Klaag hier over het weer #2

Word hrt ooit nog zomer.

2 likes

Nog 1.5 maand

2 likes

En nu kutwind met kutregen :weary:

1 like

Nou wat een schijtweer idd met die stomme wind en ik vind het gewoon koud. Vanaf vrijdag weer 28+ graden :pray:t4:

9 likes

En vanaf zondag weer regen en vanaf maandag weer onder de 25gr! :bounce: :bounce: :bounce:

8 likes

Godverdomme ik had een trui aan moeten trekken ik bevries gewoon. Kom weer helemaal in mn winter dip zo.

Wow die regen die voor vannacht en morgenochtend voorspeld is :expressionless:

Echt janken deze storm

En dan te bedenken dat het dit weekend weer lekker weer wordt, kan het me gewoon nieg voorstellen als ik nu naar buiten kijk

3 likes

Het is zooo grijs en grauw en naar, haaat deze regen ook.

Wie heeft de herfst aangezet? :triumph: En hier mag ik zo heerlijk in gaan werken.

Niet normaal hier. Bomen over de weg, lekkages omdat de regen te hard tegen de muren slaat en nu vliegt de glijbaan door de tuin

Ik quote mezelf even haha. Ik word altijd zenuwachtig van zo’n storm

4 likes

Eigenlijk belachelijk dat dat bij code rood doorgaat, als je nogsteeds hetzelfde werk doet.

1 like

Ik ook en normaal kan ik thuisblijven masr nu heb ik een afspraak :sob:

2 likes

Nu heeft het wel weer genoeg geregend :sob:

Ik moet zo ook een doos met oud papier buiten zetten, dat wordt vandaag opgehaald 🫠

4 likes

Brr de wind gilt door het huis. Hopelijk blijft het dak er in deze storm wel opzitten :crossed_fingers::crossed_fingers:

Woon aan de kust, bracht net de kinderen naar school met de auto maar kon niet eens de weg op door takken en bomen overal.
Niet oké dit hoor.

1 like

Ja hier precies hetzelfde. Mijn man stapte uit met de kinderen en kwam een dikke tak net naast ze neer

2 likes

Ik neem aan dat de campingeigenaar wel even een rondje loopt als de storm is gaan liggen om de seizoensplaatsen te checken? Dan hoor je het vast wel als de boel ingestort is.

Ik zit op werk in Gelderland en het valt hier echt reuze mee!

2 likes