Klaag hier over het weer #2

Same, voor niks helemaal t zonnescherm weer ingerold.

2 likes

Hier regent het al sinds 12u geloof ik en het grootste gedeelte daarvan flink hard. Wat een lokale verschillen zeg.
Maar mijn huis koelt alsnog niet af helaas.

Ik wil REGEN.

Ben jij niet in NL?

1 like

Een deel vh westen van Nederland heeft vandaag geen regen gehad. Naar mijn idee heeft het hier vanaf 13:00 non stop geregend. Zo wisselend!

3 likes

In Noord Holland was weinig regen

Soms zo gek hoe dat in een klein land zoals nederland zo kan verschillen!

2 likes

Regen??? Hier rond Alkmaar geen druppel wederom. Was dinsdag ook al zo teleurstellend weinig

3 likes

Groningen ook niets hoor!

Ik ben echt toe aan een ā€˜normale’ temperatuur!

We hebben een maisonette gekocht, echt helemaal blij mee, maar we moeten dit weekend plafonds schilderen… echt hoe dan met 30 graden?! Dat kan de verf zelfs niet aan.

1 like

Wat gebeurt er als je het alleen zaterdag doet? En mocht dat een probleem geven, dan maandag vrij nemen?

3 likes

Huh, het heeft uuuren geregend hier, was het in de stad droog? Bizar hoe lokaal t kan zijn.

2 likes

Ik woon niet in de stad, 10 minuutjes noordelijker, maar ja hier was het droog!

We hebben besloten extra vroeg te beginnen dit weekend en als het toch te warm is gaan we de planning een beetje omgooien :ok_hand:t3:

1 like

Ik vind het best fijn dat het minder warm wordt maar waaaaarom net als volgende week DTRH is :sob: m’n outfits zijn afgestemd op warm weer

3 likes

Ja en 22 graden is opzich nog steeds jurkjes weer maar die regen moet weg!!

Nog 1 heet weekend en dan hopelijk weer onder een deken slapen :sparkles:

3 likes

Ik ben zo ontzettend klaar met de warmte. Ik heb sinds dat het warme weer is begonnen een soort van permanente hoofdpijn doordat ik niet tegen de warmte/vochtverlies kan op drinken. En slapen doe ik ook al weken niet.

6 likes

Ik kan deze hitte alleen aan, omdat ik weet dat het morgen koel is en het dan in de 14daagse verwachting alleen nog maar max 23 graden wordt met koele nachten. Anders ga ik gillen.

17 likes

Same!! Ik was echt een hitte aanbidder. Nu alles boven de 25 graden en ik leg het echt af.

3 likes