Klagen over het OV

Ik denk dat die server binnen 2 sec vast loopt

3 likes

Haha, ik denk niet dat ze niet voor niets alleen in het Zuiden beginnen.

2 likes

Geel is een klein die bij winkels goedkoop moet uitstralen. We kunnen de ns denk ik wel nieuwe kleuren geven dan. Of er gewoon een gucci logo op schilderen.

2 likes

iedere dag is koningsdag bij de ns, het persoonlijke gemotoriseerde paardenkoetsbedrijf van zijne majesteit

2 likes

mein gĆ¼tte

1 like

Wij hebben in onze arriva een ruime 4 zits met daar tussen in een klap stoeltjeā€¦ 3 keer raden waar ik zit tussen 4 mannen inā€¦

4 likes

Is dat niet je natte droom?

1 like

In mijn droom zit ik ergens anders op dan op dit stoeltje

9 likes

Ik zit omringd door mensen met desparados, die geur is echt niet te harden als je je al niet lekker voelt :nauseated_face:

1 like

Hahaha herkenbaar.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik vroeg ā€œIk zie dat er bussen rijden ipv treinen maar waar stopt de bus precies.ā€
En dat zij antwoorde met " Hey ik heb even voor je gekeken en er rijden bussen ipv treinen"

JA GOH

7 likes

Vrouwen die met hun kleine, schreeuwende kind in een stiltecoupe gaan zitten als de trein vrijwel leeg is. En dan denken niet weg te hoeven gaan. Echt, wat doe je nou?

3 likes

ze zijn mijn traject eindelijk eens beginnen elektrificeren dus nu rijden de laatste drie treinen niet maar is er een vervangbus, dat is precies russische roulette met waar dat onding komt en gaat stoppen

3 likes

Er zit een meisje naast mij in de bus die heel luidruchtig met een ander meisje praat. En ze stinkt naar babyspuug? Een beetje dat zurige. Nog een half uur :roll_eyes:

Vind het ook altijd donders vervelend wanneer het (semi) druk is in de trein en kleffe stelletjes de HELE trein doorlopen omdat ze per se naast elkaar op stoelen kunnen zitten en absoluut niet zo bijna naast elkaar met het gangpad ertussen. Dus dan maar iedereen een vuile blik geven van !!! hoe durf jij als eenzame single hier te zitten terwijl wij hier ook met zā€™n tweeĆ«n hadden kunnen zitten.

9 likes

Hahah ik reis echt veel met de trein, maar dit is me nog nooit opgevallen. Ben echt benieuwd of ik dit nu binnenkort wel ga zien, nu ik er vanaf weet :sweat_smile:

1 like

Leukste is als ze al bijna bij het volgende station zijn wanneer ze nog steeds naar een plek zoeken.

1 like

Laatst stond ik in een ramvolle trein. Een hele poos voor Leiden begon de vrouw naast mij in het gangpad al aanstalten te maken om zich langs iedereen heen te wurmen om de trein uit te komen. Ik zei dat ik er ook uit moest dus dat het niet zoā€™n zin had om nu te gaan duwen. Ze bleef doorgaan. Uiteindelijk heb ik me omgedraaid en stond ik met mijn rug naar haar toe. Kon haar enorme angst dat ze de trein misschien wel niet zou kunnen verlaten niet meer aan.
Toen bij Leiden veel mensen langzaam de trein uitgingen voelde ik de hele tijd haar tenen tegen mijn hielen duwen. Zo naar was dat. Dat enorme opgejaagde is toch nergens voor nodig?

Overigens stond ik laatst 's morgens in een minisprinter met enorm veel mensen erin. Dat vind ik ook heel raar. Kan er dan echt geen langere trein worden ingezet?

4 likes

Haha zulke mensen zijn bijna grappig gewoon. Pure paniek, alsof zij de enigen zijn die er op een druk station uit moeten :joy:

5 likes

mensen die de deur van de wagon niet achter hun reet dicht doen, als ze hem wel open hebben kunnen doen

2 likes

Hahaha Leiden ook echt, alsof daar nooit iemand uitstapt

1 like