Klaag hier over het weer #2

Lol waarom zou ik willen wegbibberen :joy: das wel weer het andere uiterste. Maar als het vies warm weer is (vind het de afgelopen dagen reuze meevallen moet ik zeggen) denk ik vaak, was ik maar op zo’n waddeneiland.

1 like

In de winter haat ik mijn huis want ik vries hier dood, maar nu is het heerlijk koel en lig ik nog steeds onder m’n winter dekbed :joy:
Maar echt hitte in je huis kun je zo weinig mee, je kunt maar beperkt uitkleden en nergens heen dus ik snap het heel goed hoe dit weer dan ellendig is.

2 likes

Ik werk momenteel tijdelijk in de thuiszorg en het was vanochtend bij iemand al 30 graden. Niet te doen. Mijn hoofd was een lopende kraan

3 likes

Ik werk als wijkverpleegkundige en dit weer is een hel.

3 likes

Ja niet te doen bij sommige, sterkte :sweat_smile:

3 likes

Ik maak nog elke avond een kruikje

8 likes

Ik heb mijn elektrische deken nog aan snachts :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nee het is wel warm hier maar vind kruikje gewoon lekker :rofl:

5 likes

Ik ga zo slecht op de hitte. Ik ga mij dan zo druk maken dat ik moet kokken. En dan krijg ik het natuurlijk nog warmer en zo gaat het cirkeltje rond.

2 likes

Nou wat dragen jullie nu zoal naar je werk??
Ik vind dit geen weer om helemaal tip top in orde te verschijnen. Gelukkig werk ik voornamelijk thuis, maar wil vrijdag het liefst op slippers naar kantoor gaan :rofl:

2 likes

Jurk met korte mouwtjes en sandalen

Ik zit voor het eerst in dagen chill bij het open raam in een fris windje mn koffie te drinken
Nu het nog kan voor alles weer dicht moet

4 likes

Ja in de ochtend is het nu zo lekker!

1 like

En mijn huis is heerlijk afgekoeld vannacht! Zo fijn geslapen weer!

2 likes

@Sproetjes same here, ook in de wijkverpleging. Vreselijk hoe warm het in veel woningen is. En dan heb ik er door de zwangerschap nog meer last van dan normaal :sob::sob::sob:

4 likes

Vond ik wel hier passen

28 likes

Maar dit is precies hoe ik het ervaar. Ik hou ervan maar als ik het ontleed is er niks goed over te zeggen.

6 likes

Dit warme weer zorgt er voor dat ik echt nul trek heb of beter gezegd: ik ben om de haverklap misselijk. Volgens komt het ook doordat ik helemaal uit mijn ritme ben want ik slaap door dit weer echt heel slecht.

1 like

Ik denk dat het gewoon weer even wennen is, deze warmte. Over een week of twee kunnen we er vast meer van genieten!

1 like

Ik denk het tegenovergestelde!

9 likes