Wij hadden buiten zwemles en die startte weer begin mei. Zie mezelf daar nog staan blauwbekken op de rand van het zwembad ![]()
Wel een extra motivatie om goed je best te doen om zo snel mogelijk je diploma te halen, zodat je niet meer die kou in hoeft ![]()
Ik ben uit de zon gegaan omdat ik het te warm vind ![]()
![]()
Niks te klagen hier!
Oké omdat het dit topic is… hooikoorts.![]()
Ugh ik ook, ben de hele dagen snotverkouden door die stomme hooikoorts! Cetrizine werkt ook niet.
Ongevraagd advies. Prevalin direct ![]()
Ik ook, zodra ik een stap buiten zet zijn mijn hele keel en neus opgezwollen ![]()
Desloratadine en budesonide helpen ook niets.
er zijn zooooo veel vliegen hier. Omdat het lekker weer is heb ik de deuren open maar heb dan direct 6 bromvliegen door de woonkamer sjezen wtf ![]()
Ugh dit herinnert me er aan dat de tijd van de fruitvliegjes ook weer bijna is aangebroken
Niet weer die schijt wind ![]()
Ik denk bij jou posts in dit topic altijd dat je in een ander land leeft
Volgens mij heb je het permanent 10 graden warmer dan de meesten.
Haha ja kapot zweten klinkt voor mij ook zwaar overdreven, maar het is hier momenteel ook nog 19 graden buiten (om 23u dus) en ik heb het dus ook echt wel een beetje benauwd in bed, vind t niet echt lekker ofzo.
Ongevraagde tip, maar je hebt hele goedkope horren waarbij je het gaas bevestigd met klittenband (Action, xenos, Blokker etc). Het is wat werk, want je moet het klittenband en gaas zelf op maat knippen en bevestigen in je kozijn, maar ik heb vorig jaar geen vlieg of mug binnen gehad. Oh, en het is dun, dus je ziet het amper.
Je haalt het klittenband los om je raam open te zetten dus in principe wel denk ik? Alleen goed kijken waar je het klittenband plakt, niet op een bewegend deel.
Zolang je het klittenband ergens kunt bevestigen moet dat kunnen. Als je op de begane grond woont of op een andere manier gemakkelijk aan de buitenkant van je raam kunt komen sowieso wel. Dan werk je gewoon vanaf de buitenkant. Zo niet, zou je even moeten kijken of je dat lukt vanuit binnen met het raam open.
@Hippe_kikker deze zit aan de buitenkant van het raam, in het kozijn, dus hoef je niet te verwijderen.
Ja mijn ramen draaien naar buiten open dus ik moet m los maken om raam naar buiten te kunnen duwen ![]()
Ooooh, dat is inderdaad een ander verhaal dan! Ik heb ook dakramen, daar heb ik geen horren op omdat ik niet goed wist hoe ik dat voor elkaar ging krijgen haha.