Ik ben best angstig voor onweer en als ik dan lees dat bijna heel Nederland code oranje is dan vind ik dat echt naar. Dus ik leg m’n telefoon de komende uren maar weg denk ik
Het was heel even zo lekker buiten en nu is het weer goor heet
Ik had zoveel zin in de onweer en regen, maar het heeft hier maar een half uur goed geregend en ik heb nog geen onweer gehoord
N8u dat was het weer die mooie zomer.
Jaaa ook in Friesland is er nu eindelijk weer wat regen ik hoor een heeeel klein beetje gerommel in de verte, hoop dat het onweer hier ook nog komt
Tis dit weekend gewoon weer 30+ graden
Jeeeeeej!! Fuck regen.
Fuck de natuur!!
Ik heb het zoooo benauwd, zweet me kapot terwijl ik niks doe. En die regen is ook maar matig.
De temperatuur binnen is 2 graden afgekoeld! Dus dat is echt wel fijn. Want het valt hier ook mee.
Nog geen druppel gevallen hier
Wil gewoon een nachtje afkoelen en daarna weer lekker genieten van de warmte.
Het blijft vannacht (door de regen?) juist heel warm, nauwelijks onder de 20 graden
Nou die 2 druppels en die verdwijnende pieken in de app voldoen niet echt aan de verwachting.
Waar woon je ongeveer?
Hier gaat t los, in Groningen
Zo die koele lucht die hier door m’n ramen naar binnen komt is echt ZO FUCKING GEWELDIG.
Schijt ondertussen wel 7 kleuren bij elke flits.
Ja en in huis koelt het ook niet af, de warmte zit gewoon in de muren.
Nou hier is nu een beetje regen maar daar schrikt die 28 graden in mijn huis weinig van af
Een uurtje regen helpt echt niet.
Het is hier nu alleen maar nog heter dan vanmiddag.
Wow het heeft hier ZO HARD geregend niet normaal. De putten liepen helemaal over. Vraag me af of zo enorm veel regen de planten goed doet, wat voor mn gevoel spoelt het zo weg met die gortdroge grond. Ik ben er iig blij mee, jammer dat het hier niet waait dus er precies niets afkoelt binnen😕