Ugh wilde eerder weggaan van werk, maar niet gered. En nu zit ik weer in een trein waar iets mee is en die dus niet vertrekt. Had ik nou maar eerder weggegaan. 
En mn trein vervalt. Bleh! Half uur later thuis.
Die fucking werkcoupĂ©s die echt nergens goed voor zijn. Er zit een hele familie in met krijsende kinderen en je kan er werkelijk niks van zeggen omdat het âgeen stiltecoupĂ©â is en er nergens uitgelegd staat wat de bedoeling van die krengen is. Wordt er zo lijp van elke keer als ik in zoân coupe zit, en dat voelt dan weer overdreven omdat ik het in een normale coupe wel kan hebben. Echt doe gewoon normale coupĂ©s en een paar stilte in plaats van deze dingen en dan maar één echte stiltecoupĂ© in die hele trein.
Ik vind gewoon dat ook iedereen die herrie maakt in de stiltecoupe op een folterbank moet. Geen grap. Echt mijn grootste ergernis in het OV
Mijn grootste ergernis is het aantal stiltecoupés. Men nemen een trein van 8 stellen en dan zijn er twee stiltecoupés. Van mij mogen ze de helft van alle treinen wel een stiltestuk maken.
Dit komt vooral door die types die op zaterdag de trein pakken, denken dat het pas stil hoeft te zijn als de trein gaat en boos worden als je zegt dat ze ook ergens anders kunnen zitten. Je hebt super veel ruimte om wel te praten, ga dan gewoon ergens zitten waar mensen er geen last van hebben.
Wat een ellende die nieuwe sprinters. Ik moet er een stukje van 3 min mee maar zo vaak storing 
Ja, deze las ik. Alsof ik voor mijn plezier die trein pak. Als ik een trein na 8:30 pak om de NS een plezier te doen mis ik de helft van een college.
Eerste lesdag, 10 minuten wachten op een conducteur én er zit nu een goederentrein voor. Ben benieuwd of ik de bus nog haal.
Altijd gekut met die nieuwe sprinters, wat een ellende
Van die mensen die in de deuropening van de metro blijven staan en op hun telefoon blijven kijken. Er is nog genoeg plek, loop ff door ofzo 
Iemand in de trein is haar nagels aan het lakken en ik vind het echt zo erg stinken.
Heb ik weer hĂš, vandaag een belangrijk iets op school dus ik neem een metro eerder, komt de metro pas een volgende rit aan
Lekker handig
Op 't hbo heb je toch ook herfstvakantie, volgens mij alleen de universiteit niet en die mensen wonen vaak in de stad waar ze studeren. Maar ik snap je frustratie verder hoor.
âLoop je even door, dan is er ruimte voor iedereen⊠Loop je even door, dan is er ruimte voor iedereenâ x100
⊠
De trein had 15 minuten vertraging en ik heb zon last van diarree [/tmi]
hij kwam echt net op tijd aan gelukkig
Ik vind het ook asociaal ogen. Je weet helemaal niet of diegene echt bereikbaar is, misschien staat er wel muziek op ofzo. Kan echt niet als je aan het werk bent vind ik. Portofoon met één oortje vind ik anders.
Wat een dag.
Ik moest van Utrecht Centraal naar Rotterdam Centraal. Een rit die om en nabij 40 minuten duurt. Ik heb er 2 uur en 40 minuten over gedaan. 
Er was een stroomstoring bij Woerden, dus ben toen naar Amsterdam gegaan om daar de intercity te pakken⊠die reden ook niet. Uiteindelijk op Schiphol aangekomen en de treinen waren daar zo vol dat de passagiers de deuren handmatig moesten sluiten omdat er anders mensen klem kwamen te zitten. Na 50 minuten wachten ben ik maar zonder toeslag in de intercity direct gegaan, en zelfs toen moesten mensen nog staan in de eerste klas.
Wie gaat er nou weer bifiworst zitten eten in de trein 
De muizen op mijn station⊠Ze rennen onder de bankjes door en komen gewoon richting je voeten gerend. En de echte winter moet nog komen brrrrđ·
Welk station ?
Als je met de roltrap omhoog gaat en dat er dan bovenaan allemaal mensen vet dicht langs die roltrap aflopen, dan denk ik van uh hallo ga ff aan de kant ik kan zo toch nergens heen?!