Klaag hier over het weer #2

De temperatuur binnen is 2 graden afgekoeld! Dus dat is echt wel fijn. Want het valt hier ook mee.

2 likes

Nog geen druppel gevallen hier :rage:

Wil gewoon een nachtje afkoelen en daarna weer lekker genieten van de warmte.

1 like

Regen onweer hier nu :smiling_face_with_three_hearts:

@nude drenthe maar voorspelling was alweer veranderd gelukkig!

1 like

Het blijft vannacht (door de regen?) juist heel warm, nauwelijks onder de 20 graden

1 like

Nou die 2 druppels en die verdwijnende pieken in de app voldoen niet echt aan de verwachting.

1 like

Waar woon je ongeveer?
Hier gaat t los, in Groningen :sob:

1 like

Zo die koele lucht die hier door m’n ramen naar binnen komt is echt ZO FUCKING GEWELDIG.
Schijt ondertussen wel 7 kleuren bij elke flits.

3 likes

Ja en in huis koelt het ook niet af, de warmte zit gewoon in de muren.

3 likes

Nou hier is nu een beetje regen maar daar schrikt die 28 graden in mijn huis weinig van af

5 likes

Een uurtje regen helpt echt niet.
Het is hier nu alleen maar nog heter dan vanmiddag.

1 like

Wow het heeft hier ZO HARD geregend niet normaal. De putten liepen helemaal over. Vraag me af of zo enorm veel regen de planten goed doet, wat voor mn gevoel spoelt het zo weg met die gortdroge grond. Ik ben er iig blij mee, jammer dat het hier niet waait dus er precies niets afkoelt binnenšŸ˜•

2 likes

Hier heeft het ongeveer een half uur flink geregend en dat was het. Paar flitsen en donder en niets afgekoeld helaas…

2 likes

Hier ook vanmiddag, hele straat stond blank en het terras in de tuin ook. Gelukkig trok het vrij snel weg toen het droog was.

Haha oh het zit er alweer bij :+1:

1 like

Heb zo’n hooikoorts door het warme weer. Wil echt mn ogen uitkrabben.

1 like

Die harde regen is denk ik alleen handig om regentonnen weer bij te vullen :sweat_smile:

4 likes

Niet klaag post: Het is hier nu zo heerlijk aan het afkoelen, ik weet opeens weer wat het is om te leven.

13 likes

Wij hebben zelfs allemaal emmers en een leeg konijnenhok in de tuin gezet om water op te vangen :upside_down_face:

1 like

Same here! Toen ik vanochtend thuiskwam was het nog 28 graden binnen, hele dag de deur en ramen open gehad en het is nu 24 :heart_eyes: Moet allemaal wassen en inpakken voor m’n vakantie dus ideaal weer om iets te doen. Vond het zelfs geen probleem om met plu door de regen te lopen vanmiddag, echt top deze koelte!

3 likes

Geen spatje regen gevallen hier, alles ging er net langs :disappointed_relieved:

3 likes