Hahaha nee ik wil eerst graag jouw klacht horen
Hier is het nog steeds 28 graden binnen, ook al heb ik alle ramen tegen elkaar open. Even janken.
Ik werd vannacht wakker van een raar geluid en kon niet plaatsen wat het was, dus ik deed het licht aan en zag zoān grote groene krekel op de rand van mijn bed zitten. Ben nog nooit zo snel mijn bed uitgesprongen denk ik. Ik wist ook echt niet wat ik ermee moest, zoān beest vliegt super ongecontroleerd alle kanten op als je hem probeert te vangen. Uiteindelijk heb ik hem buiten kunnen zetten maar pff die dingen zijn echt groot joh.
Maar goed, dat krijg je dus als je met die hitte alles open hebt staan haha
Eindelijk koelt mijn huis af en wordt het weer leefbaar. Vanochtend was het nog 28 graden en nu ik alles open heb gezet gaan we al richting de 21 graden. En alleen boven is het nog wel vies warm dus hopelijk koelt dat de komende uren ook wat af en kan ik komende nacht eindelijk weer eens knap slapen.
Ik vond het allemaal wel prima en sliep afgelopen week ook wel oke. Maar vannacht had ik er wel echt moeite mee zo heet.
Het is gewoon jammer dat het of meteen takke heet is waardoor ik enorm opzwel, last krijg van hooikoorts, warmtebultjes en andere ongemakken. Of dat het wat koeler is maar dat het dan hard waait of meteen moet regenen. Daar gaat mijn humeur dan weer bijzonder slecht opā¦
Ik vind het koud
Ja ik ook liep net naar buiten en baal dat ik geen jas mee heb.
Ik zit met minimale kleding in de tuin en alsnog heb ik het warm hahaha @turbs @Soy.peor
Grappig al die verschillen.
Nu begint t eindelijk af te koelen maar waait het eigenlijk te hard om echt fijn alles open te kunnen zetten mān kamerplanten waaien zelfs om
Het is hier binnen gewoon weer even warm als gisteren, 28 graden.
Huh koud? Hahaha. Ik liep vandaag in een shirt en singlet en fikte nog weg hier zelfs ons zwembad water is 26 graden. Hoe danā¦
Ik snap niet dat mensen klagen over de regen (het is een klaagtopic jajaa, maar ik wil dood, ook echt?), alles staat er zo triest en uitgedroogd bij. We hebben echt regen nodig toch?
En straks weer zeuren dat alles in de supermarkt teringduur is geworden door mislukte oogsten door de droogte. Maar oei je zal maar een keer een jasje aan moeten of een regenbui hebben tijdens een festival.
Nja er zijn hier al een paar kersen oogsten mislukt door die vage lente die we gehad hebben met o.a veel regen. Dus regen is gewoon kut.
En zon harde regen bui als laatst is ook niet echt goed voor de plantjes .
Ja zeker waar, liever wat mini buitjes. Het is nu gewoon te veel of te weinigš„²
Wat een klaagception hier
Zo typisch om in het klagen over het weer topic, er geklaagd wordt over mensen die klagen over het weer haha
Hahaha die 7 en 8 graden kloppen niet hoor. Volgens weerplaza blijft het boven de 20 in ieder geval.
Er staat in mijn weerapp dat het volgende week zondag 34 graden wordt
In die van mij staat 36 graden maar in het Google weerbericht staat 26, hopelijk zit Apple ernaast.