Klaag hier over het weer #2

Fijn dat het 11 graden is, maar is die storm nou nodig :unamused:

1 like

Ik ben helemaal van slag door hoe warm het is wtf. Ik ging boodschappen doen en door de harde wind en regen telkens had ik echt niet verwacht dat het zo warm zou zijn buiten. Wel lekker, nu de wind nog wat minder.

2 likes

Haha stel je niet zo aan joh

2 likes

Elk nadeel heb zijn voordeel

1 like

Ja en de herfst en winter zijn ook gewoon lekker warm echt chilllll hé

Nee is geen grap over klimaatverandering ik vind je gewoon een aansteller

2 likes

Haha ik haat kou en regen ook dus ben juist blij dat we nu milde winters hebben! Maar vind sommige reacties in dit topic gewoon overdreven zoals hierboven dat de winter al 2 jaar duurt voor haar gevoel lol

Heerlijk zweten omdat het qua temperatuur warm is, maar tegelijkertijd van de stoep waaien en zand in je ogen krijgen van de wind. :sparkles:

2 likes

Joh wat was dit ineens voor moesson, vond het doodeng in de auto! Zag ook mensen van hun fiets waaien. Ik had dit echt gemist, meestal krijg ik die weercodes wel mee. Nou ben blij dat ik thuis ben haha, ik vind rijden met harde wind haast nog enger dan met sneeuw

Ik ben zoooo klaar met deze regen en donkere temperaturen. Mogen we niet gewoon even genieten van een weekendje zon met 15 graden?

5 likes

Here you go! Groetjes de weergoden :’)

1 like

Wanneer is deze 2 jaar durende winter/herfst situatie voorbij

11 likes

Lees op KNMI ook dat na t weekend de kans op regen laag is, maar ook de temperaturen weer omlaag gaan en kans op vorst.
Altijd van die irritante lekkermakers in Maart en April zoals afgelopen zaterdag.

EDIT: die lage kans op regen is inmiddels veranderd naar 80% regen :skull:

1 like

Goor vies pisweer vandaag.

2 likes

Ja maar echt hoor
Voelt alsof we langer herfst/winter hebben dan normaal?

3 likes

En het is weer weg :frowning:

1 like

Waren niet tevreden met onze offergiften

3 likes

Al maanden toch. En de aankomende dagen zien er ook fantastisch uit :cloud_with_rain: :dash: :cloud_with_lightning:

1 like

Ik ben het zo zat, dit grauwe grijze weer met elke dag weer die pisregen
 Zaterdagochtend even in de zon gezeten, maar een paar uur later was het alweer grijs en vielen de eerste druppels. Ik heb echt een hekel aan maart, het is vaak zo’n teleurstelling. Blegh.

9 likes

Ja same. Ene moment denk ik uit m’n winterdip getrokken te worden, volgende moment met grauw weer zit je er weer volledig in

4 likes