Oh heerlijk! Hier heb ik echt zin in!
Even een andere type klacht: n al dat flutweer hier in NL ga ik volgende week eindelijk op vakantie naar Italiƫ. Is het daar gewoon slechter weer dan hier!!
Terwijl hier de zon schijnt met 28 graden, krijg ik voor daar (regio florence) steeds meldingen over noodweer en alleen maar bewolkt, regen en onweer in het vooruitzicht.
Ik wil gewoon zon en warmte, hoe moeilijk is hetš«
Ah wat klote ja maar die regio heeft wel vaak noodweer en dan is het toch ineens de volgende dag volop zon met een strakblauwe lucht.
Oh echt! Dat doet wel wat voor mān gemoedsrust.
Ik weet ook wel dat het geen zin heeft om te balen, want het is wat het is (maar ja dit topic is ee niet voor niets) en heb zóān behoefte aan beetje lekker buiten zitten in de zon haha. We gaan het zienš¤
Leuk hoor dit weer maar die hooikoorts!
Kan gewoon niet buiten zijn zonder dat ik gek wordt van de jeuk en het gesnotter
Ik wilde het dit jaar zonder cortisonen-spuit in mān bil proberen, maar denk dat ik hem morgen toch laat zetten. Echt heel irritant.
Ik accepteer het warmere weer tegenwoordig wat meer maar volgend weekend hoef ik even geen ±28 graden als ik ga verhuizen.
Ik kijk wel uit naar het weer van volgende week. Ben dinsdag verhuisd naar een koel huis met tuin en airco boven en ik kwam van een snikheet appartement met plat dak waar je met deze temperatuur het al niet meer uithoud. Heb ook oprecht medelijden met mensen in van die snikhete woningen, ik weet hoe kut het is had het anders echt gehaat.
Werkt zoān injectie goed? En kan iedereen (met hooikoorts) dit zomaar krijgen?
Het is niet volgens de richtlijnen, dus je moet geluk hebben met je huisarts of die dat wil doen, haha. Het werkt wel echt goed, maarja je spuit gewoon een soort Prednison in een spier, dus dat onderdrukt een tijdje de allergische reacties. Ik geef het zelf wel alleen aan mensen die al maximaal behandeld worden met tabletten en neusspray (en eventueel oogdruppels), niet aan mensen die āgeen zin hebbenā in hun dagelijkse medicijnen en dit wel gemakkelijk vinden.
Misschien.
Ik ben dus zo iemand die in een snikheet appartement woont, kijk echt op tegen de komende hete dagen
Uit interesse hoor. Stuur je ze niet door naar de allergoloog / astma expert voor desensibilisatie. Geeft echt goede resultaten bij mensen met ernstig hooikoorts. Oh of jezelf doorsturen?
Yup hier ook. Het is nu al 24,5 omdat de zon er de hele dag opstaat . Wordt veel naar buiten vluchten.
Als mensen dat willen en er gemotiveerd voor zijn dan zeker hoor. (Dichtstbijzijnde allergoloog bij ons overigens op zoān 100km en wachttijd van 280 dagen ofzoā¦?! ) KNO-arts zag het bij mij niet zo zitten omdat ik voor alles allergisch ben uit de inhalatiescreen haha dus dan zou ik wel kunnen gaan desensibiliseren voor gras bijvoorbeeld en misschien lucht dat wel heel veel op, maar ik vind de garantie dat ik er door vooruit ga te klein ten opzichte van de intensiviteit en duur van de behandeling.
Oh dat is wel ballen zeg! Je kunt overigens wel voor 3 dingen tegelijk desensibiliseren, maar dat is in jouw geval wel een hele lange zit als je daarna nog wat andere dingen volgen. Jammer!
Oh toen ik bij de KNO was zeiden ze nog twee tegelijk, dus dat is wel verbeterd dan! Misschien dat ik het ooit nog ga doen, maar heb wel het idee dat het Ćets minder is geworden nu ik ouder ben. En die Kenacort40 helpt me de zomer door.
Wow is dit een ding. Ik ben kapot aan het gaan. (Of hooikoorts loopt over in verkoudheid, maar dat weet ik dus niet).
Tis weer zover! Komt het weer eindelijk heel moeizaam boven gevoelstemp van 10 graden uit in mei, zitten we met hink-stap-sprong al een maand later alweer bij de 30, wat warmer aanvoelt!
Wat bedoel je?