Klaag hier over het weer #2

Ik denk Mark Rutte

33 likes

SNEEUW MOET DOOD

5 likes

Sneeuw is een paar maanden te laat.
Zo’n hekel aan maart hierom. Je denkt eindelijk licht en lente maar je krijgt sneeuw. De maand duurt ook nog eens heel lang

1 like

5 likes

Gister was het hier zó’n heerlijke zonnige dag, ik deed het gordijn open en was gelijk vrolijk. De eerste strandtent hier was provisorisch open en we hebben zo genoten. En ik wist het al door de voorspellingen, maar toch is het zo’n domper om nu de gordijnen open te doen en die donkergrijze kutlucht weer te zien. Ga weeeeeeg. :sob:

7 likes

Naar mijn gevoel duurt de winter nu al 2 jaar ofso? Duurde de lente/zomer maar net zo lang… :sob: Ben ook precies dit weekend ziek geworden voor het eerst in een lange periode… Geef mij maar al die hittegolven.

5 likes

Haha duurt gewoon net zo lang hoor al dan niet langer

4 likes

Naast dat het ook nauwelijks meer winter is :sweat_smile:

1 like

Ik kan me welgeteld 5 dagen herinneren dat ik een korte broek in de avond kon dragen zonder het ā€œfris te hebbenā€ in de zomer. Plus de oneidige grijze dagen in juni/juli, maar het is ā€œ16 gradenā€ dus we mogen niet klagen. Ondertussen heb ik nu al 5 maanden mijn verwarming aan en kan ik geen laagjes en thermokleding meer zien.

2 likes

Oh ik dacht dat je ook in Nederland woonde, dan heb ik het verkeerd begrepen

3 likes

Blijkbaar wonen we inderdaad niet in hetzelfde land als de zomer voor jou net zo lang duurt :joy:

Je woont wel in een bijzonder hoekje dan

10 likes

Je had het over lente/zomer. Dat is van april t/m september, dan zijn de temperaturen gewoon warm hoor

De dagen dat het onder het vriespunt is zijn in Nederland op ƩƩn hand te tellen. Vandaag is het 15 graden, het is 13 maart.

5 likes

ā€œMaart en mei waren vrij zacht, met respectievelijk een gemiddelde temperatuur van 7,3 °C tegen normaal 6,5 °C en 14,0 °C tegen normaal 13,4 °C, april was daarentegen vrij koel met een gemiddelde temperatuur van 9,3 °C tegen normaal 9,8 °Cā€.

ā€œSeptember 2022 gaat de boeken in als een zeer natte maand. Gemiddeld viel over het land 130 millimeter neerslag, waar dat normaal gesproken in de maand september 79 millimeter is. Ook was het een zonnige maand, met een gebruikelijke gemiddelde temperatuur van 14,7 graden , meldt Weeronline.ā€

Maargoed, dacht dat we in het klaagtopic zaten. Voor mij voelt deze winter iig ontzettend lang aan en worden de zomers alleen korter of net zo grijs.

3 likes

Je zou bijna maar denken dat we in het klaagtopic zaten.

2 likes

Ja dat ligt wel echt aan je gevoel want in werkelijkheid worden de zomers warmer en aanhoudende hittegolven frequenter. Lees anders dit topic in juli en augustus terug :joy:

8 likes

Dit is wel een beetje klagen dat Nederland geen Spanje is.

Ok, dus je mag hier alleen posten als je gevoel ā€œfeitelijkā€ klopt?

Nee hoor, je mag wel reacties incasseren als je gevoel niet klopt! :slight_smile:

2 likes

Zijn er nog meer regels waaraan je moet voldoen voordat je hier klaagt?

1 like