Here you go! Groetjes de weergoden :’)
Wanneer is deze 2 jaar durende winter/herfst situatie voorbij
Lees op KNMI ook dat na t weekend de kans op regen laag is, maar ook de temperaturen weer omlaag gaan en kans op vorst.
Altijd van die irritante lekkermakers in Maart en April zoals afgelopen zaterdag.
EDIT: die lage kans op regen is inmiddels veranderd naar 80% regen ![]()
Goor vies pisweer vandaag.
Ja maar echt hoor…Voelt alsof we langer herfst/winter hebben dan normaal?
En het is weer weg ![]()
Waren niet tevreden met onze offergiften
Al maanden toch. En de aankomende dagen zien er ook fantastisch uit
![]()
Ik ben het zo zat, dit grauwe grijze weer met elke dag weer die pisregen… Zaterdagochtend even in de zon gezeten, maar een paar uur later was het alweer grijs en vielen de eerste druppels. Ik heb echt een hekel aan maart, het is vaak zo’n teleurstelling. Blegh.
Ja same. Ene moment denk ik uit m’n winterdip getrokken te worden, volgende moment met grauw weer zit je er weer volledig in
Jeeetje ik zie het. Waaaarom ![]()
![]()
![]()
Doe gewoon mooi weer ![]()
En dan zeker net als vorig jaar op 1 april sneeuw. ![]()
Afkloppen, nu ![]()
Ik heb geen hout. Alleen maar in elkaar gedrukt karton. Helaas.
Ik weet tenminste wie ik de schuld geef als dat daadwerkelijk gaat gebeuren
Wat heeft Rutte hier mee te maken?
Ik ben het zo zat. Weer die kut regenbroek aan. Gisteravond keek ik ook nog en zag ik staan dat het de ochtend droog zou blijven en nu regent het keihard ![]()

Ik als ik weer eens naar buiten kijk
Mijn allergrootste irritatie is door de regen naar werk moeten lopen. Haar nat, gezicht nat, kleren nat en in die staat moet ik gewoon lekker gaan werken ![]()

ik toen ik gister zogenaamd droog op de fiets zat maar het toch begon te regenen