Ja dit is gewoon niet waar, het is gewoon pech afgelopen weken.
Vorige zomers ellenlange perioden zonder regen, en met warmte en zon.
Ik krijg de hele tijd opvliegers van dit weer.
Ik mis die goeie oude tijd.
Ik ben wel blij dat de boeren nu niet zeiken dat het te droog is, waardoor mensen niet meer mogen douchen.
Nou, kan je dan niet eerder er naartoe gaan. Ik denk dat waar je naartoe gaat graag wat regen op de grond ziet vallen
Ik word zo depri van die regen.
En dat 2 weken lang en misschien nog wel langer ![]()
Heb dit weekend een festival en volgende week pride en een verjaardag die op een boot gevierd zou worden⊠mag toch hopen dat het wat beter wordt dan regen ![]()
Ik hou wel van herfst en regen maar de vooruitzichten voor volgende week zijn wel echt om te janken. We hebben vakantie en blijven dus in Nederland voor dagjes weg maar met alleen maar regen is dat behoorlijk kak.
Regen is ook alleen leuk als je nergens naartoe moet en niet naar buiten hoeft
Ja dat is zeker waar! En moet eerlijk zeggen dat de dagen erg lang zijn met een 3 jarige ![]()
Daar heb je behang voor nodig
Ik ben normaliter dol op dit weer, meer zelfs ik ben dit nu wel zat. Mijn god wat een koude en druilerige bedoening
Ik vind dit weer wel oke in het juiste seizoen.
Nu wel erg treurig.
Ik word echt verdrietig van dit weer. Ik wil gewoon leuke dingen doen, maar niks is leuk als het regent en de temperatuur niet eens de 20 graden aantikt.
Na een maand zowat dat we in 42 graden zaten op vakantie weer terug in NL met mijn vriend. Ik had allerlei uitstapjes gepland zodat hij meer van het land ziet, baal wel heel erg van het weer. En over 2 weken gaan we weekje weg, dan is het daar weer 30 graden. Waarom speelt het weer zo mee voor mijn gemoedstoestand
Heb oprecht even moeten huilen had zoveel leuke buitenactiviteiten gepland voor in de zomer. Wat is dit? Alleen maar regen, wind en kou.
Ik baal er ook van.
Vorig jaar zomer was zĂł anders! Toen ging ik vaak rond een uur of 17 na werk nog met een vriendin naar het strand en dan lagen we daar nog tot 20u ofzo. Ik ging dan ook altijd nog even het water in en zwemmen om af te koelen. En dan even een patatje of visje ofzo ergens halen en dan thuis lekker loom zijn en een wijntje drinken.
Avondeten in de tuin
Sowieso 's avonds tot laat nog lekker buiten zitten
In het weekend een stukje varen
En deze zomer zit ik in mn vrije tijd gewoon binnen met lange broek en lange mouwen
.
Dit is geen zomer maar herfst joh
Is er ook een Jubel-over-het-weer-topic?
Gisteren een heerlijke zomerse dag met veel zon, nu wat regen.
Daarnaast rustig slapen want lekker koel, en niet die vernietigende hitte als in het zuiden van Europa. Ik ben heel blij, nadat ik wanhopig was eind juni na al die warmte.