Mn arme oude kat (16+ ) gaat zo slecht op de hitte. Het is 30 graden in huis en hij weet zich geen raad. Als dit zo de hele zomer blijft, dan gaat hij het niet redden.
Ik voel me ook echt miserabel.
De hitte, niet slapen, de enorme hooikoorts waardoor ik sowieso al amper adem kan halen, en die gore hete dikke lucht die je inademt maakt dit echt mijn persoonlijke, absolute hel.
