Klaag hier over het weer #2

Echt hè

Pardon doe normaal

6 likes

Ik dacht even dat het sneeuwde. Maar dat was gelukkig bloesem in de tuin.

Het verbaasde mij niet eens als het daadwerkelijk sneeuw was.

Heb echt het gevoel dat we in juni ofzo pas lekker weer krijgen. En dan in juli en augustus waarschijnlijk vies plakweer van 30+ graden :woman_facepalming:

3 likes

Ik ga maar weer m’n winterkleding uit de schuur halen, die ik er 2 dagen geleden in heb gelegd.

2 likes

Ik zei, nu hoef ik m’n slaapzak winterjas écht niet meer aan (voor de derde keer) en heb hem in een andere kast gehangen. Maar als ik dit zo die kan ik hem wel weer tevoorschijn toveren :sob::sob::sob:

1 like

Ik zat ook net naar de voorspelling te kijken :sob: 1 dag 15 graden, paar x 13 graden en dan weer regen, regen.

3 likes

Ja het komt wel, maar dan precies op t moment dat ze t niet voorspellen en dan is t opeens bloedheet en zitten we maandenlang weg te rotten van de hitte. Let maar op, voor je t weet…

2 likes

Helemaar klaar met kou en vooral met die schijt regen. Is het even een paar dagen mooi, komt er weer regen. Waar ik ook echt chagrijnig van kan worden: op dagen dat ik werk hebben we zon en een lekkere temperatuur. De dag dat ik vrij ben: regen, regen en wind. Echt: :fu:

9 likes

Staarde als er een dag of 4 mooi weer (zon 17 graden oid) wordt voorspeld, verandert de voorspelling weer en is het toch 12 graden met regen :mad:

Nou, het blijk maar weer, april doet wat ie wil… Wat een vreselijk kut weer. Ik voel me al naar en dit grauwe klote weer helpt er niet bij

Ik doe gewoon alsof het zomer is hoor. Blote benen, dunne zomerjas, zonnebril mee. Nog best goed te doen, alleen jammer dat ik m’n zonnebril voorlopig niet hoef te gebruiken :angry:

Gvd waarom stond er eerst 21 graden en nu 8 :sob::sob:

7 likes

Het is tijd voor de zon :sunny:

6 likes

dan kan ik in ieder geval weer hier komen klagen haha

1 like

Ik zag het weerbericht vorige week, dus ik heb snel sandalen, slippers en t-shirts ingeslagen. Gisteren bekeek ik het weerbericht weer, is het van 20 graden naar 13 graden gegaan…

1 like

Nou het prachtige lenteweer wat ons voorgehouden is, is nu echt verdwenen voor aankomende 2 weken. 10 graden staat er nu ipv 20. Domper op domper op domper. Gadver :weary:

3 likes

Ik ben zo boos op het weer. Mijn zwangerschapsverlof start deze week en het zou 18-21 graden worden, dus ik zag mezelf al helemaal zitten met een boek in de tuin. Maar nee hoor, fucking 10 graden donderdag?! Doe normaal.

4 likes

hahahaha mooi

normaal plaatsen lurkers pas hun eerste bericht als ze het nu echt hebben gehad met een bepaalde influencer

goed eerste bericht

18 likes

(het was/is vandaag toch behoorlijk goed te doen, maar dat zal wel weer zo’n one day fly zijn).

En al die pokkevliegen overal.

2 likes