Klaag hier over het weer #2

Moet je niet op de rest van het forum kijken. We zijn zielige klaagmiepjes :joy:

2 likes

Lekker schijt aan hebben!

3 likes

Die komen hier zelf weer klagen als het een beetje gaat regenen.

4 likes

Voor mij is elke druppel regen die er valt te veel eigenlijk (en ja ik weet dat het goed voor de natuur is en blablabla) :grimacing:

1 like

Vind het best wel stom dat het zoveel bewolkt gaat zijn komende week. Ik wil gewoon 25 graden met zon :sob:

7 likes

Dat kan, maar je had het over 2 weken de hele fucking dag regenen en dat is dus niet zo.

3 likes

Joh, het is een klaagtopic. Mag ik een beetje overdrijven? :joy:

1 like

Nou ik hoop vooral dat de regen de pollen een beetje wegspoelt. Afgelopen week zat eerst m’n hele auto eronder, en nu is het compleet op m’n neus geslagen. Heb nog nooit zo’n hooikoorts gehad als afgelopen 2 dagen :scream:

2 likes

Twee weken regen?? Er gaan ongeveer 6 druppels vallen over het hele land, kom opppp😭

Het enige wat me op de been houdt is dat het vanaf morgen minder warm wordt. Ik zit volledig verstopt door de hooikoorts, kan door de luchtvochtigheid niet zweten en ben ongeveer 5 kilo zwaarder door het vocht wat ik vasthoudt. Het is 30 graden in m’n huis en ik haat alles en iedereen.
Ik HAAT de zomer.

14 likes

Ik ben wel benieuwd of we statistisch gezien het meest klagen over warmte, kou of regen :thinking:

On topic: iedereen slaapt hier, incl snurkende vent naast me, maar ik heb het veels te warm. Alles staat open en het tocht niet eens :weary:

1 like

Het is hier buiten gewoon nog 25° :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben gewoon misselijk van de hitte die hier al de hele dag in huis hangt. Het is nu binnen, met airco aan, nog steeds 27,5 graden :sob:

2 likes

Ik heb net oprecht zitten huilen. Het is half 1 en het is 30 graden in huis. Ik voel me zo, zo slecht.
Ik zal never nooit begrijpen dat mensen dit chill vinden.

12 likes

Ah hele dikke knuffel voor jou! Nog even doorzetten, het wordt straks koeler :hugs:

Ik wil dood.

Regen is, vind ik, heerlijk om mee in slaap te vallen. Heb ook de app Rainy Mood op mijn telefoon haha.

6 likes

Iemand vroeg ook eeƱ keer aan me ā€œmaar vind je het dan niet leuk om lekker binnen te zitten als het regentā€
Nee ik haat binnen zitten en tussen de buien door naar buiten kunnen bah. Voel me dan zo opgesloten.

8 likes

Ik heb niets te klagen :grin: alle deuren en ramen open. Vandaag leef ik weer :partying_face:

9 likes

Heeeerlijk :heart:

Ik heb ook eindelijk weer zin om dingen te ondernemen.

1 like

Hahaha nee ik wil eerst graag jouw klacht horen