Hm, ik ben al oud en heb vast 3 warme Koninginnedagen in mijn brein opgeslagen en die als representatief gemaakt. De overige regenachtige dagen zijn gedelete.
Neemt niet weg dat t gewoon koud winderig zeikweer is sinds oktober en er ook nog geen echt lekker warme dagen zijn geweest dit jaar.