Klagen over het OV

Car2go heeft allemaal automaten, misschien zit dat in jouw stad?

Car2go lijkt alleen in Amsterdam actief te zijn, of ik gebruik de app verkeerd. Heb via snapcar een auto gevonden die ik zou kunnen huren!

Er staat dat het in den haag dus ook plat gaat, maar op twitter zegt de htm de actie niet te ondersteunen? En dat ze later pas bekend maken wat ze gaan doen

Ik baal er wel van hoor. Heb wel mijn oma nu blij kunnen maken, want ik ga daar logeren dan😃

1 like

Ugh waarom the fuck zetten ze een veel te kleine trein in van Hoorn naar Amsterdam. Gisteren op dit tijdstip ook al. Lekker met zn allen als sardientjes staan.

Schreeuwende tokkie familie die met 4 koffers op de plek waar de fietsen moeten staan zit

Juist op het moment dat ik met mijn fiets in de trein ging

Toch waren ze stiekem wel cool haha. Have fun op Ibiza tokkies

3 likes

Argh ik ga vandaag mijn fiets verhuizen met de trein, maar nu blijkt dat er bussen op een deel van het traject rijden en daar mag mijn fiets niet in dus doe ik een uur langer over mijn reis…

Niet, ik neem vrij, al die ellende.

1 like

Oef ja, ik heb eigenlijk een belangrijke afspraak maar zou niet weten hoe ik op mn werk moet komen.

Ik neem ook vrij die dag, ik zie echt geen mogelijkheid op mn werk te komen en er woont niemand in de buurt. Dus ik ga er maar het beste van maken :sweat_smile:

Ik heb ook geen idee. Ik schijn collega’s te moeten vragen of ik mee kan rijden, maar ik kom volledig van de andere kant als mijn collega’s. En als ik niet naar m’n werk kan komen, moet ik vrij vragen. Vind het debiel, ik wil hier geen vrije dag aan verspillen. Het is niet mijn schuld dat ik niet kan komen.

1 like

Ik heb die dag moeten regelen dat ik bij mij opa en oma logeer. Vrij nemen kan nooit bij mij op werk en niemand woont bij mij in de buurt

Ik ga 2 uur fietsen heen, terug heb ik wel een lift kunnen regelen. 24 uur het hele ov plat is echt compleet van de pot gerukt, ben benieuwd wat voor chaos het wordt op de weg :zipper_mouth_face:

1 like

Het is fietsen of studievertraging dus dan is de keuze snel gemaakt :thumbsup:. Een auto huren werd me iets te duur en de kans is vrij groot dat het parkeerterrein stampvol staat.

2 likes

Rijden er echt 0.0 treinen of alleen bepaalde steden niet? Want in de ns app zie ik niks als ik mijn reis plan voor die dag.

Zat in een tweezits aan het raam, ik heel beleefd vragen of ik er even langs mocht. Normaal ga je minstens met je benen aan de kant, maar ze bleef gewoon zitten dus ik ben er maar een beetje overheen geklommen :confused:

Mijn vader heeft maar vrijgenomen om me naar mn tentamen te brengen de 28e. Superlief, maar snap niet dat de universiteiten niet iets begripvoller omgaan met deze situatie. De mail van mn uni was samen te vatten in ‘je moet maar kijken hoe je er komt, en anders heb je de herkansing nog’

2 likes

Ik heb zon onwijze hekel aan die rustige coupes in de trein. Het heeft gewoon echt geen zin. Er zit nu een groepje mannen gewoon hardop te praten en je kan er eigenlijk niks van zeggen, want het is geen stiltecoupé. Maar ik erger me alsnog onwijs aan de drukte.

1 like

Hoeveel mensen in wel niet tegen kom in het ov die hard op hele verhalen in zichzelf lullen. Leip word ik ervan.

1 like

Ik heb zo´n irrationele afkeer tegen bussen. Ik wil gewoon met de trein, tram of metro.

5 likes