Het is hier binnen gewoon weer even warm als gisteren, 28 graden.
Huh koud? Hahaha. Ik liep vandaag in een shirt en singlet en fikte nog weg hier zelfs ons zwembad water is 26 graden. Hoe danā¦
Ik snap niet dat mensen klagen over de regen (het is een klaagtopic jajaa, maar ik wil dood, ook echt?), alles staat er zo triest en uitgedroogd bij. We hebben echt regen nodig toch?
En straks weer zeuren dat alles in de supermarkt teringduur is geworden door mislukte oogsten door de droogte. Maar oei je zal maar een keer een jasje aan moeten of een regenbui hebben tijdens een festival.
Nja er zijn hier al een paar kersen oogsten mislukt door die vage lente die we gehad hebben met o.a veel regen. Dus regen is gewoon kut.
En zon harde regen bui als laatst is ook niet echt goed voor de plantjes .
Ja zeker waar, liever wat mini buitjes. Het is nu gewoon te veel of te weinigš„²
Wat een klaagception hier
Zo typisch om in het klagen over het weer topic, er geklaagd wordt over mensen die klagen over het weer haha
Hahaha die 7 en 8 graden kloppen niet hoor. Volgens weerplaza blijft het boven de 20 in ieder geval.
Er staat in mijn weerapp dat het volgende week zondag 34 graden wordt
In die van mij staat 36 graden maar in het Google weerbericht staat 26, hopelijk zit Apple ernaast.
Dat is over tien dagen pas, zoān voorspelling slaat echt nergens op
Ik wil MEER ZON (geen grauwe bewolking)
Ik kijk echt uiterlijk een dag van tevoren naar de verwachting. En zelfs op de dag zelf kan het nog weer veranderen
Ik hoop dat Meteoblue zich een paar maanden vergist heeft⦠Dit is voor zondag omgeving Haarlem, handje geeft gevoelstemperatuur weer
Dit weer doet me denken aan twee jaar geleden, toen was het in juni ook zo warm en daarna was het amper zomer. Ik hoop dat het niet weer zo wordt, want ik heb allemaal leuke zomerkleding voor mān baby.
Volgens mij wordt het vanaf volgende week zaterdag weer beter.
Haha ja dat was het eerste waar ik zelf ook aan dacht en al die leuke kleding voor mijn kind dan
Wat een kut wind!
Ik ben bijna omgewaaid op de fiets.