Hallo lente? Is de zon na gisteren op?
ik zag gisteren deze bij de Hema, vroeg me nog af of dat een last minute toegevoegd item was of niet haha
En hoe is het vandaag bij jou? Ook herfst of heb je de airco aan?
Ik ben de regen zo zat
kan het niet gewoon even een week of 2 droog blijven.
https://www.ad.nl/binnenland/al-172-dagen-zonder-warme-dag-niets-zo-grillig-als-het-weer~ae153450/
Al een half jaar temperatuur niet boven de 20 graden ![]()
Heerlijk, hier schijnt de zon! Bij jou hoop ik ook!
Voor je airco vraag moet je bij iemand anders zijn, denk ik.
Ik heb het zo koud ![]()
Waarom waait het ook steeds zo hard?! Gister een fijn zonnetje maar door die verrekte wind alsnog koud. Mn lakens waaiden zowat van de droogmolen af⊠Al waren ze wel snel droog. Enige voordeel er aan
En nu weer zoân takke wind ![]()
Volgende week dinsdag overdag gevoelstemperatuur 2 graden hier aan de kust ![]()
Ik zeg het nog maar een keer: zo klaar mee.![]()
Ik vond het allemaal erg meevallen hier afgelopen week, maar vandaag is het gewoon fakking koud en die teringwind stopt NOOIT. Die lange lichte avonden zijn ervoor dat je buiten kan rond paraderen, dat gaat nu dus niet he. UghâŠhoop dat t snel Juni is want volgens mij komt t dan pas op gang.
Gisteren was het inderdaad wel lekker, wel uit de wind dan, die wind blijft er maar in he?
Vandaag leek het wel weer winter, bah! Zat met handschoenen op de fietsâŠ
Vond de temperatuur vandaag wel prima met het zonnetje erbij, maar die TERING WIND ![]()
Ik wil gewoon heel graag eens boodschappen doen op de fiets zonder dat het voelt alsof ik tegen de Mount Everest op fiets.
Ben er echt wel een beetje klaar mee. Waar blijft die 20-25 graden ZONDER poolwind?
In mijn herinnering was het rond koningsdag/Koninginnedag toch vaak wel een keer 25 graden geweest? En als t niet koningsdag was wel bevrijdingsdag met een biertje op t terras of in de stad? Dat je in je t shirt rondliep en voor de eerste keer dat jaar een beetje verbrand was?
En nu is het de komende 14 dagen gewoon max 14 graden met af en toe een bui en wind en snachts vriest het nog bijna. Bah.
Het is gewoon al meer dan een half jaar herfstweer.
Morgen hier nog meer wind als vandaag ![]()
En 20 graden?? Wtf is dat voor sprong ineens? Maarja wel bewolkt en wind dus ![]()
Ik weet ook echt niet meer wat ik aan moet trekken met dit weer. Zo klaar met mijn kleding voor koudere dagen, ik wil gewoon mijn lente/zomer garderobe weer aan kunnen doen
Het rare is dat je ook echt van uur tot uur het verschil opmerkt. Stierf af van de kou toen ik mân hond uitliet rond 8 uur, maar nu was ik buiten en is het opeens een stuk aangenamer (voornamelijk omdat het niet meer waait).
Ik liep vorig jaar in maart en april 100.000 stappen meer per maand dan dit jaar. Wil gewoon genieten van lange wandelingen zonder die kutwind of regenđ
Het internet zegt dat de warmste ooit in 2007 was, met eenmalig 27 graden.
De koudste koninginnedag was 1985 met 7 graden.
De gemiddelde temperatuur gemeten vanaf 1967 is 13,2 graden.
Fun fact: 25 graden is geen enkele keer gemeten.
Slechts 6 keer sinds 1967 kwam de temperatuur boven de 20 graden uit.
Conclusie, 25 graden is zeer abnormaal voor deze tijd van het jaar.
Bron, knmi.
Youâre welcome.