Ik ben dit weekend op terschelling en het is hier best wel koud moet de hele tijd een trui aan om het lekker te hebben
Hoe warm is het daar dan? Toevallig het er vanochtend over gehad om binnenkort een weekendje naar een waddeneiland te gaan. Het kan volgens mij soms wel 10 graden schelen, best bizar voor zo’n klein landje.
Edit: zie nu dat het max. 22 gr. Wordt vandaag daar.
Heel herkenbaar ook bij mij. Ik ga in een soort van overlevingsmodus met zulk weer, sluit mezelf op als ik echt niet moet buitenkomen voor het werk of boodschappen. Ik zie vaak mensen struinen door de stad of uitstappen doen, en ik zit te wachten tot het koeler is
Ik. Haat. Deze. Warmte.
En de zomer is nog niet eens begonnen, bah. Het idee dat het alleen nog maar erger gaat worden maakt me nóg chagrijniger dan de hitte al doet.
Ugh het idee dat ik vanaf morgen fatsoenlijke kleren aan moet om naar m’n werk te gaan (zonder airco)
Ik was net even in de stad en alles rustigaandoende ging wel. Maar net stapte ik van mijn fiets voor het huis en ging mijn hele lijf trillen en zwéten. Was net teveel geloof ik.
Die avonden als je niet buiten bent en op tijd wil slapen zijn tijdens dit soort temperaturen echt een marteling.
Het is 32 graden in mn slaapkamer, hoe moet ik ooit slapen zo
Omgg heb met je te doen. Ik vind 24 al killing.
Het is op kantoor 30 (!) graden en thuis 29
lastig kiezen waar ik vandaag ga werken
De airco in de bus staat zo hoog dat ik bang ben dat wanneer ik uitstap een klap in mn smoel krijg van de hitte.
De hitte valt nu nog wel mee toch? Is nu rond de 21 graden volgens mij
Haha nou ja het was toch wel afgekoeld tot 30.8 toen ik wakker werd hoor
Ik weet nog niet hoe ik deze week ga doorkomen want het voelt echt alsof ik geen kant op kan in mn eigen huis en ik voel me totaal niet uitgerust ook nu
Wat rot! Helpt een ventilator? Een in de woonkamer en een in de slaapkamer. Brengt mij toch altijd wel wát verkoeling.
Ik denk dat ik vannacht weer met een natte handdoek over me heen en de ventilator aan ga slapen (tip voor jou ook @littlenumbers trouwens). Kom net thuis nadat ik het weekend weg was, 29,5 graden hier binnen, alleen op m’n balkon in de schaduw is het nog een beetje te hebben. Tel daar de zwangerschapshormonen en de 4 jeukende plakkaten van muggenbulten (allergische reactie) bij op, ben echt tering chagrijnig en kan wel janken, wat een kutweer dit
Tippie: die Duux whisper ventilator die vaker op het forum genoemd is! Ik ben een enorme zeurkous met slapen (bij normale ventilators val ik bijvoorbeeld niet in slaap door het geluid maar kan ook al snel niet slapen als het te warm is). Deze is écht stil en ik kan daardoor wel in slaap vallen Echt een topding wat mij betreft
Potverdomme zeg, de hele nacht niet geslapen van de hitte ondanks airco. Baal ook echt dat ik nu de hele dag aan het werk ben terwijl mijn katten het echt heel zwaar hebben. Ik heb al zoveel mogelijk gedaan om het minder te maken voor ze, maar ik wil gewoon naar huis en ze in de gaten houden en af en toe verkoelen met een washandje
Ben helemaal klaar met dit weer
Zijn er ook mensen die dit weer wel lekker vinden?
Geef mij maar max. 25 graden en zon in de zomer, kan je tenminste nog wat ondernemen en ook nog in het zonnetje zitten zonder weg te smelten én ‘s-nachts gewoon slapen.
Ja @Soy.peor is zo’n gekkie
Plant meer bomen! Al die wegen langs nieuwbouw wijken zonder bomen zijn een marteling.