Klagen over het OV

Dat omroep deuntje van de duitse treinen in Arnhem… alsof ik oo schiphol zit joh.

2 likes

Dat ik ongeveer 2 keer per jaar met de trein/bus naar een vriendin ga die in een andere stad in mijn provincie woont, en nog nooit zonder problemen daar gekomen ben. Supervaak al met een NS bus gemoeten, nu kom ik net op het station en is precies die ene trein (die ik moest hebben om op de bus die 1 keer per uur naar haar huis gaat aan te sluiten) gecanceld, alle treinen ervoor en erna die kant op rijden gewoon. Zonder reden, geen storing bekend niets, gewoon grote rode letters met ‘rijdt niet’. :rage:

1 like

Dat ik nu al 2 weken niet kan inloggen op wifi met mijn laptop. Krijg de hele tijd dat simpele inlogscherm te zien en kan daarmee niet inloggen. Hallo, ik wil werken in de trein!

1 like

Ik kan ook 9 vd 10 keer niet op WiFi in de trein :rage:

Nee die truc ken ik maar helpt helaas niet.

Ik heb het ook gehad met de ariva deze week. Wie weet was er even een storing.

Mensen die deo spuiten in de trein mogen van mij ook uit een rijdende trein worden geflikkerd.

Wat bezielt je? :rage:

9 likes

Haha guess who praktisch naast Leiden CS woont. Hele week gratis koffie voor mij :sunglasses:

15 likes

Of mensen die hun nagels lakken. Het is spits, ben allang blij dat ik niet hoef te staan en nou kan ik kiezen tussen oprotten of migraine. Tof trut, doe dat thuis of gebruik plaknagels maar val anderen daar niet mee lastig

Nou wel aardig. Jammer dat ik daar nu niet kom anders had ik wel graag een koffie willen hebben :heart:

hget is vakantie dus de trein is niet gevuld met rustige pendelaars maar irritante moekes en kroost :frowning:

2 likes

Vergeet de jeugdbewegingen niet, mensen in korte broeken die zingen, fijn om 7u 's morgens!

daar heb ik nooit last van want die reserveren gewoon een volledige wagon waar je direct weg bent

Het stinkt gewoon naar pis in de trein…

De vrouw tegenover me zat me net een minuut lang met grote ogen aan te staren, zonder te knipperen. Brrrr zo eng

2 likes

Terugkijken! Doe ik wel altijd :joy: Maar misschien was ze moe en had ze het niet door

1 like

Wtf ik zit nu in een trein en iemand heeft aan de noodrem getrokken? Zo aso man. We staan nu al 20 min stil en de conducteurs zijn aan het zoeken welke rem het was voordat we verder kunnen… Vast van die half dronken pubers die Koningsdag gaan vieren

2 likes

Oke even nog meer geklaag maar we staan nu al 45 min stil en ze weten niet hoe lang het gaat duren… Pff en ik kan de vriend met wie heb afgesproken ook niet bereiken, zo onhandig dit

Zit je in die trein bij Castricum? Of is dat weer een andere trein die stilstaat door vandalen?

Nee niet die! Ik zat in eentje richting Amsterdam Zuid, maar we zijn net na 1.5 uur eindelijk geëvacueerd :partying_face: