Klaag hier over het weer #2

Ik kan alleen als een overhit vogeltje op de bank liggen binnen. En dan zie ik mensen fietsen/joggen en naar festivals gaan? Gaat het even met je.

8 likes

Jij hebt de afgelopen weken al je lol gehad, nu wij! Move over!
:wink:

7 likes

Geloof me, tot half september komt er nog genoeg te klagen! Deze hitte, terwijl we nog 2 maanden te gaan hebben… phoe…ik zie er oprecht tegenop!

3 likes

Als ik zoals nu bij mijn ouders ben met een fijne tuin en met genoeg schaduw kan ik zo genieten van dit weer. Het is echt mijn woning wat niet samengaat met de hitte :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik vind het ook echt jammer dat het gaat afkoelen en dat dat gelijk gepaard gaat met regen. Op zich vind ik 22 graden niet erg, maar waarom moet het dan meteen de hele fucking dag gaan regenen en dat min of meer voor de aankomende 2 weken? Daar wordt toch geen enkel ziel gelukkig van?!

6 likes

Ik vind je nog optimistisch met je 2 maanden, september kan de laatste jaren volgens mij ook best warm zijn.

3 likes

Oh, ja, 2,5 maand. Ook dan kun je nog warme dagen krijgen, maar het koelt in de nacht wel weer af. Dat vind ik altijd belangrijk op warme dagen, dat je beetje kunt slapen. Lang leve de mobiele airco in mijn slaapkamer, deze dagen. Slecht voor het milieu, maar goed voor mijn mentale gesteldheid.

1 like

Jullie hebben het over september. Zijn we dan afgelopen oudejaarsdag vergeten? Dat was letterlijk een warmte lente dag :clown_face:

Ik vind dit topic zo lekker hè. Lekker klagen zonder dat mensen mij raar aankijken of dat ik mijn geklaag moet verdedigen. Hahah

6 likes

Ik trek het niet meer hoor. 28,5 binnen.
Laat het snel morgen zijn :crossed_fingers:t3:

1 like

Als ik in mijn weerapp kijk staat er alleen voor donderdag 40% en zaterdag 50% kans op neerslag, verder niks. Vind ik wel meevallen

3 likes

Moet je niet op de rest van het forum kijken. We zijn zielige klaagmiepjes :joy:

2 likes

Lekker schijt aan hebben!

3 likes

Die komen hier zelf weer klagen als het een beetje gaat regenen.

4 likes

Voor mij is elke druppel regen die er valt te veel eigenlijk (en ja ik weet dat het goed voor de natuur is en blablabla) :grimacing:

1 like

Vind het best wel stom dat het zoveel bewolkt gaat zijn komende week. Ik wil gewoon 25 graden met zon :sob:

7 likes

Dat kan, maar je had het over 2 weken de hele fucking dag regenen en dat is dus niet zo.

3 likes

Joh, het is een klaagtopic. Mag ik een beetje overdrijven? :joy:

1 like

Nou ik hoop vooral dat de regen de pollen een beetje wegspoelt. Afgelopen week zat eerst m’n hele auto eronder, en nu is het compleet op m’n neus geslagen. Heb nog nooit zo’n hooikoorts gehad als afgelopen 2 dagen :scream:

2 likes

Twee weken regen?? Er gaan ongeveer 6 druppels vallen over het hele land, kom opppp😭

Het enige wat me op de been houdt is dat het vanaf morgen minder warm wordt. Ik zit volledig verstopt door de hooikoorts, kan door de luchtvochtigheid niet zweten en ben ongeveer 5 kilo zwaarder door het vocht wat ik vasthoudt. Het is 30 graden in m’n huis en ik haat alles en iedereen.
Ik HAAT de zomer.

14 likes