Kleding naaien/DIY'en

Hoera had geen mail of enige communicatie gekregen maar nu dan toch in m’n postNL app

Ik had trouwens nog mail terug dat ik maar contact op moest nemen met de klantenservice van Ticketveiling hahaha. Nou, het is al goed hoor.

Hahaha jaa die mail had ik ook. Toen ik hem al in huis had. Gelukkig is het goed gegaan anders was dit nogal een gedoe.

1 like

Voor iedereen die de Knip nu dus ook heeft: hebben jullie al iets gezien wat je wil gaan maken? Ik vind het een leuke editie! Ik vind rok 11 erg leuk, ook in het stofje dat zij gebruikt hebben.

1 like

Ik had gezworen dat ik voorlopig geen jeans wilde maken, maar ik vind de flared jeans die erin staat wel erg leuk.

2 likes

Ja, die is ook leuk! Aan jeans durf ik me ook echt nog niet te wagen. Heb jij dat al wel eerder gedaan?

Ja, paar maanden terug: Kleding naaien/DIY'en - #2385 door KipTokTok

Was er ook eentje uit de Knipmode. Een vrij los model, dus ik zou nu wel iets nauwsluitenders willen uitproberen.

Het was op zich niet moeilijk, maar vooral gewoon veel werk omdat het veel patroondelen zijn.

2 likes

Oeh die poppy ziet er tot uit!!

2 likes

Je naam en adres zijn zichtbaar op het etiket.
Weet niet of je die de wereld in wil slingeren

Oeh thanks, nee haha liever niet

2 likes

Ik vind die blouse jurk met die pofmouwen leuk.
Ik heb een giletje dat daarbij past.
Die jas vind ik ook heel vet.

1 like

Ik ben weer begonnen aan een Opal-broek. Het kringloopstofje brandde op de plank haha. En de jas bewaar ik voor naailes. Toch bijzonder hoe anders de uitstraling is met hetzelfde patroon alleen maar door de stofkeuze. Deze wordt veel gekleder dan mijn bloemenbroek. Heb ook een soort van matchende rits gevonden bij de kringloop. :ok_hand:t2:

13 likes

Misschien nog een leuke tip!

2 likes

@ciselering ik zag vandaag een fibre mood blad en daarin stonden allemaal jurkjes en tops die jij volgens mij wel leuk vind.

Ik heb zelf een frans blad gekocht die sexy topjes had haha. Hij is wel nat geregent dus hij moet ff goed drogen.

2 likes

Oeh ik ga eens op zoek, thanks :smiley:

Gisteren bezig geweest met het Norma patroon van Fibre mood, man dat printen ging op allerlei mogelijke manieren mis :laughing: Maar het patroon is uitgeknipt nu :sweat_smile:

1 like

Mijn huidige projectje! Het is een patroon uit een jaren 70 Burda, stofje is van de kringloop. En zo leuk dat ik hem nu op mn paspop kan displayen, het ziet meteen zo professioneel uit, haha.

17 likes

Mijn tweede Opal is af! Ben er echt heel blij mee. Hij zit iets strakker omdat er minder stretch in zit. Stofje is denk ik een garbardine, voor 1,75 euro gevonden bij de kringloop. Rits daar ook vandaan en garen en vlieseline had ik nog, dus al met al nog geen 3 euro kwijt haha. Vind dat tot nu toe wel de leukste naaiprojecten, iets vinden bij de kringloop en daar wat moois van maken.

39 likes

Heel tof! Vind zulke broeken echt fantastisch dus die ga ik ook op mijn lijstje zetten!

Gisteren de Norma blouse afgemaakt, het is niet perfect maar toch leuk geworden! Foto volgt snel.

1 like

Ben heel benieuwd!

2 likes

Wat een gave broek! Netjes gedaan zeg :blush: Vond je hem moeilijk?