Klaag hier over het weer #2

Hier heeft het ongeveer een half uur flink geregend en dat was het. Paar flitsen en donder en niets afgekoeld helaas…

2 likes

Hier ook vanmiddag, hele straat stond blank en het terras in de tuin ook. Gelukkig trok het vrij snel weg toen het droog was.

Haha oh het zit er alweer bij :+1:

1 like

Heb zo’n hooikoorts door het warme weer. Wil echt mn ogen uitkrabben.

1 like

Die harde regen is denk ik alleen handig om regentonnen weer bij te vullen :sweat_smile:

4 likes

Niet klaag post: Het is hier nu zo heerlijk aan het afkoelen, ik weet opeens weer wat het is om te leven.

13 likes

Wij hebben zelfs allemaal emmers en een leeg konijnenhok in de tuin gezet om water op te vangen :upside_down_face:

1 like

Same here! Toen ik vanochtend thuiskwam was het nog 28 graden binnen, hele dag de deur en ramen open gehad en het is nu 24 :heart_eyes: Moet allemaal wassen en inpakken voor m’n vakantie dus ideaal weer om iets te doen. Vond het zelfs geen probleem om met plu door de regen te lopen vanmiddag, echt top deze koelte!

3 likes

Geen spatje regen gevallen hier, alles ging er net langs :disappointed_relieved:

3 likes

Same, voor niks helemaal t zonnescherm weer ingerold.

2 likes

Hier regent het al sinds 12u geloof ik en het grootste gedeelte daarvan flink hard. Wat een lokale verschillen zeg.
Maar mijn huis koelt alsnog niet af helaas.

Ik wil REGEN.

Ben jij niet in NL?

1 like

Een deel vh westen van Nederland heeft vandaag geen regen gehad. Naar mijn idee heeft het hier vanaf 13:00 non stop geregend. Zo wisselend!

3 likes

In Noord Holland was weinig regen

Soms zo gek hoe dat in een klein land zoals nederland zo kan verschillen!

2 likes

Regen??? Hier rond Alkmaar geen druppel wederom. Was dinsdag ook al zo teleurstellend weinig

3 likes

Groningen ook niets hoor!

Ik ben echt toe aan een ‘normale’ temperatuur!

We hebben een maisonette gekocht, echt helemaal blij mee, maar we moeten dit weekend plafonds schilderen… echt hoe dan met 30 graden?! Dat kan de verf zelfs niet aan.

1 like

Wat gebeurt er als je het alleen zaterdag doet? En mocht dat een probleem geven, dan maandag vrij nemen?

3 likes