Moet je niet op de rest van het forum kijken. We zijn zielige klaagmiepjes ![]()
Lekker schijt aan hebben!
Die komen hier zelf weer klagen als het een beetje gaat regenen.
Voor mij is elke druppel regen die er valt te veel eigenlijk (en ja ik weet dat het goed voor de natuur is en blablabla) ![]()
Vind het best wel stom dat het zoveel bewolkt gaat zijn komende week. Ik wil gewoon 25 graden met zon ![]()
Dat kan, maar je had het over 2 weken de hele fucking dag regenen en dat is dus niet zo.
Joh, het is een klaagtopic. Mag ik een beetje overdrijven? ![]()
Nou ik hoop vooral dat de regen de pollen een beetje wegspoelt. Afgelopen week zat eerst mān hele auto eronder, en nu is het compleet op mān neus geslagen. Heb nog nooit zoān hooikoorts gehad als afgelopen 2 dagen ![]()
Twee weken regen?? Er gaan ongeveer 6 druppels vallen over het hele land, kom oppppš
Het enige wat me op de been houdt is dat het vanaf morgen minder warm wordt. Ik zit volledig verstopt door de hooikoorts, kan door de luchtvochtigheid niet zweten en ben ongeveer 5 kilo zwaarder door het vocht wat ik vasthoudt. Het is 30 graden in mān huis en ik haat alles en iedereen.
Ik HAAT de zomer.
Ik ben wel benieuwd of we statistisch gezien het meest klagen over warmte, kou of regen ![]()
On topic: iedereen slaapt hier, incl snurkende vent naast me, maar ik heb het veels te warm. Alles staat open en het tocht niet eens ![]()
Het is hier buiten gewoon nog 25° ![]()
Ik ben gewoon misselijk van de hitte die hier al de hele dag in huis hangt. Het is nu binnen, met airco aan, nog steeds 27,5 graden ![]()
Ik heb net oprecht zitten huilen. Het is half 1 en het is 30 graden in huis. Ik voel me zo, zo slecht.
Ik zal never nooit begrijpen dat mensen dit chill vinden.
Ah hele dikke knuffel voor jou! Nog even doorzetten, het wordt straks koeler ![]()
Ik wil dood.
Regen is, vind ik, heerlijk om mee in slaap te vallen. Heb ook de app Rainy Mood op mijn telefoon haha.
Iemand vroeg ook eeƱ keer aan me āmaar vind je het dan niet leuk om lekker binnen te zitten als het regentā
Nee ik haat binnen zitten en tussen de buien door naar buiten kunnen bah. Voel me dan zo opgesloten.
Ik heb niets te klagen
alle deuren en ramen open. Vandaag leef ik weer ![]()
Heeeerlijk ![]()
Ik heb ook eindelijk weer zin om dingen te ondernemen.
Hahaha nee ik wil eerst graag jouw klacht horen