Jeeetje ik zie het. Waaaarom
Doe gewoon mooi weer
En dan zeker net als vorig jaar op 1 april sneeuw.
Afkloppen, nu
Ik heb geen hout. Alleen maar in elkaar gedrukt karton. Helaas.
Ik weet tenminste wie ik de schuld geef als dat daadwerkelijk gaat gebeuren
Wat heeft Rutte hier mee te maken?
Ik ben het zo zat. Weer die kut regenbroek aan. Gisteravond keek ik ook nog en zag ik staan dat het de ochtend droog zou blijven en nu regent het keihard
Ik als ik weer eens naar buiten kijk
Mijn allergrootste irritatie is door de regen naar werk moeten lopen. Haar nat, gezicht nat, kleren nat en in die staat moet ik gewoon lekker gaan werken
ik toen ik gister zogenaamd droog op de fiets zat maar het toch begon te regenen
Ik zag het zonnetje schijnen vanaf mijn bureau, ik loop in de pauze naar buiten, dikke wolk ervoor…
Whoe een beetje zon. Jammer dat weer windkracht 6 staat
Is het nu klaar met dit kuweer?!! Wat een rotzooi! GEWOON een aantal dagen droog, beetje warm, zon is teveel gevraagd?!
Ik fietste net voor de wind, maar ik had dat niet direct door. Tot ik bij een stoplicht moest stoppen dwars op de wind, en ineens woei het ZO HARD. Ik dacht ook echt lekker zonnetje, blauwe lucht. Maar nee, er is WIND.
Ik ben zo fucking klaar met die wind op de fiets. Vooral tegen.
ik vind het vooral een gek idee dat het al bijna april is en ik volgens mij nog geen 1x echt lekker in de zon gezeten heb of een tijd in de speeltuin/tuin ben geweest zonder jas
zat net met mn zonnebril op de fiets want zon maar toen begon het keihard te hagelen
@SpeedOfSound ik kreeg dit weekend allemaal van die “nu een jaar geleden” foto’s. Eerste keer middag op het terras in korte mouwen, eerste keer bbqen. Ondertussen regende het hier zo hard dat ik de wc hoorde borrelen
Wat een wisselvallig piepweer.
De voorspellingen zijn ook om van te janken de komende 2 weken, vooral die kou weer echt vreselijk
Kou kan je je op kleden
Nou idd doe ff normaal joh 1 graden vannacht.