Klaag hier over het weer #2

Gvd waarom stond er eerst 21 graden en nu 8 :sob::sob:

7 likes

Het is tijd voor de zon :sunny:

6 likes

Ik zag het weerbericht vorige week, dus ik heb snel sandalen, slippers en t-shirts ingeslagen. Gisteren bekeek ik het weerbericht weer, is het van 20 graden naar 13 graden gegaan…

1 like

Nou het prachtige lenteweer wat ons voorgehouden is, is nu echt verdwenen voor aankomende 2 weken. 10 graden staat er nu ipv 20. Domper op domper op domper. Gadver :weary:

3 likes

Ik ben zo boos op het weer. Mijn zwangerschapsverlof start deze week en het zou 18-21 graden worden, dus ik zag mezelf al helemaal zitten met een boek in de tuin. Maar nee hoor, fucking 10 graden donderdag?! Doe normaal.

4 likes

hahahaha mooi

normaal plaatsen lurkers pas hun eerste bericht als ze het nu echt hebben gehad met een bepaalde influencer

goed eerste bericht

18 likes

(het was/is vandaag toch behoorlijk goed te doen, maar dat zal wel weer zo’n one day fly zijn).

En al die pokkevliegen overal.

2 likes

Jeetje als je het nu al te warm hebt dan heb je het vast altijd heel zwaar in de zomer?

1 like

Je kan t ook andersom zien :joy:

1 like

Ik heb vanavond gewoon de verwarming aangezet :joy:

1 like

Heb je koorts :joy:

Ik vond het gisteravond ook best warm hoor!

1 like

Ja, wij nu ook

30 likes

Er is nog geen sprake van een record met de ‘late’ eerste warme dag dit jaar. “Volgens mij duurde het in 1997 tot in mei voordat we voor het eerst de 20 graden aantikten. Dus het kan altijd nog erger”, zegt Schröder.

ik las een comment over dat de grond met zoveel regen en kou misschien wel beter voorbereid is op een droge zomer, ik hoop het maar

8 likes

Hee er zou morgen zon zijn en nu staat er weer zo’n wind teken

Kan wel janken om dit weer. Woon in een koud huis en heb nog elke dag de verwarming aan. Heb winterjas nog aan op de fiets. Het zo gesnakt naar de lente en mooi weer. En ik mag eigenlijk niet zeuren want ben in de winter op zonvakantie geweest met 11 dagen 25-30 graden :roll_eyes:

2 likes

Ja ik heb ook nog elke dag de verwarming aan! Bij mij is het ‘s ochtends gewoon 15 graden in huis en slaat hij soms nog snachts zelfs aan omdat het onder de 15 graden gaat.

Soms denk ik wel eens, dat ik in een ander land leef, als ik dit topic lees. Ik had zaterdag, maandag en vanmiddag stralende zon. Op het dakterras gewerkt, gewandeld, op een terrasje gezeten. Het is niet warm, maar uit de wind echt verrukkelijk. Maar goed, ander land, denk ik.

8 likes

Bij mij ook, verschrikkelijk…