Ja pas vanaf 25 graden leef ik.
Ja, heerlijk!
En heb sinds vorig jaar een plafondventilator in de slaapkamer, dus slapen is nu ook een feest met dit weer (briesje én jaagt de muggen weg).
Ik vind het ook echt heerlijk! En begrijp ook niet dat mensen er zo snel weer klaar mee zijn, terwijl de meesten de hele winter/herfst zeuren over kou/regen/wind en nu is het eindelijk zomer en is het weer niet goed En we hebben in NL echt 80% van het jaar grijs weer, dus snap niet dat je dit niet leuker vindt. Iedereen is ook zoveel vrolijker buiten en je kunt leukere dingen doen als het zulk lekker weer is. Maar onpopulaire mening volgens mij hier haha.
Wat kun je doen dan als het âs ochtends al zweetweer is?
Is trouwens echt niet waar dat het bijna altijd grijs is in Nederland. Maar misschien woon je niet in het zonnige Zuiden.
Ik vind alles onder de 23 graden fris haha! Ik leef op dit weer. Zet mij maar op een tropisch oord 365 dagen vh jaar in 30+ graden en ik klaag nooit meer een dag in mijn leven.
Ben echt blij met dit weer (haat aan winter en regen)! Maar heb ook last van de warmte met de zwangerschap en voel mijn gezicht gewoon opzwellen (deze week een fotoshoot, help, Fiona incoming). Oh en die zweetplekken onder je borsten
Nou, mij heb je niet horen klagen hoor! En niet iedereen is vrolijker. Mijn huis zit potdicht, om de warmte buiten te houden, gordijnen in de zitkamer dicht, en zelfs in de nacht is mijn huis nog koeler dan buiten, dus ook dan niet ventileren. Ben echt blij dat vanaf komende nacht de temperaturen weer een beetje zakken, zodat ik kan bijkomen 's nachts.
Ja moet zeggen dat mijn huis wel redelijk koel is, kan me voorstellen als het daar echt heel heet is dat het minder leuk is.
@Huismus lekker buiten zitten ergens in de schaduw? Haha. Ik woon inderdaad niet in het Zuiden van NL!
Haha vind ât altijd grappig als mensen helemaal lyrisch zijn over dit weer en als dan puntje bij paaltje komt âoh ja mijn huis is wel lekker koel inderdaadâ, of âja ik heb een lekkere tuin met een zwembad waar ik in kan chillenâ of â ik ben vrij dus ik hoef lekker niets te doenâ. Ik denk dat de meeste mensen dan wel van dit weer houden
Inderdaad.
Denk dat voor velen het grootste probleem is niet af kunnen koelen.
Precies dit ja haha. Ik daag die zomerliefhebbers uit om hier dag en nacht in mijn appartement met een muffe 30 graden en een klein inpandig balkonnetje te leven. Oh een auto zonder airco krijg je er dan ook bij, lekker zweten. (Wordt gelukkig wel volgende week gerepareerd) Overigens klaag ik ook de rest van het jaar niet, misschien een keer een opmerking als het wekenlang regent.
Helemaal mee eens, voor sommigen is het echt nooit goed.
Ik hou juist ook van de herfst, heerlijk dat het dan wat koeler is.
Maar ik doe juist sneller leuke dingen in het voor- en najaar dan in een hittegolf in de zomer eigenlijk. Daarom vind ik de herfst en lente ook zo leuk, alleen hebben we de die laatste overgeslagen dit jaar⊠heftige overgang zo
Maar denk dat niemand hier klaagt over de zon? De zon mag zo vaak schijnen als ie wil. De warmte is het probleem en onze huizen die daar niet op gebouwd zijn.
Die leuke dingen kan je toch ook met een graad of 25 doen?
Ik vind het overdag buiten ook echt wel goed te doen, er is ook een lekker windje. Maar vooral de avonden en nachten als je binnen bent en wilt slapen zijn pittig, op onze slaapkamers wordt het 30+ graden dus slaap echt beroerd nu. Volgens mij koelt het vannacht wel een paar graden meer af dan de afgelopen 2 nachten dus hopelijk scheelt dat
Haha dit topic gaat over klagen, ja lekker boeiend dat je dit weer dan lekker vindt, ga dat maar in een ander topic plaatsenâŠ
Nee shit hitte, ik vind het lekker als het tussen de 18 - 25 graden is, dan kan je nog steeds jurkjes aan, terrasje pakken, buiten van alles doen. Maar hallo met dit weer kan je amper buiten lopen in de zon en slapen is al helemaal een hel.
Ik heb dus ook echt tot half zes wakker gelegen vanochtend en ben nu helemaal niks waard. Weet van gekheid ook niet wat ik moet doen? Te moe om te studeren of wat dan ook. Kuthitte.
Hahaha dit is zo waar, en het maakt zoveel verschil. Ik woonde tot ongeveer 2 jaar geleden in een kleine studio met alleen ramen op het zuiden, die ik niet door kon luchten. Daar was het vanaf de eerste warme dag 28 graden binnen en op dagen als deze makkelijk 35 ofzo, en koelde slecht af. Ik dacht toen oprecht dat ik megaslecht tegen warmte kon, maar dat blijkt eigenlijk best mee te vallen nu ik in een huis woon wat iets normaler blijft qua temperatuur. Ik hou nog steeds niet echt van temperaturen boven de 25 graden, maar ik werd voorheen er bijna ziek van en dat is nu echt niet meer zo.
Veel sterkte voor de mensen die in te hete huizen moeten afzien!
Heb ik al gedaan vanochtend!
Ik merk dat mijn lontje steeds korter wordt met dit weer. Sneller overprikkeld, chagrijnig en geĂŻrriteerd. En zo slecht heb ik niet eens geslapen afgelopen nacht
Ik ben echt een koukleum eerste klas dus ik vind dit weer ook wel goed te doen. Alleen die overgang van airco op het werk/school naar buiten vind ik irritant.