Klaag hier over het weer #2

Ja super lekker buiten maar in m’n studio op zolder niet :sob:

1 like

Mn arme oude kat (16+ ) gaat zo slecht op de hitte. Het is 30 graden in huis en hij weet zich geen raad. Als dit zo de hele zomer blijft, dan gaat hij het niet redden.

Ik voel me ook echt miserabel.
De hitte, niet slapen, de enorme hooikoorts waardoor ik sowieso al amper adem kan halen, en die gore hete dikke lucht die je inademt maakt dit echt mijn persoonlijke, absolute hel.

5 likes

Ik werd vanmiddag echt van de fiets geblazen maar hallo waar is die wind nu ik mn huis wil laten doorluchten??

1 like

Héél herkenbaar. Durf op zich wel de balkondeuren open te zetten (ze kan nergens heen) maar slaap dan toch minder goed :upside_down_face:

1 like

Hoi. Ongevraagde tip/advies. Heb je al zo’n koelmat? Zijn ze hier echt dol op.

Dat we gewoon moeten werken doen en leven met deze hitte.
Die warmte in mijn huis wtf. Muffe zooi.

3 likes

Bedankt voor je tip, heb meerdere koelmatjes door het huis liggen, maar hij wil er echt niet op.
Ik borstel hem een paar keer dag met een natte borstel en geef extra gekoeld natvoer. Meer kan ik niet voor hem doen.

3 likes

Oi deze plaknacht :hot_face:

1 like

Oke ik neem mn woorden deels terug want zondag en maandag was het wel lekker warm gelukkig. Denk dat de wind gedraaid was want zaterdag stond er echt een koude bries :cold_face: dus als je de hitte wil ontvluchten even in de gaten houden of er op de wadden een noordenwind staat, kun je lekker wegbibberen daar

1 like

Lol waarom zou ik willen wegbibberen :joy: das wel weer het andere uiterste. Maar als het vies warm weer is (vind het de afgelopen dagen reuze meevallen moet ik zeggen) denk ik vaak, was ik maar op zo’n waddeneiland.

1 like

In de winter haat ik mijn huis want ik vries hier dood, maar nu is het heerlijk koel en lig ik nog steeds onder m’n winter dekbed :joy:
Maar echt hitte in je huis kun je zo weinig mee, je kunt maar beperkt uitkleden en nergens heen dus ik snap het heel goed hoe dit weer dan ellendig is.

2 likes

Ik werk momenteel tijdelijk in de thuiszorg en het was vanochtend bij iemand al 30 graden. Niet te doen. Mijn hoofd was een lopende kraan

3 likes

Ik werk als wijkverpleegkundige en dit weer is een hel.

3 likes

Ja niet te doen bij sommige, sterkte :sweat_smile:

3 likes

Ik maak nog elke avond een kruikje

8 likes

Ik heb mijn elektrische deken nog aan snachts :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nee het is wel warm hier maar vind kruikje gewoon lekker :rofl:

5 likes

Ik ga zo slecht op de hitte. Ik ga mij dan zo druk maken dat ik moet kokken. En dan krijg ik het natuurlijk nog warmer en zo gaat het cirkeltje rond.

2 likes

Nou wat dragen jullie nu zoal naar je werk??
Ik vind dit geen weer om helemaal tip top in orde te verschijnen. Gelukkig werk ik voornamelijk thuis, maar wil vrijdag het liefst op slippers naar kantoor gaan :rofl:

2 likes

Jurk met korte mouwtjes en sandalen