Klaag hier over het weer #2

Ik zit voor het eerst in dagen chill bij het open raam in een fris windje mn koffie te drinken
Nu het nog kan voor alles weer dicht moet

4 likes

Ja in de ochtend is het nu zo lekker!

1 like

En mijn huis is heerlijk afgekoeld vannacht! Zo fijn geslapen weer!

2 likes

@Sproetjes same here, ook in de wijkverpleging. Vreselijk hoe warm het in veel woningen is. En dan heb ik er door de zwangerschap nog meer last van dan normaal :sob::sob::sob:

4 likes

Vond ik wel hier passen

28 likes

Maar dit is precies hoe ik het ervaar. Ik hou ervan maar als ik het ontleed is er niks goed over te zeggen.

6 likes

Dit warme weer zorgt er voor dat ik echt nul trek heb of beter gezegd: ik ben om de haverklap misselijk. Volgens komt het ook doordat ik helemaal uit mijn ritme ben want ik slaap door dit weer echt heel slecht.

1 like

Ik denk dat het gewoon weer even wennen is, deze warmte. Over een week of twee kunnen we er vast meer van genieten!

1 like

Ik denk het tegenovergestelde!

9 likes

Hahaha dat kan natuurlijk ook!

2 likes

Ik ben zo hyped voor de regen maandag of dinsdag, zit elke keer in de app te kijken of het niet veranderd is

4 likes

Inmiddels wil ik zowat aan een infuus zo moe ben ik van de hooikoorts dus ik bid mee voor regen

2 likes

Kan dat niet bij jou op werk? Birkenstock of een sandaaltje? Ik draag trouwens veel jurken en rokken, zeker van de midirokken en dan een topje zonder mouw staan nog heel netjes. Of gewoon een korte rok met een t-shirt.

Maar bij ons kan alles, ook teenslippers, croptops whatever. Er lopen zelfs mensen op blote voeten🤢

2 likes

De regen die voorspeld was is er weer helemaal af :cry: ik houd wel van dit weer, maar wel graag afgewisseld met wat regen voor de verfrissing en hooikoorts

Ahww! Doe het wel rustig aan he. Het blijft ook nog eens warm volgende week…

1 like

Het is hier zo benauwd :hot_face: opgestaan met hoofdpijn en veel gewrichtspijn. Hopen dat het snel losbarst en dat het dan weer beter is.

2 likes

Ben echt letterlijk en figuurlijk doodop door de combinatie van de hitte, de hooikoorts en de nachtdiensten :sob:

En dat terwijl ik komende nachten weer aan de bak mag :+1::sob:

3 likes

Nog heeeeeeel even
Over 5 minuten gaat het regenen! Yay!!!

1 like

Mijn gewrichten doen ook echt zeer icl de vreselijke hooikoortsklachten.

1 like

Hier (Zeeland) heeft het vanochtend wat geregend! Geen grote hoeveelheden, maar het begin is er :smile: