Met dit weer merk je echt hoe weinig bomen er zijn. Mijn hemel, fietsen in de zon is kut.
Plant meer bomen!!!
Zon? Is dat die magische bol ergens aan de hemel die momenteel flink goed bezig is in een potje verstoppertje?
Ik heb de zon ook nog niet gespot vandaag. Wel regen š«
Als er schaduw van bomen is is er ook meer kans op eikenprocessierupsen
Never forget het trieste schoolplein met maar 1 boom: vol rupsen.
Niet mijn schuld dat jij in een grijs gat woont
Ik ben zoooo klaar met die koude kut wind elke dag. Telkens schijnt de zon en lijkt het heel lekker, totdat je buiten komt.
Jaaa die wind!! elke keer als ik fiets dan baal ik weer en als ik ga tennissen dan helemaal. Ik ga nu dus ook steeds niet tennissen haha
Omdat het gister best warm was liet ik vandaag mān jas thuis. Bleek ineens 8 graden kouder dus sta nu klappertandend op een perron
Ja, met jou meer mensen zag ik vandaag aan de outfits haha (ikzelf included).
Hahaha ik zag vandaag ook heel veel collegaās in jurkjes/sandalen en dacht ook van yo het is maar 20 graden vandaag? Mij niet gezien, hoor. Had gewoon een lange spijkerbroek aan en een jasje. Waar blijft de 30 graden???
20?! Hier was het 14.
Kan weer de jas tevoorschijn toveren
Er zit ik zoveel verschil tussen het weer in Nederland op het moment. Ik hoorde op de radio vanmorgen van 14 graden en bewolkt tot 22 met zon. Ik zit helaas in het 14 graden deel van Nederland. Maar zo snap ik ook wel dat sommige mensen het geklaag overdreven vinden en het weer prima. Als het hier 20 graden met een zonnetje was, vond ik het ook prima.
Er werd me voorgehouden dat het in de ochtend al stralend mooi weer zou zijn maar tishier hartstikke bewolkt
Ik weet dat mn lijf niet t beste is in mn temperatuur regelen maar t is juni en heb t fuckin koud. De verwarming sloeg zelfs aan vanochtend. In fuckin juni.
Gister was het 20 graden waar ik woonde maar zo voelde het absoluut niet. Vond het alleen in de zon met lange broek enigzins te doen. Vond het super fris.
Tien minuten zuidelijker dan jij zat ik met korte broek en hemdje in de zon te lezen! maar met wandelen en fietsen wel frisse wind. En vond het ās avonds koud!
Hahaha heb het geprobeerd vond het echt heel fris. Stond een windje. Savonds heb ik bij prom staan kijken en kwam echt als een ijspegel thuis.
Ik wil zo graag buiten op mān balkon kunnen lezen, maar het is echt te koud
Ja hoor, 's avonds schijnt de zon
zo, eindelijk weer wat te klagen in dit topic!