Hahaha geniet je namens mij?
Ik vind dit weer echt zo stom. Het is zomer kom op
Ik heb ook al een vakantie op de waddeneilanden gecanceld. Ik wil daar gewoon niet zitten met zulk schijtweer. Het lijkt net herfst bah. En ik houd opzich wel van de herfst, maar dan niet in JULI.
Ik ga vrijdag voor het eerst naar een camping als vakantie (wel in een luxe huisje) met een heel leuk meer waar de kinderen de hele dag kunnen spelen. Dacht leuk met mân kind samen. Maar dat zit er denk ik niet in
Ik wil gewoon levend gefrituurd worden.
Ik vind het toch wel zo stom he, wil ik een keer in nederland een paar nachten weg kan het gewoon niet doorgaan door dit kutweer. Ja kan wel, maar wil ik niet. Ik klaagde er ook over tegen een vriend niet in Nederland woont. Die zei âits the netherlands my dear. you guys always have rain.â Godsamme ja maar volgens mij was het vorige jaren veel droger? 1 dagje ofzo prima, dit is alleen maar een triest vooruitzicht.
Op de website van het knmi staat:
Er is een redelijke kans (ca. 40%) op een overgang naar een droger, zonniger en warmer weertype.
Dat is niet heel veel maar ook weer niet zo weinig dat het sowieso niet gaat gebeuren dus ik heb hoop
Ik kan gewoon niet geloven dat juli alweer bijna voorbij is, voor mijn gevoel was het gisteren nog juni. Ik wil nog helemaal niet dat de zomer voorbij is
Ja dit is gewoon niet waar, het is gewoon pech afgelopen weken.
Vorige zomers ellenlange perioden zonder regen, en met warmte en zon.
Ik krijg de hele tijd opvliegers van dit weer.
Ik mis die goeie oude tijd.
Ik ben wel blij dat de boeren nu niet zeiken dat het te droog is, waardoor mensen niet meer mogen douchen.
Nou, wat een flut zomer. We gaan nog naar het buitenland in September en er is nu een hittegolf, zul je zien dat wanneer wij gaan er ineens een regen periode komt. Schiet mij dan maar de boom in. Het hoeft van mij echt geen 30 graden te zijn, maar iets wat op zomer lijkt, zoân 25 graden is welkom.
Nou, kan je dan niet eerder er naartoe gaan. Ik denk dat waar je naartoe gaat graag wat regen op de grond ziet vallen
Ik word zo depri van die regen.
En dat 2 weken lang en misschien nog wel langer
Heb dit weekend een festival en volgende week pride en een verjaardag die op een boot gevierd zou worden⊠mag toch hopen dat het wat beter wordt dan regen
Ik hou wel van herfst en regen maar de vooruitzichten voor volgende week zijn wel echt om te janken. We hebben vakantie en blijven dus in Nederland voor dagjes weg maar met alleen maar regen is dat behoorlijk kak.
Regen is ook alleen leuk als je nergens naartoe moet en niet naar buiten hoeft
Ja dat is zeker waar! En moet eerlijk zeggen dat de dagen erg lang zijn met een 3 jarige
Daar heb je behang voor nodig