Ik werd vannacht wakker van een raar geluid en kon niet plaatsen wat het was, dus ik deed het licht aan en zag zo’n grote groene krekel op de rand van mijn bed zitten. Ben nog nooit zo snel mijn bed uitgesprongen denk ik. Ik wist ook echt niet wat ik ermee moest, zo’n beest vliegt super ongecontroleerd alle kanten op als je hem probeert te vangen. Uiteindelijk heb ik hem buiten kunnen zetten maar pff die dingen zijn echt groot joh.
Maar goed, dat krijg je dus als je met die hitte alles open hebt staan haha