Hahaha dat kan natuurlijk ook!
Ik ben zo hyped voor de regen maandag of dinsdag, zit elke keer in de app te kijken of het niet veranderd is
Inmiddels wil ik zowat aan een infuus zo moe ben ik van de hooikoorts dus ik bid mee voor regen
Kan dat niet bij jou op werk? Birkenstock of een sandaaltje? Ik draag trouwens veel jurken en rokken, zeker van de midirokken en dan een topje zonder mouw staan nog heel netjes. Of gewoon een korte rok met een t-shirt.
Maar bij ons kan alles, ook teenslippers, croptops whatever. Er lopen zelfs mensen op blote voetenš¤¢
De regen die voorspeld was is er weer helemaal af ik houd wel van dit weer, maar wel graag afgewisseld met wat regen voor de verfrissing en hooikoorts
Ahww! Doe het wel rustig aan he. Het blijft ook nog eens warm volgende weekā¦
Het is hier zo benauwd opgestaan met hoofdpijn en veel gewrichtspijn. Hopen dat het snel losbarst en dat het dan weer beter is.
Ben echt letterlijk en figuurlijk doodop door de combinatie van de hitte, de hooikoorts en de nachtdiensten
En dat terwijl ik komende nachten weer aan de bak mag
Nog heeeeeeel even
Over 5 minuten gaat het regenen! Yay!!!
Mijn gewrichten doen ook echt zeer icl de vreselijke hooikoortsklachten.
Hier (Zeeland) heeft het vanochtend wat geregend! Geen grote hoeveelheden, maar het begin is er
Ik wil echt die complete massa linksonder CTRL+C Pāen boven ons land.
Ik heb nu 4 nachten kut geslapen en moet nu ook nog ongesteld worden en voel me dik en zweterig en mn ogen zitten dicht geplakt en ik wil niet meer
Ik dacht dat het wat minder warm zou worden, maar voor het komend weekend staat alweer 29 graden
Ik word zo gaar van slapen in die hitte.
Volgende week zelfs een keer 35
Het is zo benauwd hierā¦wel bewolkt .
Wat een ellende. Dat stond er gisteren nog niet. Beter niet meer vooruit kijken.
Ja fuck dat
Ik vind het weer prima maar die klote kleine vliegjes overal
Wat vreselijk! Waar woon je?