Ik heb vannacht mijn verwarmde deken uit de kast gehaald. Zo klaar met deze eeuwig durende herfst
Het is toch echt godgeklaagd. Echt elke keer kijk ik naar de verwachting voor de week erop en denk ik ‘oh nou dat lijkt eindelijk iets minder erg’ En dan staat er nu weer 9 graden voor dinsdag 2 mei! Ik word hier zo fokking depressief van.
Het eerste weekend van mei vieren we een kinderverjaardag en ik wil al die mensen en koters gewoon niet in mijn huis, maar als het gevoelstemperatuur 6 graden is kan ik het niet maken om het buiten te vieren zeker?
Van die steeds andere voorspellingen word ik inderdaad ook echt niet goed.
Vuurkorven? Lekker een winter bbq organiseren begin mei
Wij hadden hetzelfde onlangs met de verjaardag van onze zoon. Gelukkig was het stiekem toch nog redelijk warm, en in de tuin beschut, zodat de helft van de mensen buiten ging zitten. Thank God, ik haat binnenverjaardagen.
Ik zal voor je duimen dat t nig wat verschuift en ineens 16 graden is ofzo.
Ik bedacht me ineens dat wij vroeger altijd blij waren als het openlucht zwembad op 1 mei weer openging. Oke niet elk jaar maar is toch regelmatig voorgekomen. Moet je je voorstellen dat je maandag op een handdoekje buiten ligt na een duik in het zwembad.
Wij hadden buiten zwemles en die startte weer begin mei. Zie mezelf daar nog staan blauwbekken op de rand van het zwembad
Wel een extra motivatie om goed je best te doen om zo snel mogelijk je diploma te halen, zodat je niet meer die kou in hoeft
Ik ben uit de zon gegaan omdat ik het te warm vind
Niks te klagen hier!
Oké omdat het dit topic is… hooikoorts.
Ugh ik ook, ben de hele dagen snotverkouden door die stomme hooikoorts! Cetrizine werkt ook niet.
Ongevraagd advies. Prevalin direct
Ik ook, zodra ik een stap buiten zet zijn mijn hele keel en neus opgezwollen
Desloratadine en budesonide helpen ook niets.
er zijn zooooo veel vliegen hier. Omdat het lekker weer is heb ik de deuren open maar heb dan direct 6 bromvliegen door de woonkamer sjezen wtf
Ugh dit herinnert me er aan dat de tijd van de fruitvliegjes ook weer bijna is aangebroken
Hier het hele huis vol met muggen
Niet weer die schijt wind
Ik denk bij jou posts in dit topic altijd dat je in een ander land leeft Volgens mij heb je het permanent 10 graden warmer dan de meesten.
Haha ja kapot zweten klinkt voor mij ook zwaar overdreven, maar het is hier momenteel ook nog 19 graden buiten (om 23u dus) en ik heb het dus ook echt wel een beetje benauwd in bed, vind t niet echt lekker ofzo.