Klaag hier over het weer #2

Gister was echt top. Deze week helaas weer zwaar bagger. Maar zag voor volgende week maandag 18 graden met zon staan een paar dagen, ik bid dat dit niet meer veranderd :pray:

4 likes

Duimen jullie mee voor zaterdag mooi weer? Want ik ga een scooter rit van 2u doen wat ik niet meer kan annuleren. :tired_face:

1 like

Ik denk dat ze om en nabij twee uur op een scooter gaat rijden

22 likes

@kali dit :joy: een uitgestippelde route door de natuur.

2 likes

7 likes

Flikker op met die kutregen

5 likes

Ja geef die zon terug :triumph:

1 like

Ineens dikke onweer hier

1 like

Werd net gewoon wakker van keiharde regen. En daar baal ik van want ik slaap al zo slecht, maar dat terzijde: kom op met de zon! Ben dit pisweer echt meer dan zat.

3 likes

Die wind ook. Ga weg

Hier ook vannacht! Gelukkig duurde het niet zo lang. Laat me slapen!
Mn man wil normaal altijd naar de flitsen kijken en is helemaal sad als het overdag onweert want dan kan hij ze niet goed zien. Dus ik hem vannacht wakker maken en zeggen dat het onweert, dat hij flitsen kan kijken. “Oké maar we gaan nu weer verder slapen” hahaha :joy:

Ik slaap juist goed als het regent, ik zet zelfs vaak regengeluiden erop als ik ga slapen haha. Love onweer ook. Maar overdag mag het wel wegblijven ja, ik heb volgens mij serieus mn regenjas meer aangehad in maart en tot nu toe april dan de gehele herfst.

Wtf het stormt hier nu gewoon ?!? Onweer, regen, mega harde wind. Echt leuk ja deze lente 🫠

Hier ook en omdat ik het niet geloofde keek ik op buienradar?!?!! Alsof het er niet is, als het in de app anders staat.

2 likes

Hahaah dit deed ik net ook :joy: lijkt nu alweer minder! (Utrecht centrum)
Edit onee HAGEL?? Net nog in tshirtje geroeid??

:rainbow_flag:

1 like

Haha wilde net komen posten dat het keihard HAGELT WTF

1 like

Weer een nieuwe koude en grijze dag, joepie!

3 likes

Al die zonnige en lente achtige vooruitzichten zijn alweer weg. Komend weekend wel warm (17-19 graden) maar volle bak regen. Zelfs ik als zomer hater ben klaar met dit grijze, natte gedoe.

2 likes

Nou echt hè. Een paar dagen geleden waren de vooruitzichten voor vandaag en komende week super goed! Nu staat hier iedere dag weer max 14 graden en een wolkje of regen. Ook volgend weekend. Ik kan niet meer :sob::sob:

2 likes

Jaaa wat is dit. Elke keer weer.

Weeronline is positiever trouwens. Maar ik geloof er niet meer in tot het mooi weer is. Zo klaar mee