Klagen over het OV

Ik vind het ook asociaal ogen. Je weet helemaal niet of diegene echt bereikbaar is, misschien staat er wel muziek op ofzo. Kan echt niet als je aan het werk bent vind ik. Portofoon met één oortje vind ik anders.

Wat een dag.
Ik moest van Utrecht Centraal naar Rotterdam Centraal. Een rit die om en nabij 40 minuten duurt. Ik heb er 2 uur en 40 minuten over gedaan. :astonished:

Er was een stroomstoring bij Woerden, dus ben toen naar Amsterdam gegaan om daar de intercity te pakken… die reden ook niet. Uiteindelijk op Schiphol aangekomen en de treinen waren daar zo vol dat de passagiers de deuren handmatig moesten sluiten omdat er anders mensen klem kwamen te zitten. Na 50 minuten wachten ben ik maar zonder toeslag in de intercity direct gegaan, en zelfs toen moesten mensen nog staan in de eerste klas.

Wie gaat er nou weer bifiworst zitten eten in de trein :face_vomiting:

1 like

De muizen op mijn station… Ze rennen onder de bankjes door en komen gewoon richting je voeten gerend. En de echte winter moet nog komen brrrr😷

Welk station ?

Als je met de roltrap omhoog gaat en dat er dan bovenaan allemaal mensen vet dicht langs die roltrap aflopen, dan denk ik van uh hallo ga ff aan de kant ik kan zo toch nergens heen?!

Ja echt!! En mensen die op de roltrap omhoog lopen (waar je achteraan loopt) maar ineens bíjna boven stil gaan staan voor ze eraf stappen. Ook zo vreselijk irritant :roll_eyes: Ik geef ze vaak dan een duwtje in de rug met de hint dat ze niet ineens stil moeten gaan staan. Haha

2 likes

Oh mijn god de werkzaamheden rondom Leiden over 2,5 week. Geen treinen. Instant stress.

Helemaal niks beide kanten op? :grimacing:

In het weekend niet, voor doordeweeks hebben ze nog geen plan erop staan geloof ik. Hopen op het beste.

1 like

Pff zeg dat wel. Ben benieuwd!

1 like

:face_vomiting::nauseated_face::nauseated_face: even klagen… ik zit nu in de trein en iemand naast me zit een vissalade te eten. Wat een putlucht :mask:

Jezus dat is echt aso, haha

Een moeder is met een babbelend druk kind in de stiltecoupé gaan zitten terwijl de rest van de trein best rustig is. Is er dan niets meer heilig in dit leven

2 likes

Ik zat vandaag in de trein en voor het eerst in lange tijd ging er iemand direct naast me zitten in een tweezits (terwijl er echt nog wel vierzits over waren waar maar 1 iemand zat). Vervolgens zat die kan ook helemaal tegen me aan met z’n arm steunend op mijn been en ik wist gewoon even niet meer of dit pre corona normaal was of niet. Het voelde in elk geval erg ongemakkelijk en eigenlijk erger ik me vooral aan mezelf dat ik niet iets gezegd heb of gewoon ben opgestaan

1 like

Ah nee dat is echt niet oke! Ik zou ook verstijven denk ik. Hoe raar kan iemand zitten met zijn arm tegen jouw been, bah. :face_vomiting: Hopelijk gebeurt het niet nog eens! En anders terugdenken aan dit en er iets van zeggen én dan weglopen.

1 like

Mijn god, zeg. Hebben ze de spitstreinen er door corona uitgehaald en nog niet teruggebracht, zetten ze op een druk traject in de spits een trein van een fucking coupe in.

Snap dat ze personeelstekort hebben dus ben het niet boos naar de NS aan het tweeten maar ben wel boos.

2 likes

Ik mis die spitstrein zoooo :sob: vind het nu al veel te druk in de trein van half 6 vanaf sloterdijk. Laat staan als je ook nog een korte trein hebt

1 like

Ja, maar echt. Ben er 's ochtends ook steeds boos om. Moet nu verdorie een trein eerder om op tijd te komen. Maar ik dacht dat ze vanaf 21 maart weer terugkomen!

Oh ik dacht al hoe kan er dat er geen ov leed topic is. Maar daar is die.
Migado wat haat ik de drukte in de spitsuren nu de scholen weer zijn begonnen.
En nu met die huizen markt blijft het wss druk omdat studenten wel moeten reizen.

7 likes