Ik ben wel benieuwd of we statistisch gezien het meest klagen over warmte, kou of regen
On topic: iedereen slaapt hier, incl snurkende vent naast me, maar ik heb het veels te warm. Alles staat open en het tocht niet eens
Ik ben wel benieuwd of we statistisch gezien het meest klagen over warmte, kou of regen
On topic: iedereen slaapt hier, incl snurkende vent naast me, maar ik heb het veels te warm. Alles staat open en het tocht niet eens
Het is hier buiten gewoon nog 25°
Ik ben gewoon misselijk van de hitte die hier al de hele dag in huis hangt. Het is nu binnen, met airco aan, nog steeds 27,5 graden
Ik heb net oprecht zitten huilen. Het is half 1 en het is 30 graden in huis. Ik voel me zo, zo slecht.
Ik zal never nooit begrijpen dat mensen dit chill vinden.
Ah hele dikke knuffel voor jou! Nog even doorzetten, het wordt straks koeler
Ik wil dood.
Regen is, vind ik, heerlijk om mee in slaap te vallen. Heb ook de app Rainy Mood op mijn telefoon haha.
Iemand vroeg ook eeñ keer aan me “maar vind je het dan niet leuk om lekker binnen te zitten als het regent”
Nee ik haat binnen zitten en tussen de buien door naar buiten kunnen bah. Voel me dan zo opgesloten.
Ik heb niets te klagen alle deuren en ramen open. Vandaag leef ik weer
Heeeerlijk
Ik heb ook eindelijk weer zin om dingen te ondernemen.
Hahaha nee ik wil eerst graag jouw klacht horen
Hier is het nog steeds 28 graden binnen, ook al heb ik alle ramen tegen elkaar open. Even janken.
Ik werd vannacht wakker van een raar geluid en kon niet plaatsen wat het was, dus ik deed het licht aan en zag zo’n grote groene krekel op de rand van mijn bed zitten. Ben nog nooit zo snel mijn bed uitgesprongen denk ik. Ik wist ook echt niet wat ik ermee moest, zo’n beest vliegt super ongecontroleerd alle kanten op als je hem probeert te vangen. Uiteindelijk heb ik hem buiten kunnen zetten maar pff die dingen zijn echt groot joh.
Maar goed, dat krijg je dus als je met die hitte alles open hebt staan haha
Eindelijk koelt mijn huis af en wordt het weer leefbaar. Vanochtend was het nog 28 graden en nu ik alles open heb gezet gaan we al richting de 21 graden. En alleen boven is het nog wel vies warm dus hopelijk koelt dat de komende uren ook wat af en kan ik komende nacht eindelijk weer eens knap slapen.
Ik vond het allemaal wel prima en sliep afgelopen week ook wel oke. Maar vannacht had ik er wel echt moeite mee zo heet.
Het is gewoon jammer dat het of meteen takke heet is waardoor ik enorm opzwel, last krijg van hooikoorts, warmtebultjes en andere ongemakken. Of dat het wat koeler is maar dat het dan hard waait of meteen moet regenen. Daar gaat mijn humeur dan weer bijzonder slecht op…
Ik vind het koud
Ja ik ook liep net naar buiten en baal dat ik geen jas mee heb.
Ik zit met minimale kleding in de tuin en alsnog heb ik het warm hahaha @turbs @Soy.peor
Grappig al die verschillen.
Nu begint t eindelijk af te koelen maar waait het eigenlijk te hard om echt fijn alles open te kunnen zetten m’n kamerplanten waaien zelfs om