Ik heb gisteren 3 outfits aangehad door de wisselvalligheid en niks was goed 's ochtends een shirt aan, dat was buiten te koud. Toen een trui aan gedaan, ging de zon ineens schijnen en was het te warm. Dus daarna 's avonds maar een dun blousje aan gedaan met lange mouwen, was dat weer te koud omdat het weer ineens weer omsloeg en het keihard ging regenen.
Ik ga vandaag naar een festival en ik weet ook echt niet wat ik nou aan moet
Jij woont ook een stuk zuidelijker. Met deze temperaturen is dat vaak het verschil tussen net wel aangenaam en met niet aangenaam.
Same! Ik ga voor een lange broek en neem een jasje mee. Dat is niet echt mijn go to festival look maar heb echt geen zin om het koud te krijgen
ik ook, en was er gister ook al. schoot echt alle kanten op van warm, kou, regen. In de avond koelde het wel echt flink af
Het is zo ongelofelijk klam. Ik heb hierdoor permanente hoofdpijn door dit weer
Hier ook al dagenlang hoofdpijn! Niet bij stil gestaan dat dit door het weer zou zijn
Ja ik vind het de afgelopen dagen echt perfect. Graad 23, genoeg zon en savonds koelt het af naar temperaturen dat je gewoon een normale nachtrust hebt.
Alleen vandaag is ff minder met heel veel grijs en regen, maar van mij mag het verder zo blijven voorlopig. Totaal geen zin meer in die warmte boven de 25 graden.
Ja nou, perfect voor mij. Het verschilt tegenwoordig letterlijk per vierkante kilometer ook waar het wel of niet zonnig is en/of regent. Hier veel geluk gehad afgelopen dagen.
Ik woon ook echt op de verkeerde plek
Het is hier de afgelopen dagen niet in de buurt gekomen van 23 graden. En vandaag vanaf 12u stromende regen.
Kampeer je in NL? Wij gaan over een paar dagen ook maar zit serieus een beetje te twijfelen hoe leuk dat nog is met dit weer. Zijn avondmensen dus blijven vaak nog lang wakker als de kinderen slapen maar heb met dit weer echt geen idee wat je dan moet doen en haat ook overal vieze en natte spullen (we slapen echt in een tent)
Ik bevries gewoon.
Ik ga nog liever dood.
Dan ben je nu goed op weg met bevriezen.
Ik heb voor het eerst sinds mei ofzo weer laarzen aan. Ellende.
Klinkt aardig productief haha
Dit is waarschijnlijk m’n laatste zomer in de stad waar ik woon en ik had echt gehoopt op een warme zomer, zodat ik veel buiten kon zwemmen enzo. En ja de zomer duurt nog ff maar ik wil gewoon steady 25+ graden, ook al is dat niet hoe een zomer in Nederland hoort te zijn.
Echt wat moet een mens aan qua kleding met dit weer? Ene moment zonnig en soort van warm, dan ineens donkere wolken met wind en regen
Op mijn verjaardag hoort het geen herfst te zijn maar zomer!
Sorry, jouw verjaardagszomer is bij mij afgeleverd. Toch wonderlijk dat het weer zo verschillend is in zo’n klein gebied