Klaag hier over het weer #2

Wie heeft de herfst aangezet? :triumph: En hier mag ik zo heerlijk in gaan werken.

Niet normaal hier. Bomen over de weg, lekkages omdat de regen te hard tegen de muren slaat en nu vliegt de glijbaan door de tuin

Ik quote mezelf even haha. Ik word altijd zenuwachtig van zo’n storm

4 likes

Eigenlijk belachelijk dat dat bij code rood doorgaat, als je nogsteeds hetzelfde werk doet.

1 like

Ik ook en normaal kan ik thuisblijven masr nu heb ik een afspraak :sob:

2 likes

Nu heeft het wel weer genoeg geregend :sob:

Ik moet zo ook een doos met oud papier buiten zetten, dat wordt vandaag opgehaald 🫠

4 likes

Brr de wind gilt door het huis. Hopelijk blijft het dak er in deze storm wel opzitten :crossed_fingers::crossed_fingers:

Woon aan de kust, bracht net de kinderen naar school met de auto maar kon niet eens de weg op door takken en bomen overal.
Niet oké dit hoor.

1 like

Ja hier precies hetzelfde. Mijn man stapte uit met de kinderen en kwam een dikke tak net naast ze neer

2 likes

Ik neem aan dat de campingeigenaar wel even een rondje loopt als de storm is gaan liggen om de seizoensplaatsen te checken? Dan hoor je het vast wel als de boel ingestort is.

Ik zit op werk in Gelderland en het valt hier echt reuze mee!

2 likes

Zo NL alert is al binnen gekomen, dat we vooral binnen moeten blijven (Noord-Holland)

2 likes

Ja ik was onderweg naar werk, maar ik ben na een kilometer of 15 maar omgekeerd. Echt een dikke laag water op de weg, heel veel takken en overal aquaplaning. Door de wind begon het water zelfs te golven haha.

Ja ik weet zo niet wat ik hier mee moet :sob: heb een afspraak in t ziekenhuis maar is op zich niet belangrijk. Maar afzeggen is ook zo wat, en dan niet eens over de kosten.

Edit: na de NL alert toch maar even gebeld en ze begon al te lachen toen ik t zei dus zal niet de eerste zijn geweest. En de afspraak is nu verplaatst.

Die werd pas vrij laat afgekondigd, dus veel mensen waren toen al onderweg gok ik.

3 likes

Jup, doe nog steeds hetzelfde. En ja, bij code rood is het: ‘werk gewoon door, let op jezelf. Maar werk gewoon door!’ Hier is het geel/oranje, geloof ik. Maar ik heb een wijk met veel bos (en het spoor), dus ik ben sowieso altijd wel oplettend met (of na) storm. Maar als het te gevaarlijk is, is het jammer dan. Ik begin wel later, dus ik hoop het enigszins te omzeilen.

Oh dat heb ik niet meegekregen! Ik zag vanmorgen alleen code oranje en normaalgesproken valt dat wel mee, het werd pas rood toen ik al op de snelweg zat. Anders was ik ook niet ingestapt.

Hier zie ik nog gewoon vliegtuigen richting de landingsbanen vliegen. Zou wel zeven kleuren schijten als ik de piloten zou zijn, want het gaat er heftig aan toe.

3 likes

Vliegtuigen kunnen soms wel gewoon landen als de wind niet te veel aan de zijkant van het vliegtuig staat. Lijkt mij ook niet geheel fijn om erin te zitten, maar het is best te doen. Zo niet dan vliegen ze nog even door of wijken ze uit naar een andere luchthaven.

Hier thuis is al de eerste rozenstruik gesneuveld, die kon de wind niet goed aan.

1 like

Ja nou ik heb het dus ook volledig gemist. Niemand over gehoord ook. Stond net de plantenbakken in mijn tuin te redden. :sob:

2 likes