Kleding naaien/DIY'en

Ik heb voor de zigzag gekozen omdat het dan beter vast zit. Het kant is natuurlijk niet een bandje zoals biasband, het heeft openingen (?) en door de zigzag zit het dan op meer punten vast.

En jij een n00b? Je maakt echt vet mooie dingen!

2 likes

Ahhh vet lief maar ik doe maar wat hoor! Maar dankzij goede tips hier kom ik al een heel eind :smiley: Zin om snel ook een giletje te maken!

Kwam ik net tegen op insta: is gratisch patroon

1 like

Ik heb als sinterklaas surprise een hondenjasje genaaid voor een familielid met een klein schoothondje hahaha. zag het patroon in een oude burda staan en dacht toen: yes! Dit is een goed idee.

Stof is een goedkope coupon van de markt, en heb roze overlock garen gebruikt voor de afwerking! In een middagje in elkaar gezet

Mijn foamroller is even model voor het jasje haha:

29 likes

Wow heel mooi gedaan! Echt een leuk cadeau. Ik heb dit patroon toevallig begin dit jaar ook voor mijn hond gemaakt :laughing:

17 likes

Omg hij is af! Ik ben echt zo blij met het resultaat. Aan-foto’s maak ik in het weekend nog.

70 likes

Wauw!! Zo professioneel!

3 likes

En aan:

50 likes

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de binnenkant. Heb je daar ook een foto van?

1 like

Beetje shiny door de flits, maar het is al donker aan het worden hier

24 likes

Echt heel vet. Mooi gedaan. Dankjewel voor de extra foto haha. Kan echt blij worden van andermans maakprestaties.

4 likes

Wauw, die is prachtig! Zo goed gemaakt.

2 likes

Wauw wauw wauw!!! Echt ontzettend mooi gedaan. Je mag echt trots op jezelf zijn zeg, zelfs ik ben dat hier op jou :sweat_smile:

2 likes

Tip: naaipatronen.nl heeft 25% op al hun patronen met de code BLACK.

Edit: en knipmode heeft 50% op al hun patronen met BLACKFRIDAY2022.

6 likes

Top!
Heb er eentje van knipmode op het oog. Komt precies goed uit

1 like

Ik ga zondag naar Stoffen Spektakel in Zutphen. Iemand ooit geweest bij een van die beurzen? Ben benieuwd of het een groot graaifestijn wordt, of dat het wel te doen is?

2 likes

Ja ik heb er eerder weleens over gepost. Het is inderdaad een groot graaifestijn. Allemaal Karens met van die rolkoffertjes die zich staan te verdringen bij de kramen met goedkope stoffen. Bij de kramen met de luxere stoffen is het gek genoeg altijd heel rustig. :sweat_smile: Ik denk dat de piek wel tussen opening en 12 uur is. Dus ik zou iets later gaan als je geen zin hebt in die drukte.
Maar het is sowieso de moeite waard, want er zijn denk ik weinig andere plekken waar het aanbod zo groot is.

Edit: Mijn ervaring is wel geheel gebaseerd op een locatie in de Randstad.

2 likes

Oh ja top, wil sowieso uitslapen en het is nog een uur rijden, dus prima. Ik ben sowieso geen grote fan van hele goedkope stoffen, dus daar ga ik niet tussen staan haha. Kwaliteit valt dan ook vaak tegen.

3 likes

Ja ik ben laatst geweest! Idd veel omaatjes met rolkoffers en zelfs buggy’s haha. Het is erg druk en intens maar vond het wel prima te doen! Ik ben volgens mij begin middag geweest…

Ik vond het iig ook de moeite waard, ik ben zelf ook van de goedkope stoffen (want nog een beetje aan het aankloten) maar vond het enorm fijn om het eens echt te kunnen voelen. Heb stiekem veel gekocht haha :smiley:

1 like

Bij de 1 euro per meter kramen is het echt ellebogenwerk! Ik stond daar geduldig te wachten tot ik aan de beurt was maar dat moment kwam niet :joy:

3 likes