Klaag hier over het weer #2

Huh, het heeft uuuren geregend hier, was het in de stad droog? Bizar hoe lokaal t kan zijn.

2 likes

Ik woon niet in de stad, 10 minuutjes noordelijker, maar ja hier was het droog!

We hebben besloten extra vroeg te beginnen dit weekend en als het toch te warm is gaan we de planning een beetje omgooien :ok_hand:t3:

1 like

Ik vind het best fijn dat het minder warm wordt maar waaaaarom net als volgende week DTRH is :sob: m’n outfits zijn afgestemd op warm weer

3 likes

Ja en 22 graden is opzich nog steeds jurkjes weer maar die regen moet weg!!

Nog 1 heet weekend en dan hopelijk weer onder een deken slapen :sparkles:

3 likes

Ik ben zo ontzettend klaar met de warmte. Ik heb sinds dat het warme weer is begonnen een soort van permanente hoofdpijn doordat ik niet tegen de warmte/vochtverlies kan op drinken. En slapen doe ik ook al weken niet.

6 likes

Ik kan deze hitte alleen aan, omdat ik weet dat het morgen koel is en het dan in de 14daagse verwachting alleen nog maar max 23 graden wordt met koele nachten. Anders ga ik gillen.

17 likes

Same!! Ik was echt een hitte aanbidder. Nu alles boven de 25 graden en ik leg het echt af.

3 likes

Ik kan alleen als een overhit vogeltje op de bank liggen binnen. En dan zie ik mensen fietsen/joggen en naar festivals gaan? Gaat het even met je.

8 likes

Jij hebt de afgelopen weken al je lol gehad, nu wij! Move over!
:wink:

7 likes

Geloof me, tot half september komt er nog genoeg te klagen! Deze hitte, terwijl we nog 2 maanden te gaan hebben… phoe…ik zie er oprecht tegenop!

3 likes

Als ik zoals nu bij mijn ouders ben met een fijne tuin en met genoeg schaduw kan ik zo genieten van dit weer. Het is echt mijn woning wat niet samengaat met de hitte :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik vind het ook echt jammer dat het gaat afkoelen en dat dat gelijk gepaard gaat met regen. Op zich vind ik 22 graden niet erg, maar waarom moet het dan meteen de hele fucking dag gaan regenen en dat min of meer voor de aankomende 2 weken? Daar wordt toch geen enkel ziel gelukkig van?!

6 likes

Ik vind je nog optimistisch met je 2 maanden, september kan de laatste jaren volgens mij ook best warm zijn.

3 likes

Oh, ja, 2,5 maand. Ook dan kun je nog warme dagen krijgen, maar het koelt in de nacht wel weer af. Dat vind ik altijd belangrijk op warme dagen, dat je beetje kunt slapen. Lang leve de mobiele airco in mijn slaapkamer, deze dagen. Slecht voor het milieu, maar goed voor mijn mentale gesteldheid.

1 like

Jullie hebben het over september. Zijn we dan afgelopen oudejaarsdag vergeten? Dat was letterlijk een warmte lente dag :clown_face:

Ik vind dit topic zo lekker hè. Lekker klagen zonder dat mensen mij raar aankijken of dat ik mijn geklaag moet verdedigen. Hahah

6 likes

Ik trek het niet meer hoor. 28,5 binnen.
Laat het snel morgen zijn :crossed_fingers:t3:

1 like

Als ik in mijn weerapp kijk staat er alleen voor donderdag 40% en zaterdag 50% kans op neerslag, verder niks. Vind ik wel meevallen

3 likes