Goeie vraag, ik geloof zelf uitgeprint of nagetekend, zoiets Ik heb 'm iig op patroonpapier getekend en die gebruik ik nu altijd, kan zijn dat ik het origineel zelf heb uitgeprint! En voor die jurk is het ook weer net anders want dan loopt 'ie iets meer toe, voor de shirts maak ik 'm altijd recht en langer.
Ik zal eens kijken wat lukt! Nog als bedankt
(Nog als… alsnog)
Ik ben op zoek naar zo’n jumpsuit. Dit patroon is van Closetcore, Amy. Ook ben ik op zoek naar de Elodie van Closetcore.
Ik heb niet de mogelijkheid om deze te betalen, m’n Paypal werkt niet
Iemand een tip wel patroon in de buurt komt?
Mijn vriend wilde iets voor het klussen waar ie schroefjes enzo kwijt kon. Nu propt ie het in zijn broekzakken maar dat is allemaal onhandig. Dus ik heb een klusfannypack voor hem gemaakt haha. Zelf ontworpen en buiten de gesp had ik alles nog liggen
Hebben jullie nog aanraders voor een patroon voor een korte a-lijn rok? Ik heb er online al wat gevonden, maar ik dacht wie weet hebben jullie nog een “succespatroon”.
Een jaar geleden maakte ik deze tas en ik heb hem een jaar lang iedere dag naar werk gedragen. Hij is wel een beetje op nu haha, dus ik heb dezelfde gemaakt weer, maar dan anders. En een stuk netter, want ik heb ook een jaar aan skills ineens. Stofje van de kringloop
Super leuk! Is het trouwens gordijnenstof?
Nee, gewoon dik katoen. Was anderhalve meter stof ofzo, zo van de rol en nergens voor gebruikt
Tilly and the Buttons Delphine! Alleen is die niet los verkrijgbaar, alleen in een heel boek. Van hetzelfde merk is Bobbi wel een alternatief.
Ik naai nu al een poosje met een naaimachine die ik heb geleend… geen ingewikkelde dingen, kinder leggings, t shirtjes/jurkjes (ook allemaal voor kids) en haarbandjes… maar nu moet die naaimachine terug.
Ik wil er nu zelf een kopen, soms denk ik ook; zal ik (ook?) een lockmachine kopen?
Ik wil ze beide tweedehands denk ik. Liever een duurder merk/versie tweedehands dan een goedkopere nieuw zegmaar.
Is een lockmacbine moeilijk in gebruik? Hebben jullie aanraders voor in totaal 300€ ofzo?
Ik zag de brother Lock 760 Bijv wel voor 120-150€, maar is dat wat? Iemand tips
Edit: of zou een zijsnijder ook wel prima zijn voor die paar afwerk dingen
Ik raad iedereen een lock machine aan. Kleding van tricot heb je zo snel gemaakt. Plus ik vind een kleding stuk wat je zelf hebt gemaakt erook netter uit zien als je je naden hebt afgewerkt.
Ik heb zelf een brother weet even niet welk type maar die is top en ook best makkelijk met inrijgen.
@Fishing Eerder ging het ook al over lockmachines, misschien heb je daar wat aan ik ben er zelf wel erg blij mee! Was even moeilijk met instellen etc maar nu gaat het als vanzelf.
Ja dit lees ik dus veel, en ik werk dus voornamelijk met tricot idd. Baal dan zo van hoe de binnenkant er uit ziet.
Het lijkt me ook steviger? Dankjewel!
@crazyplantlady super chill deze quote terug!! Tnx!!!
Oke hier een volledige foto van de jumpsuit die ik heb gemaakt. Niet helemaal tevreden over de mouwen. Vind ze zo puntig vallen, maar kan ermee leven. Zou ook niet weten of ik dat nu nog kan aanpassen haha. De stof was een nachtmerrie. Rafelde heel snel en was met het verwerken best kwetsbaar voor haaltjes. Nu het af is valt het mee. Al met al best blij met de eerste keer een jumpsuit maken. Ga hem met trots dragen op een bruiloft binnenkort!
Nog snel even een broek in mekaar geknutseld voor de vakantie. Meteen maar een herfst-vibe want we gaan tenslotte de hitte van Italië in
Ik heb een lockmachine gescoord haha.
Ik twijfel een beetje over of ik m nou goed heb ingesteld? Volgens mij wel?
Samenvatting
Ziet er goed uit. Je kan altijd even spelen met de instellingen. Bij sommige stoffen moet het net ieta strakker of losser.
Lijkt me goed