUW MOET DOOD

5 likes

Sneeuw is een paar maanden te laat.
Zo’n hekel aan maart hierom. Je denkt eindelijk licht en lente maar je krijgt sneeuw. De maand duurt ook nog eens heel lang

1 like

5 likes

Gister was het hier zó’n heerlijke zonnige dag, ik deed het gordijn open en was gelijk vrolijk. De eerste strandtent hier was provisorisch open en we hebben zo genoten. En ik wist het al door de voorspellingen, maar toch is het zo’n domper om nu de gordijnen open te doen en die donkergrijze kutlucht weer te zien. Ga weeeeeeg. :sob:

7 likes