Jeetje als je het nu al te warm hebt dan heb je het vast altijd heel zwaar in de zomer?
Je kan t ook andersom zien
Ik heb vanavond gewoon de verwarming aangezet
Heb je koorts
Op de radio vertelde de meteoconsult dat het weer in een depressie zit waardoor ze niet goed kunnen voorspellen wat het weer gaat worden de komende tijd. Nou, die dip heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd.
Ik vond het gisteravond ook best warm hoor!
Ja, wij nu ook
Er is nog geen sprake van een record met de ‘late’ eerste warme dag dit jaar. “Volgens mij duurde het in 1997 tot in mei voordat we voor het eerst de 20 graden aantikten. Dus het kan altijd nog erger”, zegt Schröder.
ik las een comment over dat de grond met zoveel regen en kou misschien wel beter voorbereid is op een droge zomer, ik hoop het maar
Hee er zou morgen zon zijn en nu staat er weer zo’n wind teken
Kan wel janken om dit weer. Woon in een koud huis en heb nog elke dag de verwarming aan. Heb winterjas nog aan op de fiets. Het zo gesnakt naar de lente en mooi weer. En ik mag eigenlijk niet zeuren want ben in de winter op zonvakantie geweest met 11 dagen 25-30 graden
Ja ik heb ook nog elke dag de verwarming aan! Bij mij is het ‘s ochtends gewoon 15 graden in huis en slaat hij soms nog snachts zelfs aan omdat het onder de 15 graden gaat.
Soms denk ik wel eens, dat ik in een ander land leef, als ik dit topic lees. Ik had zaterdag, maandag en vanmiddag stralende zon. Op het dakterras gewerkt, gewandeld, op een terrasje gezeten. Het is niet warm, maar uit de wind echt verrukkelijk. Maar goed, ander land, denk ik.
Bij mij ook, verschrikkelijk…
Ik heb ook net pas het raam dicht, lekker frisse lucht maar het is niet zo koud toch. Kom ook net uit een warm land dus zou het juist kouder moeten hebben. Het mag wel altijd zonniger hier… durf nog niet naar vrijdag en het weekend te kijken qua weer
Hallo lente? Is de zon na gisteren op?
ik zag gisteren deze bij de Hema, vroeg me nog af of dat een last minute toegevoegd item was of niet haha
En hoe is het vandaag bij jou? Ook herfst of heb je de airco aan?
Ik ben de regen zo zat kan het niet gewoon even een week of 2 droog blijven.
https://www.ad.nl/binnenland/al-172-dagen-zonder-warme-dag-niets-zo-grillig-als-het-weer~ae153450/
Al een half jaar temperatuur niet boven de 20 graden
Heerlijk, hier schijnt de zon! Bij jou hoop ik ook!
Voor je airco vraag moet je bij iemand anders zijn, denk ik.