Dat wil ik helemaal niet meer eind maart.
Ik had een lange werkdag vandaag dus vertrok vanochtend in het donker terwijl het vroor en moest terug met wind en miezerregen. Ik word echt depri van dit weer.
Ik wil gewoon even huilen hier…
Hallo het is dan april, ik wil voorjaar
Het blijft maar steeds zo grijs, ik wil meer dan 10 minuten zon per dag
Vanaf zondag!! Aftellennnnn!
Oooh dat had ik nog niet gezien, als ik de afgelopen tijd de vooruitzichten keek was het steeds gewoon 14 dagen wolken, dus ik had niet eens hoop meer om te kijken haha.
Maar ziet er nu wel beter uit ja, bedankt voor het vooruitzicht
Ik wil naar de stad maar het regent, alweer. Ook heel de dag
Same, ik ben echt een stuk minder blij en ik weet gewoon dat het door dit stomme klote weer komt. Normaal niet echt last van want meestal heb je wel een paar dagen lekker weer in februari/maart. Nu zijn ze wel heeeel schaars. Snak echt naar buiten kunnen zijn en in de zon te lopen ipv in de regen en/of wind
Ik zit al de hele dag te wachten totdat ik even kan wandelen zonder regen
Ik dacht echt dat we sinds gister warmer lenteweer zouden krijgen. Strakblauwe lucht maar holy shit die wind weeeeer
Ik geef het op. Gelukkig vlieg ik eind eind juni naar de zomer.
Lol, zo dramatisch. Het was drie dagen geleden nog Maart.
Ik vind de wind ook mega koud. Snijdend
Ja, ging gisteravond een uur wandelen. Half uur heen verging ik zowat van de koude wind en half uur terug met de zon in t gezicht en wind in de rug was t meteen 10 graden warmer gevoelsmatig.
En vorig jaar april lag er gewoon sneeuw
En vorig jaar maart hadden we tig mooie lentedagen. Das nu toch net even anders
In mei is de winter ook nog niet voorbij
Al die warme maart en april maanden zijn denk ik vooral klimaatverandering, ijsheiligen is niet voor niets in mei.
@Shadina uit de wind in de zon is het warm, maar de wind is wel heel fris.
dit is denk ik de clou - ik heb al een paar x gedacht oh het is lekker buiten, tot je buiten staat in de poolwind
Wat boeit jou dat nou. Geniet dan lekker van het weer
Dat is toch exact waar dit topic voor bedoeld is?