Ben nog een week op vakantie en al de hele avond aan het bedenken wat ik allemaal ga naaien als ik thuis ben. Ik wil dus al een jaar zo’n boho hipster giletje en ik heb allerlei giletjes nu en ook 2 gekocht hier (nog niet helemaal mijn smaak maar komt ooit wel) maar eigenlijk helemaal geen kleding wat leuk onder zo’n giletje past 
Ik ga denk ik weer een Norma blouse maken maar nu een langere variant. Ik heb nog ZOVEEL stof thuis. Ga heel December naaien denk ik
Weet niet wat jullie met deze informatie moeten sorry, het moet even uit mijn hoofd dan kan ik straks beter slapen

Bij deze nog een foto van mijn Norma blouse en ik op vakantie (ze is dus een beetje te kort geworden en ik heb ook nog een lang bovenlijf… wil de nieuwe ook met lange mouwen doen!) En het lijkt misschien niet zo kort maar het is eigenlijk echt nog net geen naveltruitje (of zoals de jeugd dat zegt “crop top”) En de mouwen zijn even lang maar die opening blijft dan precies haken bij mijn elleboog weet je wel
Goede foto weer
(sorry voor mijn dagboek verveel me ok ik ga in bed liggen met een boek xoxo)
Oh en nog even nog een foto van mijn kimonojasje van dat oude gordijn. Ik vind de print zooooo mooi, zo blij hiermee! Er is helaas wel een naad gescheurd omdat ‘ie op een kapstok hing :’( Maar dat is denk ik makkelijk te maken
Okee einde dagboek.