Klaag hier over het weer #2

Ik trek mijn zomeroutfit aan, trek daarna de gordijnen open en zie alleen maar wolken?

1 like

ik wou het niet vragen maar het lijkt wel een soort raadsel wat er staat haha

Ik denk dat ze bedoelt dat het niet geleidelijk warmer wordt, maar hop van 10 graden naar 30 graden in hele korte periode. Anders is het ook een raadsel voor mij :sweat_smile:

2 likes

Ik denk ook dat ze dat bedoelt! Maar 't is nog lang geen 30 graden :stuck_out_tongue: en ik vind de wind nog steeds koud.

2 likes

Haha het is hier 27 graden as we speak, ik zit zwetend in een kort broekje en hemdje in mijn woonkamer :hot_face: Maargoed de verschillen zijn vast groot binnen Nederland dus deze ‘discussie’ zullen we altijd houden.

5 likes

Ja, warm genoeg zo…precies goed. Zie op tegen volgende week, denk dat het echt zo’n zweetsauna gaat worden.

Oh zo vervelend he! Het fikt er direct op. Ik ga echt nooit meer klagen. Er is een bepaalde zonnescherm tape, die je aan de binnenkant van je raam kan doen. Een soort van omgekeerd zonnescherm haha. Misschien dat dat kan helpen de komende dagen?

Ben nu dus ook stomverbaasd dat het 20.5 gr is bij mij. :sweat_smile:
Die temperatuurverschillen in holland stelt echt niks voor. Wel hoe de huizen gebouwd zijn. Zelfs in Duitsland hebben ze al vaak veeeel dikkere muren om de hitte tegen te houden etc. Nederland is er gewoon niet op gebouwd.

4 likes

Ben bij iemand op bezoek die een heerlijke tuin heeft, maar waar blijf de zon!!!??? Ik zie niet eens een stukje blauwe lucht :smiling_face_with_tear:

Die hooikoorts dit jaar joh :smiling_face_with_tear: Iemand vroeg net of het wel goed met me ging hahah, mijn ogen zijn helemaal rood en ellendig. Ziet er echt niet uit. Ik vind het wel heerlijk weer vandaag dus ga toch echt niet de hele dag binnenzitten

2 likes

Bizar hè! :tired_face: Maar buiten heb ik het bijna net zo erg als binnen dus kan ik net zo goed maar wel genieten van het lekkere weer en gewoon naar buiten gaan haha

3 likes

Ja ik heb ook het idee dat het kwaad al geschied is haha, zonnebril op en zakdoekjes mee

1 like

Ik zag online iemand de grap maken of er cayennepeper door de pollen heen zitten dit jaar dus je bent niet de enige🥲

2 likes

Ik begin nu, zodra ik een stap buiten zet, al te tranen, zo erg heb ik het voorgaande jaren niet gehad nee. :joy:

1 like

de voorspellingen zijn ook om te janken, blijft voorlopig nog wel even zo

1 like

Ja ik zag het. :disappointed_relieved: Ik ben vanochtend gelukkig naar de huisarts gewoon om sterkere medicijnen te vragen. Hopelijk heeft de apotheek die morgen en helpen ze.

3 likes

Het begint nu al te warm in huis te worden en dan miet de middagzon nog komen :sob:

1 like

Is dit een soort zwart spul of zie ik dat verkeerd

1 like

Nee, het geeft wel een ietsss donker laagje op je raam maar zeker geen zwart.

3 likes

Niks te klagen over het weer maar ik kan niet in m’n tuin zitten want ik word belaagd door heel veel van die irritante mini vliegjes bah

1 like

Ja, hier ook. Wat zijn dat voor vliegjes? Kleiner (en irritanter) dan fruitvliegjes.

5 likes