Nee helemaal niet! Zit echt met een paar uurtjes in elkaar.
De nieuwe Fibre mood is vandaag uitgekomen en ik kijk daar altijd weer naar uit. Hier kan je bladeren: Editie 21 | Fibre Mood
De Bay rok vind ik wel echt heel tof en weer anders dan anders. Kan je wel veel kanten mee op. En Dina als top ga ik ook zéker maken. Echt goede pofmouwen. Alleen net jammer dat je niks hebt aan zulke korte pofmouwen in de herfst. Als je er een vestje overheen draagt zit het alleen maar in de weg.
Hi!
Ik ben opzoek naar een specifiek soort stof… had 2 proef stofjes besteld maar dat is dus niet wat ik zoek…
Het is een soort glanzende rib stof. Bijna sportbroek achtig glad/glanzend. 95% polyester/5% elastaan staat er in. (Of 90 om 10)
Ik heb er zelf een flared van (deze: Dames Flared pants Lori Black | America Today)
En had nu voor m’n dochter ook zo iets besteld, eigenlijk puur om er achter te komen wat voor stof het is
Dit is een foto van de stoffen.
Links: wat ik wil.
Midden: Jersey corduroy zwart
Rechts: corduroy washed
Hier nog 2x wat ik dus WEL zoek
Maar het is dus geen corduroy… daar ben ik wel achter.
Rib jersey? Rib Jersey Bestellen - Stoffen Online Deze zijn met katoen ipv polyester, maar denk wel wat jij bedoeld verder
Of deze Rib jersey effen – koningsblauw - Effen jerseystoffen- stoffen.net wel met polyester
Misschien zoeken op rib katoen/ jersey + elastan.
Hmm ja die 2e misschien wel.
Die eerste vind ik er toch nog wat “stoffig” ipv glanzend uitzien.
Ugh ik wou dat we gewoon een stoffenwinkel/marktkraam ofzochadden haha dan was ik met m’n broek daarheen gegaan
Maar goed die hebben we dus niet
Ik ga het gokken op deze…
Eerst proef lapjes
Wil een flared voor mezelf en voor m’n dochter maken
Deze is niet stretch he?
Hé kak… hoe zie je dat nu dan ?
Edit: ik dacht dat polyester juist bekend stond om super stretchy te zijn… maar niet dus?
Nee polyester is het materiaal. Als ergens elastan bij staat dan is het stretchy (3 procent is een beetje stretchy 5 procent meer enzovoorts)
Als iets 100% of polyester of katoen of vicose ofzo is dan is het niet rekbaar.
Ik heb een verstelbare paspop gekregen voor mijn verjaardag. Morgen even instellen en uitvogelen hoe ik ermee werk. Kan echt niet wachten tot mijn werkkamer af is en ik hem daar neer kan zetten haha.
Ik zou het proberen los te tornen als ik het goed zie kan dat. En dan voor een ringetje doen en dan met de hand dicht naaien. Ik zou niks knippen haha.
Haha ik zit even in mn eigen bh te kijken . Idd bij t blauwe los maken. Als je dan de bh aan doet spelt dan even het bandje vast hoe je hem wilt hebben en doe dan de bh voorzichtig uit. Knip het overige stuk eraf laat wel zon 1 a 2 cm extra zitten zodat je hem weer terug kan naaien.
Ik zou misschien even wat hand naai youtube filmpjes kijken voor de beste tips want ik doe altijd snel snel en lellik dingen met de hand.
Oh dat is jammer zeg! Het is echt wel een leuk blad met leuke patronen!
Kleur jij je haar met henna? Elke keer als ik een foto zie van jouw haar wil ik terug naar rood haar
Heb zelf heel lang henna gehad maar wil dat niet meer en ben nu zoekende naar een vervanger daarvoor.
Ja, in combinatie met gewone verf (want henna wordt net iets te donker op mijn haar naar mijn smaak). Ik doe eerst mijn uitgroei met gewone verf en dan af en toe alles met henna. Ik gebruik L’oreal Professionel 7.43 (met 6% waterstofperoxide). Alles voor de perfecte ginger look haha!
Ahh op die manier! Ik ben blij dat ik m’n henna eruit heb nu na 2,5 jaar maar ik mis de kleur wel echt!
Ah ik zit zooo te twijfelen of ik een lockmachine ga aanschaffen. Ik naai echt amper nog momenteel (en heb sowieso niet veel gemaakt nog). Het is in mijn hoofd mijn allerfavorietste hobby/tijdverdrijf. Ik zie bij zoveel mensen leuke dingen en dan denk ik, wil ik ook!! Maar op een of andere manier, de drempel om achter m’n naaimachine te gaan zitten is altijd zo hoog. Alles staat klaar, heb prachtige kamertje helemaal ingericht. Maar toch😅. Word zo moe van mezelf dan. Nu denkt mijn hoofd dus dat ik wél broekjes ga maken voor m’n dochter als ik een lockmachine heb!!
Snap ik, ik voel me ook echt een roodharige (verf het al een jaar of 13 met henna/deze kleur met af en toe iets anders tussendoor, maar hiermee voel ik me echt mijzelf). Krijg ook altijd zoveel complimenten van oudere mensen die denken dat het mijn eigen haarkleur is zo lief wel