Whaaa en maar weer de regenjas aan. Vind het eigenlijk ook sneu voor de horeca. Die hebben de laatste jaren het al vet zwaar gehad en in april is het vaak al wel prima weer om op een terras te zitten toch? Ik weet het niet eens meer
Ah heerlijk, de herfstvakantie is begonnen!
Liessssss
Dinsdag hebben we opnieuw met vrij koud weer te maken. Het wordt slechts 8 of 9 graden in het noorden tot lokaal 11 graden in Limburg. Ter vergelijking: normaal wordt het in deze periode een graad of 16.
Ik heb vanochtend gewoon de verwarming aangezet, wat een ellende. Hoop echt dat Koningsnacht en Koningsdag beter worden </3
Wat gek voor mijn gevoel was het met koninginnedag altijd super vaak mooi weer als in alleen een tshirtje of een shirtje met jasje naar buiten. En sinds het koningsdag is, is het altijd bewolkt, grauw en kou.
Maar misschien deden wij altijd maar alsof het zulk mooi weer was en waren we met zijn allen aan het kou kleumen.
Ja dus weg met de koning
Tijd voor Amalia om te shinen
Haar verjaardag is in december dus dan zullen ze wel 27 april aanhouden? Hoop ik??
Oneerlijk! Wel hooikoorts maar geen mooi weer.
“Met 10 tot lokaal 15 graden verloopt Koningsdag kouder dan Nieuwjaarsdag” Nieuwjaarsdag was ook gewoon te warm, maar toch…
Ik heb idd wel eens een artikel gelezen dat Koningsdag bijna elke keer slechter weer heeft gehad dan Koninginnedag. De mooiste Koningsdag was tijdens de Corona-‘woningsdag’
100% bewijs dat de overheid er op uit is om ons ongelukkig te maken en dat het koningshuis eigenlijk allemaal hagedissen zijn
10 tot lokaal 25??
Dit hoorde ik ook afgelopen week op de radio. Dacht nou mooi toen kon je dus precies geen fuck doen met Koningsdag
Hey, het hagelt hier nu, gezellig!!
Haha whoops, 15!
Op Curacao…
De gevoelstemperatuur is 2 graden nu
Ik lig in bed en het is koud terwijl ik al een pyjama en warme vriend en kat als kruik heb
I can’t dit weer echt. Ik vond het gewoon koud vandaag & vooral die grauwheid, vreselijk