Nee ze zegt ook dat het 22 graden wordt a.s. zaterdag.
had m’n lenzen nog niet in
Zit je niet naar de minimum temperatuur te kijken ofzo? Ik zie niets onder de 18 graden.
Iedereen zou achter zijn naam moeten hebben staat waar ‘ie woont. Vooral als het niet in NL is. Voor dit topic dan, hè.
Haha dat zou wel chill zijn inderdaad!
We worden al weken blij gemaakt met een dooie mus. Soms is het in de zon redelijk aangenaam (en niet meer dan dat) maar veel vaker verpest de wind het. Of veel bewolking.
Vanmiddag had ik mijn winterjas weer aan op de fiets, vieze koude noordenwind tegen.
Wil gewoon 22-25 graden, zacht briesje, en even lekker doorwarmen in de zon.
Eerst voelen, dan geloven hoor
Pak maar vast je koffers maar ik geloof er niets meer van.
Het is hier vandaag best oké, als het niet zo mega hard zou waaien
In mijn woonplaats is de voorspelling van volgende week wat op 24 stond alweer veranderd in 18/19
Het hoeft van mij ook niet per se 25+
Het was hier de afgelopen 2 dagen best prima, maar er stond hier een flinke wind. Dat voelt toch minder aangenaam vind ik.
Ik weet nog dat ik vorig jaar op 18 mei al buiten heb gezwommen in een zwemplas/meer. Gewoon echt kopje onder gezwommen zeg maar. Daar moet je toch nu nog niet aan denken brrr. Zelfs als het overdag een keer 25 graden is (woensdag?) dan is er waarschijnlijk nog die koud aanvoelende wind en ik vind het ‘s nachts ook nog zo fris. Dat water is nog lang niet op temperatuur lijkt me.
Ja heel specifieke zwemdatum haha maar er was die dag nog iets anders belangrijks waardoor ik dat nog weet.
Ik heb veel ramen op het zuiden en een oud huis, dus overdag met de zon erop loopt de temperatuur flink op, naar 24 graden ofzo. Maar afgelopen week zette ik ‘s avonds de ramen open en toen was het gewoon naar 18 graden teruggekoeld en had ik het koud
Hier ook. Vrijdag stond hij steeds op 28 graden en nu op 21(!) scheelt nogal.
Ik word zo gek van die winddd! Het waait al een paar weken echt kapot hard. Echt klaar mee.
Hier waait het ook zo hard dat mijn ramen er gewoon van dichtklappen en ik ook niet op het balkon kan zitten Morgen wordt het ook maar 17 graden?! Fucking koud. Ik wil gewoon dertig graden, een strakblauwe lucht en windstil aub.
Het is juni en 11 graden en ik ga met een sjaal op de fiets ik ga m’n visum voor Bali aanvragen bye
Ik zat ook op de fiets met de gedachte dat ik wel handschoenen aan had kunnen doen. En waarom is de wind elke dag zo hard?! Of iig de dagen dat ik op de fiets zit.
van mij mag het wel weer een keer regenen, m’n regenton is leeg
niet de hele dag maar genoeg om alles water te geven
Ja belachelijk. Ik wil zomer. Met de bewolking, de wind en de temperatuur voelt het niet eens als lente.
Ik hoop dat we een lange nazomer krijgen, dat je begin oktober nog lekker in de zon kunt zitten
Ik ben 2 weken weg geweest en sommige plantjes hebben het niet gered. Heeft gewoon amper geregend.