Ik wil echt die complete massa linksonder CTRL+C P’en boven ons land.
Ik heb nu 4 nachten kut geslapen en moet nu ook nog ongesteld worden en voel me dik en zweterig en mn ogen zitten dicht geplakt en ik wil niet meer
Ik dacht dat het wat minder warm zou worden, maar voor het komend weekend staat alweer 29 graden
Ik word zo gaar van slapen in die hitte.
Volgende week zelfs een keer 35
Het is zo benauwd hier…wel bewolkt .
Wat een ellende. Dat stond er gisteren nog niet. Beter niet meer vooruit kijken.
Ja fuck dat
Ik vind het weer prima maar die klote kleine vliegjes overal
Wat vreselijk! Waar woon je?
Eens. Ik kan me in elk seizoen goed kleden maar de zomer vind ik vreselijk
Jurk klaar.
Ik ging vanmorgen om 8 uur wandelen met m’n hond en het voelde echt alsof ik om 1 uur 's middags aan het wandelen was, echt al zo heet!
Vind dat gezweet als je van de fiets afstapt zo kut. Moet er echt rekening mee houden langzaam te fietsen.
Dat is het enige wat ik wel leuk vind aan dit weer haha! Lekker in jurkjes en rokjes en crop tops naar buiten. Verder bleh.
Het was hier in Duitsland vorige week echt wel te doen. Koeler dan bij jullie, windje. Maar vandaag is het ZO vochtig, klam en plakkerig. Eigenlijk kan je geen korte kleren aan want je regent nat, maar het is te warm voor lange kleren.
Het onweert en regent eindelijk!!!
Ah ik dacht al dat het weer over zou waaien en geen moment meer bij stilgestaan. Nu toch maar de was binnenhalen en de zolderramen dicht. Want hopelijk gaat het hier over 45 mij ook los.
Echt al heeeel lang niet zo’n harde donder gehoord als net, sommigen klonken echt als geweerschoten gewoon. En er komt echt een pestlucht uit de doucheput en wc
Oh, wat is de regen, de wind en de afkoeling heerlijk! Ik wil dit elke dag!!!
Het zou hier gaan regenen maar nu geeft buien alarm niks meer aan