Klaag hier over het weer #2

Hahaha klagen dat er teveel geklaagd wordt in een klaagtopic :pinched_fingers:t2:

36 likes

Jezus ik dacht nou kom maar op met die zon, gaat het vandaag wéer heel de dag regenen :sob:

5 likes

Ik baal hier echt harder van dan ik had gedacht, ik ging er van uit dat het de hele week zonnig zou zijn :unamused:

2 likes

We hebben nog wel de zaterdag jongens. Tenminste… staat nu 15 graden met wolkje/zon :crossed_fingers:t4::crossed_fingers:t4:

2 likes

Ik word hier echt heel chagarijnig van, blegh koud zonder zon

1 like

Vorig jaar rond deze tijd zaten we in dr avond al buiten met houtkachel en gingen we in de avond uit eten BUITEN!! :triumph:

3 likes

Ik krijg ook vaak herinneren van het jaar ervoor enzo fotos via mn mobiel. Vind ik ook wel handig en leuk. Doe er weinig mee want ik wil mn leven niet om foto’s laten draaien. Zag wel duidelijk dat het weer veel beter was die hele maand lol. En we hebben volgens mij alleen nog maar slecht weer te wachten staan. Achja, en zijn ergere dingen.

Ik ben nu al benieuwd of we een afgrijselijke hittegolf krijgen. Je weet het maar nooit (meer) in Nederland) .

1 like

er is nog niet eens veel beweging te zien hier op wat kerselaars na maar mijn allergie begint terug op te komen :smiling_face_with_tear:

overigens krijg ik net een foto van 6 april 2021 als herinnering waar in het sneeuwt in mn straat
dus dan is dit van vandaag misschien wel beter

4 likes

Maarrr over 2 weken zijn de voorspellingen echt top!! 20 graden en zon :heart_eyes:

Noord-Brabant jongens kom allemaal naar the good side

5 likes

Hier is het precies 3 dagen mooi weer geweest en nu regent het weer. Ben er wel een klein beetje klaar mee, ben echt toe aan veel zon en een temperatuur waarbij de winterjas weggestopt kan worden.

9 likes

Is dit volgende week of over 2 weken?

Want dit geeft mijn weerapp aan over 2 weken, het is wel alweer bijgesteld zie ik haha sad

1 like

Klaar meeeeeeeeeee

6 likes

Bwaa ik was mezelf er mentaal op aan het voorbereiden om naar buiten te gaan voor mijn stupid walk voor mijn stupid mental health maar het is alweer helemaal dichtgetrokken en nu heb ik totaal geen zin meer. Het zou toch de hele dag zonnig zijn :sob: zit nu weer op de bank haha

2 likes

Hè bah gatver. :sunny: Hier, dat had ik niet besteld :joy:

1 like

Update: ik zag een zonnestraal en heb een uur buiten gewandeld en zelfs even in het zonnetje gezeten en mijn humeur is nu x10 verbeterd :grin:

6 likes

Ik kan hier helemaal niet lekker buiten zitten dus doe ik het ook zelden, maar heb dan wel last van mega fomo als ik de zon zie en iedereen naar buiten zie gaan.

En ik kan niet eens goed tegen de zon dus wie houd ik voor de gek :cry:

2 likes

Door dit weer heb ik nu meer last van mijn hooikoorts. Heb meelij met mij
afbeelding

1 like

Samee. Ik hou extreem van dit weer maar ik nies mn ingewanden eruit.