Klaag hier over het weer #2

Ik zag het zonnetje schijnen vanaf mijn bureau, ik loop in de pauze naar buiten, dikke wolk ervoor… :expressionless:

Whoe een beetje zon. Jammer dat weer windkracht 6 staat :triumph:

4 likes

Is het nu klaar met dit kuweer?!! Wat een rotzooi! GEWOON een aantal dagen droog, beetje warm, zon is teveel gevraagd?!

1 like

Ik fietste net voor de wind, maar ik had dat niet direct door. Tot ik bij een stoplicht moest stoppen dwars op de wind, en ineens woei het ZO HARD. Ik dacht ook echt lekker zonnetje, blauwe lucht. Maar nee, er is WIND.

2 likes

Ik ben zo fucking klaar met die wind op de fiets. Vooral tegen.

3 likes

ik vind het vooral een gek idee dat het al bijna april is en ik volgens mij nog geen 1x echt lekker in de zon gezeten heb of een tijd in de speeltuin/tuin ben geweest zonder jas

zat net met mn zonnebril op de fiets want zon maar toen begon het keihard te hagelen :frowning_face:

3 likes

@SpeedOfSound ik kreeg dit weekend allemaal van die “nu een jaar geleden” foto’s. Eerste keer middag op het terras in korte mouwen, eerste keer bbqen. Ondertussen regende het hier zo hard dat ik de wc hoorde borrelen :face_with_spiral_eyes:

Wat een wisselvallig piepweer.

6 likes

De voorspellingen zijn ook om van te janken de komende 2 weken, vooral die kou weer echt vreselijk

2 likes

Kou kan je je op kleden :muscle:t3::muscle:t3::muscle:t3:

2 likes

Nou idd doe ff normaal joh 1 graden vannacht.

3 likes

Dat wil ik helemaal niet meer eind maart.:joy:

2 likes

Ik had een lange werkdag vandaag dus vertrok vanochtend in het donker terwijl het vroor en moest terug met wind en miezerregen. Ik word echt depri van dit weer.

3 likes

Ik wil gewoon even huilen hier…

1 like

Hallo het is dan april, ik wil voorjaar :frowning:

Het blijft maar steeds zo grijs, ik wil meer dan 10 minuten zon per dag :angry:

2 likes

Vanaf zondag!! Aftellennnnn!

Oooh dat had ik nog niet gezien, als ik de afgelopen tijd de vooruitzichten keek was het steeds gewoon 14 dagen wolken, dus ik had niet eens hoop meer om te kijken haha.
Maar ziet er nu wel beter uit ja, bedankt voor het vooruitzicht :sunglasses:

3 likes

Ik wil naar de stad maar het regent, alweer. Ook heel de dag :sob:

Same, ik ben echt een stuk minder blij en ik weet gewoon dat het door dit stomme klote weer komt. Normaal niet echt last van want meestal heb je wel een paar dagen lekker weer in februari/maart. Nu zijn ze wel heeeel schaars. Snak echt naar buiten kunnen zijn en in de zon te lopen ipv in de regen en/of wind :confounded:

5 likes

Ik zit al de hele dag te wachten totdat ik even kan wandelen zonder regen :smiling_face_with_tear: