Same, ik ben echt een stuk minder blij en ik weet gewoon dat het door dit stomme klote weer komt. Normaal niet echt last van want meestal heb je wel een paar dagen lekker weer in februari/maart. Nu zijn ze wel heeeel schaars. Snak echt naar buiten kunnen zijn en in de zon te lopen ipv in de regen en/of wind ![]()
Ik zit al de hele dag te wachten totdat ik even kan wandelen zonder regen ![]()
Ik dacht echt dat we sinds gister warmer lenteweer zouden krijgen. Strakblauwe lucht maar holy shit die wind weeeeer ![]()
Ik geef het op. Gelukkig vlieg ik eind eind juni naar de zomer.
Lol, zo dramatisch.
Het was drie dagen geleden nog Maart.
Ik vind de wind ook mega koud. Snijdend
Ja, ging gisteravond een uur wandelen. Half uur heen verging ik zowat van de koude wind en half uur terug met de zon in t gezicht en wind in de rug was t meteen 10 graden warmer gevoelsmatig.
En vorig jaar april lag er gewoon sneeuw
En vorig jaar maart hadden we tig mooie lentedagen. Das nu toch net even anders
In mei is de winter ook nog niet voorbij ![]()
Al die warme maart en april maanden zijn denk ik vooral klimaatverandering, ijsheiligen is niet voor niets in mei.
@Shadina uit de wind in de zon is het warm, maar de wind is wel heel fris.
dit is denk ik de clou - ik heb al een paar x gedacht oh het is lekker buiten, tot je buiten staat in de poolwind
Wat boeit jou dat nou. Geniet dan lekker van het weer
Dat is toch exact waar dit topic voor bedoeld is?
Hahaha klagen dat er teveel geklaagd wordt in een klaagtopic ![]()
Jezus ik dacht nou kom maar op met die zon, gaat het vandaag wéer heel de dag regenen ![]()
Ik baal hier echt harder van dan ik had gedacht, ik ging er van uit dat het de hele week zonnig zou zijn ![]()
We hebben nog wel de zaterdag jongens. Tenminste… staat nu 15 graden met wolkje/zon ![]()
![]()
Ik word hier echt heel chagarijnig van, blegh koud zonder zon
Vorig jaar rond deze tijd zaten we in dr avond al buiten met houtkachel en gingen we in de avond uit eten BUITEN!! ![]()
Ik krijg ook vaak herinneren van het jaar ervoor enzo fotos via mn mobiel. Vind ik ook wel handig en leuk. Doe er weinig mee want ik wil mn leven niet om foto’s laten draaien. Zag wel duidelijk dat het weer veel beter was die hele maand lol. En we hebben volgens mij alleen nog maar slecht weer te wachten staan. Achja, en zijn ergere dingen.
Ik ben nu al benieuwd of we een afgrijselijke hittegolf krijgen. Je weet het maar nooit (meer) in Nederland) .
er is nog niet eens veel beweging te zien hier op wat kerselaars na maar mijn allergie begint terug op te komen ![]()