Je hebt die voucher op ticket veiling betaald toch. Dat is het gene wat je moest betalen.
ik was duidelijk niet meer helder op dat tijdstip hahahaha bedankt!
Bedankt voor de tip! Heb nu ook een abonnement (wat ik anders nooit genomen had ) voor 25 euro! Heb nu al zin in elke maand een nieuw exemplaar.
Jaaa dit! Heb ook echt helemaal zin in dat er dan ineens elke maand iets leuks in de brievenbus valt (heb dat blad nog nooit gekocht zelfs haha maar ben nu al fan
)
Is het al gelukt met je tuinbroek?
Was deze reply voor mij?
Als dat zo was: ben nog niet begonnen Heb nog geen tijd gehad en bovenal is het helaas echt te warm in mijn huis om te naaien/bewegen. Hopelijk snel als het wat meer is afgekoeld!
Ja de vraag was voor jou. Altijd benieuwd als mensen hier iets nieuws gaan proberen
Heb wel echt zin om er aan te gaan beginnen! Maar ik heb er nog niet echt tijd voor gehad of het is dus te heet, verdorie. Tegelijkertijd zou het een leuk pakkie zijn om in de zomer te dragen, dus ik moet niet te lang wachten
Nou ben toch maar begonnen. Tutorials gevolgd, top moet natuurlijk ook over de bips kunnen dus die moet wijd. Heb alleen een vrij smalle taille dus het resultaat is… niet goed
Het steekt echt heel idioot uit haha! Hoe kan ik de top smaller maken maar de broek wel wijd? Bij het origineel (wat ik in de kast heb hangen en heb gebruikt ter referentie) zit er van dat rimpelelastiek in de rug. Ik heb daar altijd ruzie mee maar heb ook wel eens een tutorial gezien dat je dat met biasband en elastiek kan doen.
Of wellicht bovenkant innemen en een rits er in zetten? Maar dat heb ik nog niet eerder gedaan. En gaat de broek dan niet raar ‘rimpelen’ daar waar je het aansluit aan de top? Mmmmmmmmmm.
Heb ook wel eens gezien dat ze van die knopen maken aan de zijkant, zoals bij een tuinbroek. Maar tot hoever neem je dan zoiets in? Mmm mmm mm
(edit: mijn hoofd hahahah)
Leuk!! Kun je niet de achterkant met een grote strik doen, of zoals deze jurk:
Dan doe je daaronder alsnog de broek achterband met elastiek, en dan heb je een stukje bloot op je rug.
Oeh ja wel heel slim! Alleen weet ik niet of dat heel praktisch is met mijn bh’s enzo (draag vooral tops haha)
Dacht er nu aan om misschien de zijkanten in te nemen met knoopjes, die open kunnen zodat het wel over mijn billen heen kan
Goedemorgen… ik heb echt zo hard lopen nadenken vannacht nog over hoe ik dit zou oplossen Ik denk toch dat ik de top inneem aan de zijkanten en er een rits in plaats, en dan ook nog een stuk bij de broek! Hij hoeft niet superstrak/aansluitend maar ik pas juist nooit tuinbroeken e.d. omdat mijn taille/bips ratio nogal overdreven is dus als ik de top niet meer laat aansluiten loop ik er halfnaakt bij zeg maar
Heb nog nooit een rits gebruikt maar dat gaat vast lukken… en anders weer een mooi nieuw uitprobeersel
Rits is super simpel als je een ritsvoetje gebruikt! Dan zit er niks in de weg op je naaimachine. Gewoon geduldig en precies werken.
Oei weet niet of ik die heb, heb een ancient Husqvarna uit de jaren 50 Ik ga op zoek thanks
Edit: dit ziet er ook wel doable uit!
Goed bezig! Goeie manier om weer wat nieuws te leren.
Heerlijk. Zelfspot
Ritsen zijn kut.
Haha ik vind het oprecht knap, mijn naald is ook gewoon nog heel enzo. Vond dat het wel wat meer ‘heavy duty’ klonk maar had geen flauw benul dat ik gewoon recht door die rits aan het rausen was
Snap wel dat een zo’n speciaal voetje handig is, maar het viel me reuze mee. Nu nog even al dat draad uit de rits proberen te tornen, in de hoop dat die nog te redden is
Dit is een blinde rits, toch? Die zijn vaak van plastic, kan je ook gewoon een stuk van afknippen. Dus ik snap dat je naald er ook overheen ging
Ik gebruik voor blinde ritsen dit filmpje, maar dat gaat er ook wel vanuit dat je hier een speciaal voetje voor hebt.
Ja ik heb de tutorial die ik hierboven link gebruikt en die vond ik heel duidelijk! Alleen omdat ik geen speciaal voetje heb was ik me er iets te bewust van dat ik wel goed dicht op de rits moest zitten, en toen heb ik in mijn enthousiasme OP de rits gezeten hahaha.
(dat gekriebel links was een experiment waarin ik dacht dat het handig zou zijn ZONDER voetje iets te doen, maar dat bleek ook niet waar hahaha)